[MM3]Wie weet er een aantal 'geheime' plaatsen in het spel?

Discussie in 'Algemeen' gestart door xbox4ever, 3 jul 2003.

1. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    De metro muur he:9
    gewoon met je auto tegen de kant rijden:+
    en uitkijken voor de stations anders ben je gelijk je voor en achterklep kwijt8)

2. Op je kaart staat ook af en toe een 'P'arkeergarage aangegeven, daar kan je zo een paar verdiepingen omhoogrijden en bij de bovenste verdieping eraf springen. :cool:
    En je kan ook door de metrotunnels heenblazen.
    Staan met een 'M' aangegeven.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2003
  3. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat dus net op een hele rare plaats, ik was op een of andere manier door een muur gereden (ergens aan het einde van de Seine) en ik zat opeens in een heel afgesloten stukje met alleen maar muren om me heen....

4. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    De looping is een eitje, tis me zelfs gelukt om de looping in zn achteruit te nemen :D

5. Violator

Violator Guest

mensen mensen mensen....

Ik ken alle "Glitshes" en alle sneaky plekjes in mm3...
    bij dat metro station zit een lekkere om buiten het level te komen, heeel veeel mensen kennen die al...

je rijd de meest noordelijke weg naar het westen, naar de union station, daar zie je in de bocht een kromme muur staan, knal daar met minstens 150 tegenaan en stuur naar links, en viola je zit buiten het level...
    doe dit met een lotus.

(er zijn niet veel mensen die dat met een politie auto kunnen, maar het is zeker mogelijk, ik kan het namelijk wel
    :D )

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2003
  6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    in dit spel zijn echt super veel plekken waar je door een muurtje heen geramd kan worden als een ander een bus of een ander zwaar voertuig neemt :) ach ja, het is een beetje nutteloos en saai als iemand ze tijdens hunter gaat gebruiken of een andere game mode waar je vervolgens makkelijk mee kan winnen...

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik snap echt niet dat mensen er zich mee kunnen vermaken door op plekken te gaan rondhangen waar niemand ooit komt :{

8. Violator

Violator Guest

dat zal ik eens uitleggen

nou het is leuk als je het kan... en het is nog leuker als je er ook met een politie auto kunt komen
    eigenlijk kun je overal ook meet een politie komen
    en het leverd leuke momenten op, zeker als iemand die het nog niet kan het gaat proberen O-)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, het is veel leuker als die gasten achter je aan zitten en jij probeert ze af te schudden :)

10. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me helemaal de pleuris gezocht naar dat voetbal veld in washington, kan iemand me een beetje op weg helpen behalve dat het in het hooggelegen gedeelte is ?

11. Violator

Violator Guest

het ligt daaronder

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    als je niet die muur neemt maar die muur bij het hek..en daar langs je zij tegenaan gaat staan kan een bus je er doorheen duwen

13. Violator

Violator Guest

sjonge

eeen beetje gamer druk je er ook met de gewoone politie auto doorheen... (maar waaarom zou je er niet gewoon effe overheen springe... dat ik veel makkelijker..):+

14. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Het ligt in het oosten. Dan moet je gewoon ff doorrijden tot je op je map een heel lang meer(?) ziet, je kan BTW gewoon door dat water heen rijden. En daarachter ligt gras en daar is het voetbalveldje.

Vlakbij die looping is zo'n gebouwtje. Zo'n rond gebouwtje, waar je in een rondje kan maken, en dan cross je over de straat daar tegenover tegen een stoep en dan vlieg je over die muur heen, als je het tenminste goed doet.

Laatst bewerkt: 27 jul 2003

Deel Deze Pagina