Tering man! Jij bent zeker om 7 uur opgestaan om te oefenen? Heb je nog wel tijd om te eten? Maareh, mooie tijd Ik hoop dat ik niet bij jou in de poule kom
2.39 is idd onmogelijk. mijn snelste tijd is 2.53.66 de snelste tijd dor iemand gereden (voor zover ik weet) is 2.47 nog wat, maar dat is niet door een Nederlander... edit: 2.52.21 me snelste tijd
Ik had 2.43.29... Met de New Beetle! Snelle wagen en nog behoorlijk wendbaar ook. 'k heb wel mijn "eigen ()" route gemaakt... /EDIT Lol, foutje, m'n tijd was 3.43.29
ik voeg je wel toe aan me friends list, bewijs maar dat je 2.39 kan rijden.... (en dan zonder speed cheat he)
ja kan makkelijk onder de 2.40 zelf heb ik 2 keer onder de 2.35 gereden maar dan rij ik echt zonder fouten en geen palen raken. dan ishet mogelijk
Heb 'm gister voor 't eerst gedaan en haalde 4:00 ofzo . Trouwens HELLO REBORN!!!, ehm.. Je gamertag .
damn ken er vergeleken bij jullie echt niks van, heb het een aantal keer zitten doen maar blijf foutjes maken en kom steeds niet verder dan 3:37 min. btw jullie doen het lijkt me wel allemaal met de koenigsegg cc of viper/esprit?
btw.... Esprit is sneller op dit circuit, omdat die wendbaarder is oh ja... en tijden met speed cheat tellen natuurlijk niet jongens
waarom zou een koenigsegg cc trouwens niet mogen omdat hij sneller gaat? de viper gaat toch ook sneller als de paris taxi? beetje vreemd maar goed ga het is met de esprit proberen