Ik hoorde net dat de DC, uit nieuwe auto's en nieuwe Blitz en Checkpoint races bestaat. Dat stond op het Xbox forum ofzo
klopt, ik heb een mailtje naar dice gestuurd en ze zeiden dat er nieuwe autos kwamen (ze konden niet zeggen welke) en blitz/checkpoint races, wanneer het uitkwam konden ze niet zeggen daar ging microsoft over
Ja idd (ben er wel bereid om er €10 of 15 aan uit te geven), maar ik vraag me toch af of dat wel gaat ivm downloaden
Tja, de vraag is ook of ze dat willen doen. Dat kost echt zoveel werk. En dan ook nog allemaal checkpoint races enzo maken.
Wat dacht je van het aanpassen van de user interface? Die is gewoon fixed hoor, ik heb een game door middel van extra opties nog nooit een GUI aan zien passen tenzij het een regelrechte MOD is. Kortom, die nieuwe stad komt er gewoon niet.
Ik hoop dat ze het soundtrack ding fixen, dat je niet telkens hetzelfde hoort. Ik wordt gek van elke keer Killing In The Name Of van Rage Against Tthe Machine.
moeje een lege track van 5 - 6 seconden maken, helemaal vooraan je playlist zetten, en 2 keer achteraan je playlist, probleem opgelost..
Ik race lekker zonder muziek. Dan kan ik me lekker concentreren op jullie geile stemmen (en een beetje op de weg natuurlijk).