Maar met MMORPG wil ik dan ook echt rond de 200 man online zien (STERKE SERVERS VEREIST DUS!). Het lijkt me wel lachen als iedereen een eigen rol heeft dan. (Cops, car thiefs, robbers, street racers etc.)
Thema spreekt me niet zo aan. Ik zou liever iets in de richting van Oblivion zien. Óf in de richting van een sfeertje met een Fallout achtige stijl (toekomst, monsters, lasers blabla). Vind het er verder niet zó super uitzien. Maarja, het is een MMORPG. Mocht het gratis worden, dan probeer ik het misschien nog wel.. Ben benieuwd naar een MMORPG op een X360.
Wat? Dat is toch heel iets anders? Oh je bedoelt omdat er MMO voor staat. Maar volgens mij is het geen RPG, maar wel MMO. Je moet het niet vergelijken met Oblivion, dat is gewoon echt heel iets anders. Het gaat eerder omdat het een soort GTA is en die is dan ook nog online. Niet: Het is een MMO, wat voor soort game zie ik daar graag bij? Mij lijkt het juist wel vet. GTA/SR alleen dan online
waarom vergelijken met gta. volgens mij is het totaal niet zoals GTA want hier gaat het er echt over dat je gewoon door de stad loopt of als agent of als bad guy en de vete tussen die 2 uitvechten. Wacht nog steeds op meer nieuws
volgens mij kun je deze game nog het beste vergelijken met City of Heroes toch? Ziet er allemaal leuk uit maar het moet niet te lang meer duren voor hij uitkomt want qua graphics en ik niet erg onder de indruk (al kan ik niet zo 1,2,3 een MMO noemen waar dat wel zo bij is )
Hij moet inderdaad maar snel uitkomen. De aankondiging hiervan was ook al superlang geleden (jaren geleden), en hij zou volgens de makers eerst echt eind 2007 uitkomen. Maar de startpost mag wel ff aangepast worden. En de titel ook. Want het is helemaal geen rpg.
Ik bedoelde te zeggen dat je deze game dan op een andere manier gaat zien (gta-stijl) terwijl dat dus niet zo is. Het is een ander spel en vergelijken is fijn maar daardoor kan de game voor jou tegenvallen op bepaalde punten..
Ik wilde het ook niet vergelijken, maar omdat Heroic het MMO-genre generaliseerde en het ging vergelijken met games als Oblivion en Fallout, moest ik wel even een beter passende vergelijking maken.