1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] R.O.S.E. Online

Discussie in 'Games' gestart door San, 31 mrt 2011.

  1. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Sinds geruime tijd is R.O.S.E. Online gratis te spelen, een zeer vermakelijke mmorpg die ik in de beta heb mogen spelen.

    Dit spel wil ik op het moment graag weer een keer spelen maar ik zit met een klein probleem, het spel kan ik prima downloaden en installeren, maar op het moment dat ik de launcher opstart en het spel de patches gaat controleren (wat overigens al heel erg lang duurt), blijft hij uiteindelijk steken rond de 75%. Heeft iemand misschien hetzelfde probleem of weet hier een oplossing voor?

    /Edit, oplossing gevonden. Genpatch zorgde voor een soepel update proces. :)
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2011
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Wow, R.O.S.E. Online, bestaat dat nog?

    Dat heb ik echt jaren geleden gespeeld toen het nog gratis was. Was wel geinig though.
     
  3. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Ja ik had er ook geen weet van, tot ik het vorige week toevallig weer tegen kwam. Alleen zit ik dus met het probleem dat ik niet verder dan de launcher van R.O.S.E. kom :mad:. Heb jij misschien een idee?
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij werkt nu alles via warpportal (gravity).

    Ragnarok online gaat deze maand (of volgende maand) ook naar F2P.
     
  5. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Ja klopt, net zoals Battle.net voor World of Warcraft volgens mij. Maar is er misschien een handmatige manier om te patchen?
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ragnarok kan ik nog gewoon spelen zonder warpportal voor zover ik weet.

    R.o.s.e zou ik eigenlijk niet weten. (kun je de client niet gewoon patchen?)

    Anders moet je de map waarin r.o.s.e zich bevind even op admin rechten zetten.
     
  7. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    De launcher moet ik ook al uitvoeren als administrator, en daar wordt de client ook gepatched. Maar bij het checken van de files loopt de launcher dus vast helaas. Maar hoe stel ik de map van R.O.S.E. In op administrator rechten?
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De map waar r.o.s.e in zit rechts op klicken.

    Dan naar security en dan alle gebruikers rechten op allow all zetten. (full control)

    Zo werkt het bij Ragnarok tenminste ;)
     
  9. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Oke hartstikke bedankt, ik zit nu op school maar zodra ik weer thuis ben ga ik die methode meteen uit proberen! Hopen dat het lukt want R.O.S.E. was wel echt een leuk spel! :p
     
  10. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb zojuist de oplossing gevonden, de zogenaamde Genpatch, een patch client wat je met een beetje Googlen zo kan vinden. Een pm naar mij en ik kan je natuurlijk ook zo een link sturen. ;)

    Nu kunnen we natuurlijk nog, met de actieve spelers, ervaringen uitwisselen over het spel zelf.
     

Deel Deze Pagina