1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Eigen MMORPG Maken!

Discussie in 'Games' gestart door Brolly, 15 nov 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Brolly, zou je nou eens heel duidelijk willen aangeven:

-Wanneer je speelt (welke tijd?)
    -Wie je speelt (mens/fantasy beest?)
    -Welke cultuur (oosters/westers/japans?)

Dit heb ik toch echt nodig wil ik meer dingen bedenken, en hier heb ik alleen nog maar vage antwoorden op gekregen.

2. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    het speelt zich af in de oude wereld, maar met een futurischtische binnenval.

je begint als een mens, maar in de lopo der tijd kun je jezelf veranderen

er zijn verschillende culturen, maar europa wordt het middelpunt.

3. Victor

Victor Guest

Ach en wee, waar is je MMORPG toch gebleven?

Dit is een singleplayer RPG..

4. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk niet, het is een MMORPG, de futuristische binnenval is al tijden geleden gebeurt, voordat je geboren bent (in de game dan) een wijze vertelt je wat er gebeurt is, door die binnenval kun j e later guns gebruiken tegen je mede-mens.

5. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    binnenkort komen er updates, tijdelijk ben ik druk bezig met school.

6. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    heel veel dingen gedaan, binnenkort veel nieuwe dingen!

7. U-NeaQuE

U-NeaQuE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Brolly:
    Hej, ik ben een beetje aan het rondkijken hier en daar.. en ik lees de ideeën van jou en de mensen hier, en vind 't zeker geen slecht idee. Mijn enige en ik denk in het algemeen grootste kritiekpunt is dat ik hier ontzettend veel dingen lees, die simpelweg al zo vaak gebruikt worden.

Zo zijn de verschillende klassen al veel vaker gebruikt (lees: helemaal uitgemelkt) en de plaatjes die ik hier en daar zie, naja weetje.. ten eerste moet je denken een beschermrechten van die plaatjes, en ten tweede.. zoals je ziet bestaan ze al; het is niet origineel meer. Dit is dus eigenlijk waar 't vastloopt.. mensen zullen dit niet snel kopen omdat er al tig spellen zijn die ditzelfde concept bevatten.

Wat ik probeer te zeggen is, alles dat je gaat bedenken, zul je eerst een aantal vragen over moeten stellen. Iets als: okej, dit is een idee, maar heb ik dit idee van een bestaand verhaal.. zo ja, is dit al eerder verwerkt.. en heb ik dit idee omdat ik dit tegen kwam in WoW en het wel erg goed uitpakt.

Mijn tip is deze: bedenk sterke concept-items die nog nooit eerder vertoond zijn in spellen en weet ik waar, dát verkoopt mits je het goed uitwerkt

8. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn er zeker heel wat, lees maar dat stukje over engelen en demonen, dat komt nergens voor, en maak je maar geen zorgen over de plaatjes, de plaatjes zorgen alleen voor dat een beetje het beeld hebt, hoe het ongeveer eruit zal zien, de plaatjes komen niet in het spel, maar alleen het idee van hoe het ongeveer eruit zal zien.

verder zal alles fris en wel zijn, en dus alleen sterke ideeen, die een spel een topper maken.

Deel Deze Pagina