1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Aion

Discussie in 'Games' gestart door Ebrithil, 26 jul 2009.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik zal het wel even proberen in afwachting tot GW2.

2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    LOTRO werkt ook zo en die doet het erg goed.

3. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn meer games die zo werken hoor en die lopen allemaal goed dus denk zeker niet dat dit het einde van Aion is heb de game zelf ook gekocht met release alleen nooit echt gespeeld omdat ik ook wow had .. nu die gratis is in 2012 zal ik de game zeker nog eens gaan spelen !

4. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het is misschien niet het einde, maar een cashshop verneukt de hele gameplay zoals het bedoeld is.

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ligt eraan wat je in de webshop te bieden hebt.

Als je in de webshop wapens/armor hebt die 3x zo sterk zijn als items die je als niet betaalde member niet kunt krijgen, dat zou de game verneuken inderdaad.

Zijn het items voor extra XP/leuke skins voor armor/wapens etc.? Dan is het gewoon een leuke toevoeging.

6. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Je kent NCSoft ondertussen toch wel? ;)

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Jep, maar alleen eigenlijk van Guild Wars waar ze dus cosmetische producten aanbieden :+

8. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Extreem bevooroordeeld. GW1 is een typisch voorbeeld van een Cash Shop done right. En dat is ook NCSoft.

9. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het eerst zien dan geloven, het lijkt mijn echt niet dat ze alleen een XPitem of meer skins gaan toevoegen want die dingen waren al in Aion (Skins, pets etc). Mocht dat wel zo zijn dan zou ik zeker overwegen om het weer eens te proberen want ik weiger gewoon een game te spelen waar je armor/weapons kunt kopen met echt cash in welke vorm dan ook.

Laatst bewerkt: 16 dec 2011
  10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Same here. Het is niet slim om dit spel te kopen terwijl je nog World of Warcraft speelt. Ik had hem toen gekocht en even een character naar level 10 gebracht, toen niks meer op gedaan. 8)

11. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik verwacht dat het een beetje zoals Dungeons and Dragons Online / Lord of the Rings Online wordt, aangezien die games hebben bewezen dat F2P winstgevend kan zijn. Dus eerder delen van content die gelocked zijn voor free to play users, en die je kan unlocken door de individuele content te kopen of een subscription te betalen, wat je wil. (Eigenlijk de manier zoals RuneScape het tien jaar geleden al deed, maar dan met wat meer opties)

Dan is het maar goed dat je gestopt bent met WoW, want het uitbrengen van Expansions is een beetje hetzelfde idee ;)

12. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Uitbreidingen hebben niets te maken met de wapens/armor die je zo uit de shop kunt kopen. ;)

Zoals ik al zei, ik wacht rustig af wat het ons brengt. :)

13. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is het normaal dat aion lang doet over het downloaden installeren?

14. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    De 28ste gaan de F2P server online en je kan je oude account over zetten naar een F2P account, mensen die al een account hadden krijgen niet meer een basic account maar een veteran account.

Ik ga het sowieso weer een keer uitproberen de 28ste want het ziet er wel wat beter uit als andere F2P MMO's.

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Is de game nou al f2p? Ik heb hem gister gedownload, maar daar gaf hij aan dat het een trial account is. Ook las ik ergens dat f2p nog ergens in de lente moest plaatsvinden?

Nouja in ieder geval maar vast even testen, ben wel benieuwd!

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het spel is sinds 28 februari Free to Play.
    Ik heb hem ook gedownload, maar pas een half uurtje gespeeld.

17. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Oops deze game dus helemaal vergeten, straks toch maar even installeren. :)

Iemand die al speelt?

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Maar even voor de grap de 7 days trail geprobeert. Ben nu een level 10 chanter maar pff wat is dit spel traaaag. Ik heb momenteel 2 skills die ik kan doen beide met een 8sec cooldown en 1 daarvan heeft een chainskill met 20sec cooldown ofzo... Ik zit echt 50% van de tijd naar auto attacks te kijken en val letterlijk bijna in slaap. Hoelang duurd dit nog want sommige youtube pvp filmpjes zien er wel tof uit met vette attacks maar mijn character doet nog niks boeiends.

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ben weer de client aan het downloaden. Eens kijken of het me nog kan boeien. Ik heb nu dus wel een Veteran account, krijg je daar nog wat anders voor dan alleen die bonussen? Leuke titel ofzo? :p

20. Slumdog ILLionaire

Slumdog ILLionaire They see me trolling

Leuk Bevonden:
    0

Dan moet je nog even iets door levelen ;)
    Ik ben een spiritmaster en bij mij werd het leuk vanaf level 18 ongeveer.

Deel Deze Pagina