1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Je kan vast wel met elkaar praten en je kan 8 poppetjes maken op een server, dus je kunt alles uitproberen.

Mount heb ik al als het goed is, ik ben nu lvl 4 maar je kan pas op een mountainbike als je lvl 24 bent dacht ik.

Ik weet niet wanneer je in een spaceship kan though. Kom maar even in die server, hoe meer bekenden hoe leuker natuurlijk :)

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Een maat van me speelt op mijn 4,5 jaar oude pc en die trekt het makkelijk op medium settings met 30 fps.

Ik verwacht dat je Swtor makkelijk kunt draaien.

Laatst bewerkt: 20 dec 2011
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Edit: Opgelost.

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand hem ook digitaal aangeschaft? Zo ja waar? :) Hoe lang duurt de download?

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik. Via Ebay, ik betaalde in totaal €40,- voor de pre-order code en de Digital Deluxe Edition.

Download was in anderhalf uur klaar ~ 4-5 MB/s

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heerlijke game. Vet die cinematics ook en de achtergrondinformatie.

Wel jammer dat je weinig van die achtergronden ziet in de films van SW.

Logisch, het is 4.000 jaar eerder, maar waarom nu zoveel jaar terug gaan als er eigenlijks weinig of geen verschil is in technologie etc? Je zou aapmensen verwachten zo wat. :+

Besturing is wel even wennen, ga er vanuit dat ik vanaf level 10 een of meerdere skillpoints kan verdelen.

Wat ik tot nu toe gezien heb is erg vet. Ik heb hem op low staan en op de een of andere manier vind ik het er nog mooier uit zien dan WoW op Ultra. 8)

Begrijp me niet verkeerd, want die game heeft ook grafische tweaks gekregen in de afgelopen jaren.

Al met al is het misschien wennen, maar met MMO RPG's heeft dat altijd extra tijd nodig t.o.v. gewonere games. Nu ben ik er met de launch bij en dat kan ook een verschil maken.

Edit: Zit op dezelfde server als Jorrie. Zie vorige pagina voor meer info. Ik zit alleen aan Jedi kant en heb voor een Jedi gekozen, twijfelder namelijk of ik voor een trooper moest gaan, maar dat kan altijd nog. :9

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon op Red Eclipse komen. :p
    Kom je misschien nog wel bij de Tweaker guild in.

Wacht nog steeds op me C.E... bol.com is weer lekker vaag bezig met beschrijvingen en updates...

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Red Eclipse PvE???

Zit jij aan Sith of Jedi kant?

Ga zelf niet voor Sith kant, misschien een andere keer. Als RE een PvP server is pass ik hem ook, want PvP is kut. :+

Op Bao Dur heet ik Menora.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    PvE ja. En ik ben een level 26 Commando nu met speeder skill zonder speeder. :'-( (C.E. dus)
    Was maar een uur queue (horen zeggen) vandaag op launchdag dus dat viel mij nog enorm mee.
    Population cap straks omhoog en wat mensen die minder spelen en dan duren die queues ook niet al te lang meer. Weekend misschien iets langer.

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zodra ik hem koop ( denk eind van deze week, of in 2012 ) ga ik ook richting de Red Eclipse, veel Nederlanders toch? En Tweaker volk.

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Redelijk wat Nederlanders ja. Heb ieg 2 andere guilds gezien al is 1 ervan wel klein volgens mij. En spanjaarden zijn al slim genoeg geweest om een eigen channel aan te maken, heb ik de afgelopen 4-5 dagen niet meer in general chat gezien. :p

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zit zelf op Frostclaw (PvE) maar dat is wel een drukke server. Mijn Jedi Knight in nu level 18 en ik ben net van Coruscant af, wat overigens een erg leuke planeet is. Een groep zoeken voor zo'n Heroic missie gaat snel en makkelijk, dus het is leuk om met anderen te spelen. Ik kan nu ook al kiezen uit 3 verschillende companions.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien maak ik daar een dezer dagen ook wel een char aan.

Ik kan dat sowieso wel doen, dan kan ik de server tenminste makkelijker terug vinden. :+

Ook een char aangemaakt op Red Exlipse. Overgestapt min of meer, want heb mijn eerste char op Bao Dur gedelete.

Ik heb wel voor de Republic kant gekozen. Hopelijk kom ik genoeg Nederlanders tegen en kan ik in die Tweakers Guild ofzo. Ik ga puur voor het social gedeelte eerst.

14. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ben net de grootste mongool ooit in weet ik veel hoeveel jaar MMO's tegengekomen.
    Derde flashpoint, Athiss, boss op het einde gooit af en toe een DoT op iemand die 50% damage doet... hij wist serieus niet hoe hij t moest zien, and I quote: 'how i know if someone else low besides tank'.
    Vervolgens begon 'ie te zeuren dat 50% hp op een dot veel te veel is en dat de boss maar generfed moest worden. Verdomme zeg wat een idioot.

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ze hadden de keuze om het voor, tijdens of na(?) de Clone Wars te doen of wat ze nu dus deden, een hele tijd ervoor. Waarom? Omdat ze dan veel meer vrijheid kregen met de verhaallijn, ze konden nu dus een stuk creatiever zijn.

Anyway, ik ben nu level 8 en heb bijna mijn eerste Lightsaber, moet nog een of twee questen daarvoor doen, tot nu toe bevalt het erg goed.. Ik heb tot nu toe nog niet echt samen hoeven te spelen voor questen maar dat verandert binnenkort denk ik wel.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    @ Jorrie, eerste speeder krijg je op level 25. Skill kost 40K Credits en de speeder zelf 8K geloof ik.

Spaceship krijg je rond 16 / 17, ik heb hem net gehad. Deze krijg je dmv je class questen.

Ben zelf een Sith Inquisitor level 19 nu. heb gekozen voor Sorceror omdat ik weet dat ik met MMORPG's niet goed ben in melee:p en healers zijn altijd wel nodig ;),

Tot nu toe vind ik het spel echt fcking tof, cinematics zijn vet en zelf de keuze kunnen maken tussen leven en dood etc is gewoon top. je kunt mensen bedriegen waarvan je een quest hebt of juist niet en dit maakt het toch meer mijn eigen spel zeg maar.

Zoals gister ook moest ik een vrouwtje excorte en doden. Zei had het in de gaten en legde me uit dat ze geen verrader was van the empire maar dat ze alleen vreemd was gegaan, mij boeide het niet dus gewoon gedood:p.

Kan niet wachten weer verder te gaan, so far so good. Vind alles alleen wel redelijk duur, vooral de speeder skills.... Ik zit nu pas aan de 17K aangezien mijn aanvallen nu ook rond de 1K zijn...

ik zit btw op Sith'ari. Drukke server, vriend van me al keer in de queue gestaan, ik gelukkig nog niet =).

Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Speeder is toch gewoon een mount? Zoja, dan heb ik er al een, de STEP (die krijg je bij de Digital Deluxe Edition), scheelt me dan weer 7k :+

Ik ben wel benieuwd naar die spaceship, beetje naar planeten vliegen :+

Maar inderdaad, die keuzes die je kan maken over leven en dood zijn erg vet, geeft toch weer een extra dimensie aan het spel :)

Ik denk dat ik later een Jedi poppetje aanmaak op een andere server (Red Eclipse ofzo).

De Bao-Dur server is trouwens 's avonds ook druk, stond gisteren nog in de queue, maar dat was maar 15 minuten ofzo, handig tijdens het eten, hehe.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397

Ja toch wel beetje naaierig want de skill moet je wel gewoon kopen:p is toch 40K haha. Spaceship is wel vet, niet heel veel speciaals je kunt daarin gewoon rond lopen etc en je kunt kiezen waar je heen vliegt. Ziet er allemaal wel tof uit, dat moet ik wel zeggen. Wel kut dat je ook daarvoor moet betalen:p Fuel denk ik ofzo haha.

Maar speeder is een mount ja:p

19. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    ja maar wat voor systeem is dat? en videokaart?
    minder als wat ik in mijn laptop heb?

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Op Tweakers raden sommige members het trouwens af om op de servers te spelen omdat het zo druk is (wachttijden ~2 uur), dus ik blijf eerst lekker op de Bao-Dur server.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina