Brolly, zou je nou eens heel duidelijk willen aangeven: -Wanneer je speelt (welke tijd?) -Wie je speelt (mens/fantasy beest?) -Welke cultuur (oosters/westers/japans?) Dit heb ik toch echt nodig wil ik meer dingen bedenken, en hier heb ik alleen nog maar vage antwoorden op gekregen.
het speelt zich af in de oude wereld, maar met een futurischtische binnenval. je begint als een mens, maar in de lopo der tijd kun je jezelf veranderen er zijn verschillende culturen, maar europa wordt het middelpunt.
tuurlijk niet, het is een MMORPG, de futuristische binnenval is al tijden geleden gebeurt, voordat je geboren bent (in de game dan) een wijze vertelt je wat er gebeurt is, door die binnenval kun j e later guns gebruiken tegen je mede-mens.
@Brolly: Hej, ik ben een beetje aan het rondkijken hier en daar.. en ik lees de ideeën van jou en de mensen hier, en vind 't zeker geen slecht idee. Mijn enige en ik denk in het algemeen grootste kritiekpunt is dat ik hier ontzettend veel dingen lees, die simpelweg al zo vaak gebruikt worden. Zo zijn de verschillende klassen al veel vaker gebruikt (lees: helemaal uitgemelkt) en de plaatjes die ik hier en daar zie, naja weetje.. ten eerste moet je denken een beschermrechten van die plaatjes, en ten tweede.. zoals je ziet bestaan ze al; het is niet origineel meer. Dit is dus eigenlijk waar 't vastloopt.. mensen zullen dit niet snel kopen omdat er al tig spellen zijn die ditzelfde concept bevatten. Wat ik probeer te zeggen is, alles dat je gaat bedenken, zul je eerst een aantal vragen over moeten stellen. Iets als: okej, dit is een idee, maar heb ik dit idee van een bestaand verhaal.. zo ja, is dit al eerder verwerkt.. en heb ik dit idee omdat ik dit tegen kwam in WoW en het wel erg goed uitpakt. Mijn tip is deze: bedenk sterke concept-items die nog nooit eerder vertoond zijn in spellen en weet ik waar, dát verkoopt mits je het goed uitwerkt
dat zijn er zeker heel wat, lees maar dat stukje over engelen en demonen, dat komt nergens voor, en maak je maar geen zorgen over de plaatjes, de plaatjes zorgen alleen voor dat een beetje het beeld hebt, hoe het ongeveer eruit zal zien, de plaatjes komen niet in het spel, maar alleen het idee van hoe het ongeveer eruit zal zien. verder zal alles fris en wel zijn, en dus alleen sterke ideeen, die een spel een topper maken.