[PC] [MMORPG] Aion

Discussie in 'Games' gestart door Ebrithil, 26 jul 2009.

1. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Bedankt. Ik ga dit spel met een vriend van mij spelen en hij wilde per se Asmodian zijn, maar het begingebied was me zo depressief. Als de andere gebieden minder donker zijn dan ga ik wel Asmodian :)

2. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    NP NP :) verwacht in ieder geval geen tralalala elfjes en bossen enzo.. :) maar tot nu toe was alles wel begroeid, ik kwam zeg maar eerst in dat sneeuwgebied, wat redelijk depressing was :p maar als je een beetje snel bent doe je daar 20 minuutjes over. daarna kwam ik in een beetje heuvelachtig bosgebied...met beren en elementals enzo. daarna werd het moerasachtig. Op level 16 waar ik liep kwam ik in een soort canyon iets wat heel smal was en dat was vrij duister... maar tot nu toe geen absoluut wasteland gezien :)

dat ijs gebied

De hele map van die zone na je ascension. ik ben tot urutenheim geweest tegen de klok in en vervolgens tot blackhawk outpost met de klok mee (vanaf altgard ice lake gezien)

gribade canyon was die canyon waar ik het over had... alles daarvoor was bosachtig met wat rotsen en bergjes gribade crater lake is een beetje moerasland en traders berth is weer een canyon alleen dan wat minder duister :) urutenheim en impetusium zag er alleen op een afstandje wat minder gezellig uit, maar daar ben ik niet echt geweest... het leek een grote kasteelruine ofzo, misschien een instance?

EDIT:

Impetusium

Laatst bewerkt: 31 aug 2009
  3. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die het misschien een paar uur per week spelen is het inderdaad duur, maar de meeste MMO spelers spelen dagelijks wel 4 tot 5 uur en dan vind ik dat het meer dan waard is. :)
    Toen ik nog WoW speelde haalde ik amper games erbij misschien eens in de 3 maanden, en dan is het nog ruim gezegd, een gemiddelde gamer haalt per maand denk ik wel rond de 1 a 2 games in de maand. Nou tel het eens uit. :b:

4. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    gaat er nog iemand vanavond aan de open beta beginnen btw? :)

5. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al begonnen, veel lag dat wel.

6. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik heb vandaag jammerlijk genoeg nog niet zo veel tijd gehad, misschien dat ik morgenmiddag nog even probeer. Gelukkig heb ik het al wel kunnen proberen bij de closed beta.

7. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Is de open beta de 9GB waard om te dowlaoden?
    of kun je niet zo veel doen

8. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Je kan erg veel doen en het loopt lekker, dus voor mij was het zeker de moeite waard om het even te downloaden.

9. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan ga ik hem zo even dowload.. er staat tot lvl 30 kan spelen kan je ook tot lvl 30 alle items van het spel gebruiken en gebieden... dus gewoon vollig spelen tot lvl 30...

en daar ben ik paar uurtjes mee zoet?

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Wel meer dan een paar uurtjes, zeker als je zowel Asmodian als Elyos probeert

11. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: hoeft al niet meer open beta sluit morgen dus

Laatst bewerkt: 13 sep 2009
  12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Als het goed is start vanavond om 21:00 de pre-start voor mensen die de game gepreordered hebben. Zijn er andere mensen op dit forum die hem al gaan spelen dan? Ik ga samen met twee vrienden spelen op Gorgos als Asmodian. Als je misschien ook op deze server gaat spelen voeg me toe, Sliv. :)

13. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er bij, alleen bij elyos. Zie je wel op het slagveld O-)

14. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een Asmodian op Gorgos, Sympozium, templar :)

Zit met een stuk van een guild van wow Shattered Hand... waarschijnlijk gaan we weer een legion oprichten :)

15. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook alleen dan Elyos op Gorgos.

16. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    asmo is favored overall op meeste servers, heb daarom elyos gekozen. Balanceren van race ratio is overigens wel goed gedaan. als er te veel van 1 kant is word createn geblokt tot dat de ratio weer redelijk zijn.

17. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik ben nog aan het twijfelen of ik Templar, Cleric of Ranger word. Waar zal denk je het meeste vraag naar zijn endgame? Templar lijkt mij persoonlijk het leukst omdat ik met WoW altijd maar casters heb gespeeld, en ik wel eens een melee class wil proberen.

18. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Cleric zal aaltijd gewilt zijn. In elk MMO is er wel een grote vraag naar healers. Ik zou verder gewoon kiezen die je leuk vind en niet kijken naar later. Als het je niet zint ga je later kappen en schiet je er ook weinig mee op.

Lvl cap is btw 50 dus ik zie nie in waarom je niet gewoon chars ernaast kunt hebben :) Ik zal dat ckr doen wanneer mijn templar redelijk ver is en ik wat nieuws wil proberen

19. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen wel het idee dat het levelen naar 50 de meeste mensen wel een pleuristijd bezig zal gaan houden :)

BTW Gorgos is echt ZWAAR overcrowded :D

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Daarom ben ik ook overgestapt naar Castor ;)

Deel Deze Pagina