Je verkoopt ze gewoon door met mensen te traden, nou moet ik zeggen dat niet veel gekken er 100k voor geven maar je hebt er mensen bij Boss Hour is meestel van 2 to 3 uur NL tijd, maar dat verschilt nog eens. Bazzie heeft een gold wing Ik ben nu lvl 24 en ben van plan daar vandaag 25 van te maken. Ik speel op lunar aangezien dat de enige server was toen ik begon en er nu lekker veel hoge lvl's op zitten die je kunnen helpen en die veel geld hebben (Ben een warrior btw)
Is best, maar aangezien ik al lvl 25 ben en jullie nog onder de 10 lijkt het me het handigst als jullie op Lunar komen (beta), PM me ingame (ik heet gewoon bazzie) en je krijgt wel wat mooie wapens + cash van me
Ik ga liever niet meer naar een andere server welke monsters droppen decoy crystals moet ik hebben namelijk...
Ik heb er nog wel wat liggen, als je op Lunar komt krijg je er wel 1 Edit: Decoy's droppen ofcourse decoy cristals
Er zijn nu flink wat nieuwe dingen ja. En decoy's zijn geen vuurbomen, decoy's zijn ronddraaiende zwevende poppen en je kan ze vinden bij Ruine Castle.... Maar daar zou ik nog niet heen gaan als ik jou was....
Hoe zit het met de quests btw? Waar kan je ze halen, en wat kunnen de beloningen zijn als je het doel bereikt? Ik weet nog wel dat je bij Biosfear quests moest kopen, en als je ze haalde dat je er dan exp voor terug kreeg.. Dat zou ik hier ook wel kunnen waarderen, want me exp gaat wel erg traag.
de laatste x dat ik het speelde had je alleen die quest die je op lvl 20 kon doen en dat je als je dat haalde door die 3verschillende wolven te doden zon leuke kroon etc boven je hoofd kreeg, maar als het al wat is verranderd meer quests etc moeten jullie het ff zeggen dan down ik hem ook maar weer eens
Je eerste quest kan je halen bij de skill master, je moet wel alle Tier 1 skills op lvl 1 minstens hebben....
Ow ok, dan ga ik maar weer is lvlen, moet er namelijk nog 11 voordat ik lvl 20 ben Nog tips voor snelle exp voor iemand van mijn lvl?
Sounds good Ik zal je wel whisperen zodra ik online ben. (vanmiddag of morgen ofzo) Hoe whisper ik je btw? gewoon met @Username ?
Ik zit altijd op Lunar en dan Beta, msgen doe je volgens mij met :/Bazzie of /:Bazzie en dan je boodschap er achter, moet je maar ff proberen, ik zit vanavond en vannacht veel online