1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
  3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Red Eclipse denk ik de meeste Nederlanders van PvE. Vele tientallen tweakers zitten daar paar van hier en aantal van gamer.nl.
    Scepter of Ragnos voor PvP.

En dan zitten er 1 of meer op de volgende servers die ik wel eens voorbij heb zien komen; Tomb of Freedon Nadd/Lord Calippo/ Bao Dur/sluis shipyards.

Laatst bewerkt: 24 dec 2011
  4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Bao Dur zijn ook wel redelijk wat Nederlanders, kom er in ieder geval wel een stuk of wat tegen.

Ik heb hem ook digitaal gekocht voor 40 euro, en dat is dan ook nog eens de Digital Deluxe Edition. Gekocht op Ebay.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    nvm

Laatst bewerkt: 25 dec 2011
  6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nvm.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iemand trouwens ook last dat de game niet fatsoenlijk wil afsluiten?

Ik moet telkens mijn computer eerst uit doen en dan weer aan doen. Hij keert gewoon niet normaal terug naar het bureaublad terug.

Ik weet niet waar het mee te maken heeft, maar naast een hoop lag speel ik eerst wel even wat anders.

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik denk gewoon dat je computer achterloopt qua specificaties, of je software is nogal door de war ;). ik heb in ieder geval helemaal dit probleem niet. :+

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vrienden van mij zitten op Scepter of Ragnos Empire. Eigenlijk had ik de game gehaald omdat hun speelden. Echter trek ik het niet om op een PvP server te spelen.

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nooit serieus een mmo gespeeld, maar ik heb een vraag over de begrippen die ik regelmatig langs zie komen.

Wat is een tank?
    Wat is DPS?
    En ik zie mensen zeggen "don't break cc". Wat is dat?

Bedankt ;)

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Een tank is iemand die voornamelijk damage absobeert als een spons. Zijn taak is dus niet om damage te dealen, maar om de zwakkere te beschermen door zoveel mogelijk te proberen alle damage te ´krijgen´. In dit spel hebben tanks ook abilities zoals taunts, waardoor men zich op de tank focust en hem aanvallen. Tanks hebben in SWTOR ook skills, waarbij ze de damage delen van andere spelers, zodat de andere speler minder damage krijgt.

DPS staat voor damage per second. Dit zijn voornamelijk de snelle aanvallers. Althans, bij de MMOs die ik heb gespeeld. Dit zijn de damage dealers.

Over het laatste ben ik niet zo zeker. Bij League of Legends, een andere MMO, staat CC voor 'crowd control'. Dit zijn disables, zoals stuns en slows. Ik denk dat het bij SWTOR ook zo is, maar ik weet dat dus niet zeker. Ik zal me mond dus hierover maar houden :/.

Excuses als het onduidelijk was.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    FUUU. :mad:

Misschien nog maar een paar tandjes lager zetten, misschien dat dat helpt.

In Januari is mijn PC ook alweer 4 jaar oud, met zijn G Force 8800 GT heeft die ouwe het toch nog lang uitgehouden voor er dus voor het eerst haperingen ontstonden, nu dus waarschijnlijk.

Voor ik echt het huis uit ben dus nog maar even nieuwe zooi in mijn PC flikkeren. Wellicht nog een nieuw beeldscherm als ik een vette zie, zonder touch screen shit.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zie blauwe tekst :)

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou gewoon ff googlen naar zo'n site waar vanalles opstaat over mmo's. Alle begrippen en alles wat er mee te maken heef.

En ofcourse kun je mij altijd wisperen met vragen in de game mits je op dezelfde server zit en Republic bent.
    Char name is trouwens thechosenone.

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ok, bedankt. Het is me nu wel duidelijk :)

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    DPS staat trouwens voor 'Damage Per Second'.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Yep en in WoW had je dan nog de bekende term TPS. Threat Per Second. Dit is een makkelijke afkorting voor de tanks. Iets wat tot op zekere hoogte ook wel van toepassing voor tanks in deze game.

Overigens moet ik zeggen dat het levelen soms frustrerend kan zijn, maar een quest of missie later geeft dat ook wel voldoening. :thumbs:

Van mij mogen ze iig geval de cooldown van het reviven, waar dan ook, en de cooldown van quicktravel, wel omlaag doen. Is nu een half uur die van quick travel, maar bij wow heb ik nu max een kwartier. :cool:

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ach zo vaak heb je hem niet nodig. Taxi's genoeg. En dan kun je nog emergency fleetpasses gebruiken.
    En revivetime is niet zo hoog, hij stijgt gewoon des de vaker je dood gaat.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, dat was me al opgevallen. Ook koelt die weer af als je een tijdje niet dood bent gegaan. Companions willen nog wel helpen, zeker de rekruut van Havoc Squad met zijn dikke Blaster mini gun. :+

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik twijfel als Sorcerer erg of ik de damage kant op ga of de healer kant. Beide spreken mij erg aan. Is er ergens een lijst van hoeveel de respecs kosten per keer? Ik loop trouwens nuw el vast op een quest van Dromund Kaas. Ik moet planten vinden, maar ik kom ze maar niet tegen. Ik loop telkens tegen een dood eind of bergen aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina