1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Up to 5 days before the release date staat er niet eens enorm lang op de officiële The Old Republic website, er heeft niks anders gestaan dan dat.

Ik had trouwens gehoord dat EA Games wel vaker problemen hebben dat ze hun handleiding niet bij games hebben zitten?, dat is wel vrij slecht, niet?. :+

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    @ Dagger

Wie het eerst zijn pre-order registreert, hoe eerder je mag spelen. Je hebt pas 2 weken geleden geregistreerd en dan nu gaan lopen zeuren. Had je het maar een klein beetje in de gaten gehouden, dan had je precies geweten hoe het in elkaar zat. Je hebt helemaal geen recht om te zeuren. Het spel komt 20 december uit. Iedere minuut die je eerder mag spelen is meegenomen, zeker als je zo laat geregistreerd hebt. Had je nu willen spelen, dan had je wat attenter moeten zijn in juli. Op de Bioware site staat het al maanden duidelijk aangegeven, dat je niet kan lezen is je eigen fout. Net zoals je die preload mail verkeerd las

Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gast u serious? die preload mail heb ik niet verkeerd gelezen, daar stond gewoon Up to bij. En ik ga niet elke dag een fucking site in de gaten houden voor updates over een spel. Ik koop een spel, lees wat er bij staat en bestel die. Als er bijstaat 5 dagen voor release spelen verwacht ik ook 5 dagen voor release te kunnen spelen, dus ik zeur zoveel ik wil.

Dat er nu ineens op de bioware site's staat dat het Up-to 7 dagen is is gewoon een naai streek, of het is een naai streek van bol.com want zo stond het daar in ieder geval niet. Dus houd je commentaar voor je, dank je.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Er staat al maanden up to (dat kunnen dus ook 4, 3, 2 of 1 dag zijn). Dus het staat er niet "ineens". Dit is echt heel duidelijk gecommuniceerd door Bioware. Maar wees gerust hoor. Als je begin december hebt geregistreerd krijg je waarschijnlijk morgen je invite. Ik vertel je alleen maar hoe het zit, anders had je het idee gehad dat je de 13e al aan de gang mocht. Ik ben informatief, jij zit alleen te klagen. Meer zeg ik er niet meer over.

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Geloof me nou maar, bij bol.com stond dat er niet.... En daarom klaag ik omdat ik dat een kut streek vind. En ik had sowieso niet verwacht dat ik de 13de kon spelen, natuurlijk wel gehoopt maar er stond wel duidelijk in de mail Up to 7 days. Maar ik dacht idd dat ik dan sowieso de 15de kon spelen omdat dat er zo bij bol.com instond....

nu staat het er wel goed bij... :

Als dit er toen ook had gestaan, had ik niet gezeurd;)

6. Martygoeswild

Martygoeswild Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net toevallig een mailtje van een game bedrijf en die stuurt vervolgens ook dit..

Even if you get your SWTOR Key + Preorder Key now, you will still be able to play the most eagerly expected Online RPG of the year on Dec 15 already, 5 days before the official release date on Dec 20!

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De informatie die winkels geven is vaak gebrekkig. Om er zeker van te zijn is het altijd beter om informatie uit de eerste hand te halen, dus bij de makers zelf.

Het is voor het eerst volgens mij dat een spel op deze manier wordt gereleased. Wat ik qua drukte wel goed vind trouwens. Maar er heerst wat onduidelijkheid.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    My point exactly! False advertising ftw.

Allemaal met je eens.

9. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Dit stond er wel op het begin toen je het kon pre-orderen. Toen nog een discussie gehad met een vriend die dat ging bestellen. ;)
    Waarschijnlijk heb je er overheen gelezen.

Edit: Niet op de Bol site, excuus.

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    :+

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
  12. Martygoeswild

Martygoeswild Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah, valt vast nog wel wat te halen qua compensatie denk ik voor degene die hem niet direct via origin hebben besteld.

Maar als je net zoals ik hem pas net besteld hebt dan is het gewoon even geduldig wachten..

Het is alleen bijzonder frustrerend om te lezen dat andere mensen al wel aan het spelen zijn :+

13. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe true maar ik denk zelf toch wel dat iedereen die een pre-order heeft vandaag of morgen aan het spelen is ! :thumbs:

14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Een beetje gamer verdiept zich daar wel in en kijkt verder dan zijn neus lang is.
    Bol.com is nog nooit betrouwbaar geweest wat games betreft.

Vanaf vandaag 15:00 uur eerste van 4 waves.
    Iedereen die tot December gepreorderd heeft zal een early acces mail ontvangen.

https://twitter.com/#!/SWTOR

15. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    dubbel post.

16. Martygoeswild

Martygoeswild Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt had het zelfde gelezen, degene die in December hebben ge preorderd spelen waarsschijnlijk morgen! Iedereen voor december, speelt als het goed is vandaag :)

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    vraagje, mijn SWTOR hoes is binnen. ruimte voor 4 CD's zitten er maar 3 in, kan dit kloppen?

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    3 DVD's* en ja er zijn 3 DVD's voor de installatie.

19. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dacht dat de game op 3dvd's stond ja dus is in orde :thumbs:

20. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    1 uur 33 minuten in de wacht....
    Altijd blijven lachen ;)

Your call is important to us and will be answered as soon as a agent is available !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina