1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Het is trouwens niet alleen de Europese servers die down zijn maar ook die van Noord-Amerika waar de tijd wel een aantal uren achterloopt(6+ uur), dus op zich hebben ze het wel goed gedaan voor de Amerikanen maar niet voor ons. :+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kijk dit is taal waar ik en de computergasten van de winkel wat aan hebben. Reuze, reuze bedankt.

Ik denk dat ik er dan nog wel een nieuw beeldscherm bij doe, maar weet het niet zeker.

Ik zou graag een Synchmaster van Samsung willen, Full HD en LED, maar zonder die fokked op touch screens. :mad:

@ Jorrie (vorige pagina): CTRL + ALT + DEL had geen zin meer. Hij sloot hem niet normaal af of het duurde een eeuwigheid voor die dat deed.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd. In bijna alle MMO's is de maint als de Amerikanen slapen.

Ik neem aan dat die gasten in de winkel zelf wel kunnen bepalen wat je moet hebben. Anders moet je dringend een nieuwe winkel gaan zoeken!

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
  5. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Vorige week precies hetzelfde gedaan (bijna). Nieuw mobo, + 8gb, i2500k en een 560GTX Ti Twin Frozr.
    Wel zei mijn voeding (500 watt CoolerMaster): POOF. Dus die heb ik ook nog moeten vervangen :mad:, let er dus wel even op dat je voeding het aan kan!

Desalniettemin heb ik de i2500k (standaard 3, 3ghz) toch draaien op een respectabele 4,7ghz, en de 560GTX op 1080mhz :). Dit alles voor The Old Republic, maar het was het waard! ;)

Laatst bewerkt: 27 dec 2011
  6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik ga mijn gfx ook nog eens overclocken, mijn CPU ook maar dan moet ik een andere koeler kopen waar ik geen zin in heb :+

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik had er zelf al aan gedacht.
    Het komt echter wel goed uit dat we die mensen daar op zakelijk gebied goed kennen. Het zijn wel eerlijk mensen, maar ja, ze komen ook uit Amsterdam. Nee, geen troll vandaag.
    Ik ga er straks langs, maar daarmee zijn de onderdelen nog niet binnen hoor. ;)
    Ik zal er zeker aan denken te vragen of de voeding het aan kan en of het nodig mocht zijn het moederbord te vervangen.
    Als dat ook allemaal moet dan komt er geen nieuw beeldscherm, maar misschien doe ik dat sowieso wel niet.
    Die gasten bij die winkels zijn een paar jaar geleden nog verhuisd naar een groter pand, en ook nu gaat het nog goed met die winkel. Personeel kennen we dus ook, dus dat komt wel goed uit.

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vertrouw verkopers nooit, smeren je toch vaak een iets duurdere videokaart aan of iets wat wel op voorraad is ipv iets te bestellen.

Ik heb al mijn onderdelen via internet gekocht voor de laagste prijs (www.tweakers.net/pricewatch) en ik had een budget van 500-600 euro, via hardware.info heb ik reviews gelezen en met wat tips uit dit topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=153101

mijn onderdelen besteld en zelf de PC in elkaar gezet. Ik moest echter ook een nieuwe voeding kopen maar daar zitten de kosten ook niet in.

De i5 2500k is momenteel de processor die je wilt hebben aangezien deze heel goed over te clocken is. (draai momenteel 4,5Ghz ipv de standaard 3,3 )

Lijstje van Jorrie zou ik als voorbeeld gebruiken, ik heb dezelfde moederbord, processor en SSD (solid state disc, niet nodig maar als je het geld hebt een leuke upgrade). Mijn videokaart is iets minder maar ook over te clocken naar de presetaties van die van Jorrie en het bespaard 50-60 eu.

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Het is trouwens tot 4 uur, en niet tot 5(4PM GMT/5PM CET) GMT is onze tijd. ;)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uh nee GMT is niet onze tijd ;)

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ugh, laat mijn post maar zitten dan. :+

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Wel degelijk, namelijk GMT+1 ;) (wat dus hetzelfde is als CET)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vandaag mijn nieuwe laptop klaar gemaakt en de game geïnstalleerd. Moet alleen nog steeds wachten tot de maintenance is afgelopen om mijn account te maken :mad:

Is er trouwens ook een authenticator?

14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat bedoelde ik dus, maar mijn bericht klopt niet helemaal exact sinds het +1 is.

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    ja

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ja, maar die was alleen beschikbaar bij de CE, je kan hem alleen bestellen in de VS meende ik op de site te lezen.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Das minder. Joop dat er 1 voor ons komt. Op de telefoon is weer ruk en daar heb ik al genoeg problemen mee gehad.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    GMT = Engeland. en daar is het 1 uur vroeger dus wij zijn GMT +1. dus 4 PM = 5 PM voor ons oftewel 17:00.

En met betrekking met vid kaarten etc moet je zelf gewoon veel onderzoeken, genoeg statistieken waarop staat welke kaart beter is, hoe goed de preformance er voor is etc, je kunt altijd hier op het forum vragen. net wat Sjorrit zegt, sommige smeren je express wat meer aan dan nodig =).

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bijna alle hardware winkels naaien je.
    Ze kunnen nog zo vriendelijk doen, nog zo vaak daar komen, het draait hun uiteindelijk om de cijfertjes.

Heb m'n pc daar ook gekocht. Meeste dingen heb ik zelf opgezocht en doorgegeven dat ik wil hebben, maar voeding, RAM en ook de case heb ik op hun advies gekocht en al deze onderdelen zijn ondertussen kapot en vervangen.
    De onderdelen die ik zelf uitgezocht heb werken nog prima.

Anyhow, ik zit nog heeeeel erg te twijfelen om deze game te kopen.
    Ik heb momenteel gewoon niet echt veel tijd over om games als dit te spelen ivm de studie.
    Daarnaast ben ik(na eigen inzicht) ook best slecht in dit soort RPG's.
    Ik heb altijd het gevoel 80% v/d content te missen en dat vind ik altijd spijtig.
    Met wow had ik dat ook. Dat heb ik toen 60 dagen gespeeld na m'n knie operatie ds had toen alle tijd v/d wereld maar ook daarin speelde ik het wel, maar dan zag ik gasten met allemaal zieke gear wat ze dan getinkerd ofzo hebben en dan loop ik een beetje met standaard loot spul bv maar ook geen idee hebbende waar ik tof spul kon scoren.
    Miss komt het ook omdat ik met een maatje speelde dat om te haverklap naar een andere server ging dus ik veel alleen speelde.

Dus hoe is het instap/'snap' level van dit spel?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar heb je gelijk in.

Maar ik denk ik het geval van yellow dat je zelf ook wel een beetje weet welke specs je apparaat moet krijgen. En dat de mensen in de winkel je dus niet alles wijs kunnen maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina