1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[MM3] Wat nou, geen cheats?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Michiel, 24 aug 2003.

  1. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat snap ik, maar bij 'je' in het algemeen hoor ik dus ook.
     
  2. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ohja dus het feit dat die cheat bestaat betekent ook meteen dat het goed is om hem te gebruiken?

    Je piept wel anders als ik ineens met een shotgun voor je neus sta. (Die gun is er niet voor niets lijkt mij...)
     
  3. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk:{ ......wat ik bedoel (en als je een beetje had nagedacht had je dat zelf ook wel kunnen bedenken) is dat als men codes wil gebruiken, ze dat lekker moeten doen, daar zijn ze voor of niet soms. En je hebt mij nooit horen zeggen dat het feit dat die cheat bestaat betekent dat je die cheat ook meteen moet gebruiken. Maar hij is gemaakt om hem te gebruiken toch, of kan jij er ook iets anders mee doen?
     
  4. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL, dit wordt beukennnnnnnnnnnnn!!! Go Niekname, go Eckie :)
    Nee, ik vind de cheat voor MM3 gewoon zonde van het spel, het gaat er juist om dat je de wagens moet verdienen, en niet met een paar keer de triggers in willekeurige volgorde moet 'triggen' om alle wagens te krijgen.
    Maar iedereen z'n eigen mening :)
    Wat ik wel handig vind is dat sommige paint-jobs zijn aangegeven op gamefaqs.nl Dat is gewoon wel handig, anders zit je uren te zoeken voor niks!
     
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb toen gewoon het kaartje gescanned. En als ik dan tijdens het spelen iets tegen kwam markeerde ik het op het kaartje waarna ik ging uitzoeken voor welke auto het was en hoe je er kwam. Zo heb ik het binnen een week gehaald. Zonde hulp.
     
  6. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja da's een goeie, moet ik ook maar eens doen:D
     
  7. Cyberia

    Cyberia Guest

    Man, kan iemand mij helpen... ik had MM3 binnen 2 dagen bijna helemaal uitgespeeld! Maar nu rijd ik al weken rond op zoek naar een paar paintjobs...:

    Die van de Firetruck: Ik heb er al 1 gevnden onder de eiffeltoren!

    Die Centure Lala Class: Ik heb er al 1 gevonden bij een parkje in midden Washington...

    En die van die Eldorado Seville kan ik niet te pakken krijgen! Ik weet waar hij is: Bij dat haventje in Washignton. Ik kan hem gewoon niet pakken! Te weinig snelheid denk ik! Of ligt het ergens anders aan?

    Kan iemand mij dan ajb helpen!!!
     
  8. Cyberia

    Cyberia Guest

  9. Cyberia

    Cyberia Guest

    Hallo allemaal!

    Ik heb een simpele manier gevonden waarmee je de Paint dinges van de Cadillac Eldorado Seville 1959...

    De schans staat helemaal in het zuidelijkste puntje van Washington... Bij de Harbour Area...

    Zorg ervoor dat je zelf schakelt... dat gaat wat sneller...

    Rijd naar de schans en rijd dan de weg af richting het westen... je komt aan het einde van die weg een scherpe rechste bocht tegen... Draai je auto om zodat je weer terug kan rijden naar de schans... Geef plankgas en rijd naar de schans toe... Laat je gas niet los... ook niet bij de 2 jumpjes... Als je van de brug afbent gereden zie je aan de rechterkant van de weg een paar opgestapelde containers en een bushokje ... Daartussen is een hek en achter het hek een grasveld... Rijd het grasveld op en ga aan de rechterkant om het gebouw heen... Je ziet dan de zandschans liggen... Rijd van het grasveldje af en ga dan recht op de zandschans af... ... Als je +- 160+ rijd moet je de sprong kunnen halen... Ik heb het maar 3 keer op deze manier moeten proberen... De eerste 2 keren moest ik nog even kijken op welk moment ik het grasveld opmoest... Nu ben ik erachter... tussen het bushokje en de opgestapelde containers dus...

    Veel succes!!

    Cyberia
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat kaartje staat in het boekje wat bij het spel zit. Of heb je hem niet legaal?:{
     
  11. NeGaTiVe [NL]

    NeGaTiVe [NL] Xbox n00b

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Boekje? Ik heb em bij de Xbox gekregen, hij zat alleen in een saai wit pakje zonder iets erbij :{
     
  12. Razor

    Razor Online enabled

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet!!
    Die kende ik nog niet...
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Oh, zeker zo'n massive pack ofzo. Maar dat is dan wel vervelend ja :{
     

Deel Deze Pagina