1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Meh overdrijven. :p
    Die queues lossen zichzelf wel op. Gisteren op launchdag was er maar 1-1.5 uur queue. En de cap kan nog verder omhoog dus dat zit allemaal wel goed. Bioware wacht even tot iedereen zijn chars gemaakt heeft en dan kan de cap weer omhoog.

Naja vanmiddag maar hopen dat de C.E. nu komt... anders kan ik niet eens verder spelen. :mad:

Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Je had hem toch bij bol.com besteld? Dan krijg je toch wel een melding wanneer die verstuurd is? Wel klote natuurlijk, ook een van de redenen waardoor ik voor de digitale versie ging, geen gedonder met de levertijden etc.

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Had hem ook bij bol.com besteld. Starterskit gelijk binnen gehad en de rest kun je allemaal via download doen... gewoon je code invullen die je bij starterskit krijgt en klaar, hoeft niet te wachten op de game zelf.

1 uur, anderhalf uur is niet lang? dan blijf ik toch liever ook op mijn eigen server, ga niet telkens n uur wachten voor ik kan spelen lol.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die heeft dus kennelijk ook WoW gespeeld en weet er i.t.t. tot jij niks van. ;)

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt altijd nog de code nodig om langer dan 22 dec. te kunnen spelen.

En 1 1,5 uur op launch is absoluut niet lang. Als je mmos eerder gespeeld hebt had je dit wel geweten maar dat geefr noet. En telkens? Queues zijn ook maar tijdelijk, pop cap kan zo nog verder.omhoog. liever een goede server dan een halve populated one. met een goede guild rn verl nl,ers voor de komende ,5+ jaar dat je het spel speelt. zie vorige comments , queues zijn tijdelijk . maar iedereen mag gaan en staan waar hij wilt odc : :)

Ps telefoon message

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even wat vraagjes want ken er zelf bitter weinig van.

Heb hier klanten in mijn winkel die nog altijd niet kunnen spelen,telkens krijgen ze de melding dat hun code die bij de game zat al in gebruik is.
    Heeft iemand hier raad mee ?

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    heb wel andere MMO's gespeeld, maar nooit vanaf release. En als je bij bol.com besteld krijg je de code devolgende dag binnen. En volgensmij krijgt iedereen nu wel de invite om eerder te spelen? Maja als je nu besteld heb je hem morgen dus kun je sowieso spelen denk ik.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    5 dagen geleden bestelt... toen stond er ook voor 22:30 volgende dag , en geen melding van preorder kits. Level 27 zonder mount :mad:

edit;

Iemand nog die een C.E. code wilt omruilen tegen een andere? :p
    Mijn bol.com C.E. duurt nog even. Die C.E. code krijg je dan weer terug.

Dan zo maar eens proberen. :+

edit2;

Iemand die hier de bol.com C.E. een tijdje terug gepreorderd heeft?
    Wat staat er over de 2-delige zending in de bevestigingsmail?

Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Sorry, kan ik je niet mee helpen :+

Gisteren weer even een paar uurtjes gespeeld met een maat van me en een missie gehaald die eigenlijk heel lastig zou zijn voor me gemakkelijk gehaald, dat krijg je ook als je een lvl 17 maat hebt :+

Ik heb nu 2 lightsabers (1 rode en 1 geel/zwarte), ziet er wel vet uit en aardig hoge DPS (voor nu dan :+). Leuke missie ook om een gevechtsschip aan te vallen met een transportschip, de Star Wars sfeer is dik aanwezig.

Ben nu bij de planeet Dormund Kaas aanbeland, ben benieuwd wat hier allemaal te vinden is, ik hoop in ieder geval snel mijn eigen spaceship te bemachtigen :+

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Kan het je niet quate want ik heb hem niet meer. Maar er stond toen zowel op de site als in de mail dat de zending in 2 delen kwam. Eerste deel was de starterskit, zonder cd's maar wel met een pre-access code die je al kon invullen zodat je eerder kon spelen. ( moest je wel de game downloaden maar dat kreeg je dan weer als je de code had ingevuld )

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Eind van dromund kaas = je spaceship:p of iig dik op het eind haha.

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ah, oke :+

Ik ben nu weer even wat side-questen aan het doen, even wat meer XP verdienen zodat het wat makkelijker wordt in de main quest :+

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    in mijn mail staat daar dua mks van net zoals ik al dacht toen ik em beztelde. maar heb dus wel een preorder paklet gekregen.

gemailed en gebelled en enige wat ik krijg is we.kijken erna, vreg naar compesatie en kreeg gewoon te horen ja dit is alles wat we kunnen doen en ga maar een eind fietsen. een timecard gratis is toch wel het minste wat ze zoouden kunnen doen...

voor 22:30 besteld voegende dag in huis... meer like voor 22:30 ergens na een week.on huis.

En je spaceship krojje gewoon via je claasquest en dat ligt eraan waanneer je diw krijgt enwelk lvl je bent.

En il ben mu juist geen bonusquests aan het doen em zo min mogelijk aan het killen bij gewone quest om mijn lvl weer op "pijl" te krijgen met de lvls van de qyests. nu 27 en bezig met 25-26 quests.

Telefoon message.

Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Pff, dit zijn wel erg veel typfouten 8), op een mobiel getyped ofzo? :+

Maar betreft dat laatste heb je opzich ook wel een punt, houdt de uitdaging er natuurlijk wel in.

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zie message boven/onder.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik snap je probleem niet, je speeld toch al?

edit: en een spaceship krijg je op het eind van dromund kaas. Einde class quest op dromund kaas word je naar een andere planeet gestuurd. Dit houd dus in dat ze ervan uit gaan dat je de bijbehorende questen ook hebt gedaan. Dus gewoon het einde van dromund kaas...... Class quest is toch je main story =)

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ach ja, je kan altijd nog terug naar die planeet om de side questen alsnog te voltooien :+

Enne Tco, slechte wifi spot heeft niks te maken hoe je typt neem ik aan? Want daar heb ik nooit last van namelijk :9

Maar je typt terwijl je fietst? Dat zou het namelijk wel verklaren :p

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de code nodig van de game anders kan ik vandaag niet spelen...

En de wifi spot zorgde ervoor dat ik niet snel/gemakkelijk kon editen en het feit dat ik moet werken + een tel. gebruik zorgt voor typefouten.

edit; zo opgeschoond

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik weet hoe het voelt :+, ik heb de Collector's Edition sinds 13 december binnen maar er zat echter geen serienummer bij, en ik heb de serienummer nog steeds niet. hopelijk dat ik meer geluk heb vandaag.

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat is echt kut, betaal je netjes en op tijd voor je game, lopen ze daar in de winkel te klooien.. Zeer matig van ze :)

Ik heb trouwens voor Marauder gekozen, als tank fungeren sprak me niet echt aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina