1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Mmorpg] All Points Bulletin

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 6 dec 2005.

1. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga hier dus never nooit 10 euro of meer per maand aan besteden.
    Lijkt mij pure crap met lang niet genoeg thing to do voor een mmorpg.

Niks voor moi dus.

2. Phreon

Phreon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Webzen. Een Koreaans bedrijf dat ontzettend verschrikkelijke hack 'n slash online games op de pc heeft gemaakt. Heb er zelf ook eens eentje gespeeld. Ook al is het concept erg interessant; ik ben hier vooralsnog niet echt enthousiast over.

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Webzen is de publisher he.. de makers van crackdown maken deze game, en zijn al vanaf 2004 bezig met APB... :thumbs:

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    lijkt me echt een geweldig spel _O_ enne al meer bekend over het moeten betalen want dan zal ik waarschijnlijk afhaken en two worlds nemen

5. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Zo... bijna een jaar later en NUL KOMMA NUL info verder.

Oh nee, er was een interview in 2007 met 1 nieuwtje:

Ze wachten nog op goedkeuring van microsoft, en ze zijn nog niet begonnen met het ontwikkelen van ABP op de xbox 360.

ontwikkeling is gestart in 2004, en nu 4 jaar later, nog geen info, geen nieuwe shots of trailers, laat staan in-game shots of trailers, en nog geen release date.

Kortom... vergeet het maar... ik geloof er geen snars meer van dat we deze in 2008 gaan zien, als we deze game al krijgen te zien.

6. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het is een wonder... toch nog wat nieuws:

Nog een paar uur en dan zullen we meer weten... hopelijk dat we nou echt eens wat krijgen te zien.

7. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Gek.. ik zou denken dat er wel meer mensen dit tof zouden vinden, maar goed... denk GTA/crackdown als een online MMO, en forza customization tools:

http://www.gamevideos.com/video/id/17692
    (zijn 4 videos in totaal)

En de previews:

http://xbox360.ign.com/articles/854/854140p1.html

Lees ook de preview even, het zit allemaal zo slim in elkaar...

Hopelijk dat we deze eind 2008 te zien krijgen op onze eigen TV's, hij is al sinds 2004 in ontwikkeling, dus wie weet.
    En nogmaals, webzen is de publisher, realtime worlds de developer (crackdown).

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Free Roaming Online als ik het goed heb toch. Vet! :cool:

9. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ziet er grappig uit.. toch denk ik dat zo'n samenwerking niet echt snel zal gebeuren.. online.

10. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me zo'n vette game gek 8)

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Als dit uitkomt ga ik hier écht dík op addicten :+

12. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    - 1500 inwoners PER stad.

- 250 wagens PER stad.

- 100 spelers PER stad.

- Meerdere steden.

- Level systeem voor criminelen en agenten, des te beter en des te meer klussen je doet, des te meer wapens, kleren en wagens je krijgt.

- Een safety zone om op terug te vallen.
    Dus een zone waar niemand vijandig je lastig kan vallen.. geen spawn killers met sniper rifles, gewoon jij en je makkers waar je kleding, tattoos, autos en ontwerpen kan tonen, of plannen beramen.

- Je maakt je eigen tattoos, je eigen gang logo(s), je eigen graffiti tag (zit er ook in) en je ontwerpt/customized je eigen auto(s)!

- Dag en nacht cyclus.

- Simpel systeem... wordt er een misdaad gepleegd, dan pas mag de politie in actie komen... een APB logo komt in het scherm dat er iets gaande is, en een matchmaking systeem zoekt dan onmiddelijk agenten die hetzelde niveau hebben als de criminelen.

Zie je de mogelijkheden al? jij en 49 bende leden beramen een plan om overal in 1 stad op hetzelfde punt overal verspreid over de stad alarmen af te laten gaan.
    Stel je slaat 40 alarmen voor miniscule dingetjes zoals het vernielen van een winkelruit, of het beroven van iemand.
    De overige 10 criminelen slaan precies op dat tijdstip toe en plegen een mega heist in de vorm van een bank of een autodealer...
    De agenten zul het veel te druk hebben met al die alarmen die zijn afgegaan, dus een goede kans om een goede slag te slaan.

Andersom kan de politie bij banken of autodealers weer valstrikken zetten... verstoppen in een steeg, wachtend totdat er iemand toeslaat en dan... enz.

Ik kan in ieder geval niet meer wachten.

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het hele shooter achter in GTA ronduit SLECHT! Het was een goede game door vrijheid en leuke missies maar online zou dit echt één grote flop worden! Of je moet met iets heel nieuws komen... heel ander shiet systeem

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Er is in 1 keer veel nieuws zeg. Maar ik heb liever dat ze het snel uitbrengen.

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou wel eens heel goed kunnen worden, maar dan moeten ze het hele gang systeem goed uitwerken! Mij lijkt het vet om een soort van Italian crime familie te maken.:D

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zou wel in een gang willen met alleen maar mensen uit mijn omgeving. Dat zou echt cool zijn. En dan echt dík veel xboxen. Of bij een politiekorps. Ik wordt denk ik zo'n dik lompe swat gast in zo'n dikke brede hummer die helemaal gecustomized is :D Ik heb er nou al zin in!

BTW de startpost mag ook wel eens bijgewerkt worden.

Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als er maar genoeg mogelijkheden zijn.
    Bijvoorbeeld een drugslab opzetten, of winkeliers afpersen etc.8)
    En dat je verschillende soorten gangs kan maken, dus niet alleen maar van die Gangsta shit ofzo.

18. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Geen drugs in deze game.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd, anders maggie weer niet uitgebracht worden in de UK en USA:+

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool