Ik hoop dat ze met de nieuwe content die oranje blauwe auto aanpassen (ik weet de naam ff niet meer). Die is echt zo verschrikkelijk lelijk en slecht uitgewerkt dat ze em er beter niet in hadden kunnen doen.
Haha, het leuke is nou dat deze uit Midtown Madness 2 komt (of 1 als ik ernaast zit ). En die hebben ze niet meer aangepast. Ik vind het eigenlijk wel lollig. Dan zie je duidelijk de vooruitgang. Enne, geef mij maar een nieuwe wagen ipv een vernieuwde wagen
Hmm, het ziet er niet bekend uit. Maar dat spel is wel door DICE gemaakt. Misschien heb jij wel gelijk, maar we kunnen iig tot de conclusie komen dat hij uit een oud spel komt... Ik vind het wel grappig
Toen ik die auto zag, dacht ik meteen aan Motorhead De car models zijn zowat hetzelfde, alleen het aantal polygonen stamt nog uit de steentijd.
Kreeg wel een nieuwsbrief van Microsoft over Xbox waarin stond dat de DC nu beschikbaar zou zijn. Ik start m'n box op, maar nog niks hoor.
Klopt, in de nieuwsbrief staat namelijk: NU beschikbaar...sure (NOT), verder is die brief out of date: X03 is allang weer voorbij en de link gaat dus ook naar de winnaar, slaap lekker verder met die nieuwsbrief Daarnaast las ik het volgende in het officiele xboxforum: Ok, dat klopt, maar hij staat nog wel in de agenda...interessante ontwikkeling
nee dat is gelul dat had ik ook gelezen op t forum en die jongen had gewoon niet goed gelezen ...hij had t nog toegegeven. bij calender staat bij mij gewoon nog mm3....ik denk wel dat de content misschien vandaag komt.
In die xbox live nieuwsbrief die ik vandaag kreeg staat dat er al midtown madness 3 content te halen valt... ff tjekke dan maar... damnz, no content currently available, lekker dan...
Ik heb gelzen op internet dat de content gereleased was maar omdat er bugs in zaten is het weggehaald zodat ze dat kunnen fixe.
Stond er ook wanneer de DC dan wel zou komen? Naar de bron was al gevraagd, maar ik ben ook wel errug benieuwd.... Trouwens; zijn er ook mensen hier die de DC wel henbben kunnen bemachtigen (ev. met bugs..), zoja; Waar bestaat ed DC uit. Zijn het alleen auto's of ook (een deel van) een (nieuwe) stad?