1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

mm3: chekpoint toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door n.e.r.d, 20 okt 2003.

1. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Wijziging regels

Defgh, Daniel NL en ik (de 'beneden twee-vijftig'ers') hebben afgesproken een kampioenschapje te houden. Dit kampioenschap draagt de naam de MiniMidtownMadness3 Challenge -MMM3challenge. Naar aanleiding van intresse van andere deelnemers heb ik besloten hier een eigen topic over te openen.

De races worden elke zaterdagavond om 7u gereden en bestaan uit twee warmrondes en één echte race. Dat is zoals dat nu besloten is, er is ruimte voor alternatieven en ik denk dat een tweemaalweeks tournooi ook leuk zal zijn, maar daarover is er op het moment nog intern overleg.

We spelen met precies dezelfde settings als waarmee wordt geraced bij de echte MM3challenge.

Het bijhouden van dit kampioenchap gebeurt in deze thread, als de moderators daarmee akkoord gaan, that is.

De eerste race wordt gereden in de week 45.

Wie nog mee wilt doen kan dat aanvragen, wél wordt er dan ook verwacht dat je er elke keer op tijdbent. Ben je er niet, dan krijg je vanzelfsprekend ook geen punten.

Tussenklassement van de MMM3challenge:
    1. Daniel NL -0 punten
    2. Defgh -0 punten
    3. Guus BOK NL -0 punten
    4. Biscuit NL -0 punten

Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    mag ik zeggen dat ik 7 uur een rare tijd vind, en dat ook de rede is dat ik er ff over na zal denken.

3. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil opzich wel meedoen, maar het slaat dan nergens op dat jullie al begonnen zijn en dus al punten hebben :{

4. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina