Nix als je weer terug laat warpen naar de "town". Wil je direct weer vechten dan verlies je wat geld en xp (1%). Je verliest geen items.
Ik hoop van harte dat het leuker is dan runescape, want dat spel is net als Tibia Bagger met een hoofdletter B... :{
Ik ben nu magician level 8 (stelt natuurlijk nog niks voor) soms als ik dingen wil leren of kopen ofzo dan zeggen ze not enough willpower Waar kan ik zien hoeveel willpower ik heb Want dat staat niet bij character info volgens mij
jongens.. er waren al 4 threads over deze MMORPG ofzo http://forum.xboxworld.nl/search.php?searchid=83749 Ik heb het een jaartje geleden ook een keer geprobeerd... Maar na 10 minuten kwam ik samen met een andere gast vast te zitten in een bug onder een brug. Erg gelachen met die gast, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling van het spel.
Wel op de server Midranda (alpha) gaan zit ik ook op *) Ik kreeg zostrax een Mystical crystal Roep een monster op Meteen een vette Hopy King kwas onverslaanbaar
Als het goed is zat ik op die server Ik ben nu een lvl 8 Magician, het spel is behoorlijk relax Maar kan je dan ook monsters oproepen die voor je vechten?
@Dutch_Badass: Als je een mystic cristal kreeg heb je mazzel, ik had er laatst eentje, heb em verkocht voor 100k. @Orcrist: Monsters droppen af en toe cristals en via die dingen kan je monsters oproepen. Tip: Roep je monsters op in Boss-Hour, dan krijg je de sterke versie van het monster dat je normaal op roept. Ik had toen straks tijdens boss hour 5 big goblins opgeroepen, toen waren de monsters bang van me
lol ik heb iets van 8 hopie cristals, 1 hobgoblin, 1 decoy, 2 mystic . Met twee poppetjes van lvl 12 verzameld.
100K !!!! Ik heb er namelijk weer 1 ik moet namelijk om een metal wing ofzo te hebben 30.000 gold hebben De crystals heb ik al hoe verkoop je dingen dan ? Ik ben nu lvl 12 mage en wanneer is boss hour ?
Oow, daar zijn die crystals voor.. Maar hoe gebruik je ze dan? Trouwens, blijven jullie lvlen bij het begin? (road to the wind ofzo) Of zijn jullie al verder?? Ik wil morgen wel ff met jullie in een party mee lopen /edit Maar jullie zitten allemaal op de server Midranda? Want dan ga ik daar ook verder
Is een typfout moet 3.000 zijn... Ik sparen als een gek kom ik er achter dat je maar 3.000 nodig moet hebben.
Hmm, zie net dat je je characters niet mee kan nemen bij een server switch.. Dus ik speel voorlopig nog niet op jullie server
Jawel man zo snel mogelijk overstappen anders heb je strax een hoge level en dan moet je dat opgeven......moet natuurlijk niet maar toch Ja was dat echt een typfout... Snel naar die uitvinder dan maar