1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Mmorpg] All Points Bulletin

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 6 dec 2005.

1. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    auch dat duurt dus nog wel even :mad:

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Teeering hé! Ze hadden eerst gezegd eind 2007, toen was daar verder niets over bekend gemaakt en is hij niet uitgekomen, en nu is het voort 2009!

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nog nieuws over de beta?

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    oeh check dit. Ik had me aangemeld voor de nieuwsbrief van APB en nu kreeg ik dit toegestuurd:

Uiteraard heb ik me al aangemeld als interested :)

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi om te lezen dat hij niet te laat zal komen, maar eerder vroeger dan verwacht!
    Natuurlijk zullen ze 2008 niet meer halen, daar is het al te laat voor, maar ik denk dat zomer 2009 nu heel goed haalbaar is.

Kom maar op met die beta!

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik kreeg zojuist de update binnen. APB heeft dus nu het Alpha stadium afgesloten en gaat nu over naar het Closed Beta stadium. Dus als ik mag gokken dan verwacht ik dat hij half 2009 uit komt.

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt zo'n spel wat echt niemand kent en zodra het uit komt (lijkt me) het iedereen weg zal blazen op een manier van wow

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat weet ik nog niet zo net, toen deze game aangekondigd werd was het iets nieuws. Nu zoveel jaar later heeft Saints Row 2 een online modes met co-op, en heeft GTA IV een online modus. Wat maakt deze game dan nog voor een verschil?

Grafisch in die filmpjes blaasde het ook niemand echt weg, al was dat natuurlijk een vroege versie.

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou het nieuwe is dat dit een MMO is.

10. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Precies..

GTA online was degelijk, maar er was niks te doen na een tijdje, dat plus een beperkt aantal opties maakte het soms vermakelijk, maar ook saai na een paar keer.
    Saints row's 1 online modus was een drol, een grap.. en als ik het zo bekijk wordt deel 2 niet veel beter.

ABP online zal de lat van het genre hoger leggen denk ik, volledig online en een constante wereld die maar blijft voortbewegen... deze is ervoor gemaakt om online te spelen, en niet een poging tot een lullige online mode om meer kopers te lokken.

Ben erg benieuwd naar de beta nu!

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Lijkt mij ook wel een leuk concept. Als de in het genre GTA4 en SR2 gaan zitten, weten ze in ieder geval wat de klant wil en lijkt me dat prima realiseerbaar. Als ze er dan ook nog een mmo-idee aanvast kunnen breiden kan het gewoon een top game worden.

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Leuk maar wel vast betalen ala WoW, naast je Xbox Live account. Dat zie ik dus echt niet zitten, dat deed ik niet voor WoW en dat zou ik ook niet voor APB doen. Al helemaal niet omdat ik zelf ook nog eens mijn eigen glasvezel internet betaal, 3x betalen voor een spelletje spelen... dat zie ik niet veel mensen doen hoor! ;)

13. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik met je eens.. hoe tof een game ook is, ik zie mezelf niet dubbel betalen voor een online service.. maar de vraag is ook of dat wel gaat gebeuren.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    En de oktober update:

Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En nu hopen dat deze het beter gaat doen dan Huxley. Hu-wat? Nog nooit van gehoord? Niet gek, ook een langgeleden aangekonigde MMORPG met een revolutionair concept dat not altijd niet het levenslicht gezien heeft.

@Dusky: Bedankt voor het nieuws. Ik ga even van de frontpage hier naartoe linken, is interessant!

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kreeg hem ook in me xbox jammer dat je hem niet gewoon kan kopieren en plakken. ;)

Maar ik ben blij dat dit spel nog een beetje leeft, het heeft veel potentie als he goed uitgevoerd wordt is het een aankomende topper.

17. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    De maandelijkse updates geven goede hoop... ze schijnen inderdaad gewoon op schema te liggen en volgend jaar rondom de zomer zal hij ongeveer wel uitkomen.

Overigens heb ik hier veel meer vetrouwen in dan in huxley.. alleen al omdat Jones achter APB zit en echt geen titel laat verslonsen of het vaporware laat zijn, ze nemen mensen aan en het wordt steeds groter en groter.. komt wel goed.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  19. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na de trailer te hebben gezien, is het gewoon GTA IV turf war. Het pimpen van die auto vind ik wel gaaf.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Die teaser trailer is wel al 2 jaar oud ofzo he. Er zijn ook al gameplay videos (uit pre-alpha status dacht ik).

Deel Deze Pagina