1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dit is alles op medium ofzo, ik speel zelf op high. Vooral de view distance en dergelijken verbeteren dan een hoop. Verder is vanaf level 20 de wereld minder 'af'. Zo bugged alles wat meer en lijkt de omgeving nog niet helemaal klaar.
    De UI zelf ben ik zeker wel over te spreken, ziet er top uit, heeft weinig aanpassing nodig.

Voor PvP lagged alles nog als een malle trouwens, krijgt amper de kans om iets goed te doen. Het ziet er dan wel episch uit met alle spells en shit dat vliegt, erg gaaf!

Maargoed, zoals ik zal zei, vanavond als het goed is meer ;)

Edit2: Het voelt trouwens niet als WoW, sommige dingen zijn prettiger, andere dingen zijn wat minder.

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Alles vind ik erg overdreven. Tuurlijk het had nog wel iets meer anders kunnen zijn hoor maar dingen als HUD, item kleuren, benamingen als strenght e.d. kun je haast niet echt veranderen.

Heb er nog niet super veel van gezien maar ik hoop dus wel dat er nog wat unieke dingen, battlefields of zo inzitten. Gameplay wise ieg wel graag wat unieke dingen.

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik denk dat LOTRO er nog beter uit ziet dan dit, en dat is ook nog eens gratis. 8) De UI ziet er wel tof uit, ook al redelijk veel abilities op de actionbars. Het enige waar ik nog naar benieuwd ben is endgame content en PvP. Als dat goed is (vooral de PvP), ga ik het misschien proberen. Anders blijft het maar bij een trial, als die er ooit zal komen. :p

4. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    LotrO was eerst P2P en was de eerste grote grafische mijlpaal in MMO's, so yeah. It'll look better :x

Ben alleen zelf niet echt tevreden met de UI design in dit spel. Dat licht-blauw kijkt echt niet fijn dus dat wordt een UI modden vanaf day 1

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iedereen die MMO's gespeeld heeft weet dat het niet om de graphics draait.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Maar het zou zeker leuker zijn ;)

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik weet het, maar LOTRO is nu toch al een paar jaar uit. Ik had toch wel verwacht dat het mooier zou zijn dan wat ik op deze screens kan zien, vooral omdat dit toch een lang verwachtte MMO is: ik lees hier al dat het voor veel mensen hun eerste MMO gaat worden en op de aankondiging werd het ook al meteen de "WoW killer" genoemd (zoals bij elke nieuw MMO, maar goed). ;)

Ik heb wel degelijk veel MMO's gespeeld, maar ik vind dat graphics toch wel een belangrijk deel van de game vormen. Natuurlijk niet zo belangrijk als lore, PvE, PvP en een grote groep spelers etc. Maar wel belangrijk als het veel nieuwe spelers wilt trekken, omdat daar tegenwoordig veel naar gekeken wordt. :)

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76

Even snel een setje samengesteld :)
    Paar van mijn Sith Juggernaut (beetje tankachtig georienteerd)
    En wat van de Jedi dps class.

Spells zien er echt awesome uit, omgeving is nog wat minder. Desondanks, zeer cool! Vragen? smijt maar deze kant op!

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag.

Why is your Sith smiling?

:+

Wat serieuzer, al instances gehad o.i.d. hoe is grouping?

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Heb op random gedrukt bij de selection, wilde graag aan de slag :9

Wat ik tot nu toe heb gezien zijn 'group-zones'. Plekken waar je zo zonder laadtijden naar binnen kunt lopen, maar ze je het advies geven dit met 2-3 personen te doen. Soort van groupquest, maar wel een aparte phase zegmaar. Je loopt ook door een portal heen, iemand die niet in je party zit kan je dus ook niet volgen. Erg prettig dat het zonder laadtijden gedaan wordt.

Er zijn ook nog de standaard group quests waar je meestal met 2 personen wel even doorheen kan rennen. Wat ik tot nu toe gezien hebt lijkt samen levelen een stuk sneller (en zeer zeker leuker) te zijn.

Kan het allemaal laten zien met screenshots als er behoefte aan is; het zegt namelijk een hoop meer dan ik zo uit kan leggen. ;)

Edit: Je hebt trouwens meerdere companions. Die kun je tegen betaling archeology etc voor je laten doen. Je kan uiteraard ook zelf er moeite in stoppen, maar geld is tot nu toe nog geen enkel probleem.
    Er kan er echter maar 1 fysiek bij je zijn om je te helpen in de gevechten, echt heel gaaf.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vraag me hetzelfde af. Vooral de instances.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja, dat was ook erg tof in KOTOR games en Dragon Age waarbij je een zo'n effectief mogelijke team probeerde samen te stellen. Jammer dat het dan slechts beperkt is tot een character.

Vraag me af of je dan niet beperkt bent tot slechts een opstelling, namelijk:
    Healer + Tank

Waarbij alle andere teams zullen falen door gebrek aan heals of weerstand tegen damage. (Ja ik weet dat classes in The Old Republic verschillende archtypes zullen combineren ;) )

Ik ga de Beta niet spelen maar kijk zeker uit naar The Old Republic, dit spel kan niet snel genoeg uitkomen voor mij.

Laatst bewerkt: 28 jun 2011
  13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik vind het er vet uitzien, ben dan ook wel echt een star wars fan, echt klote dat ik die fucking beta niet heb :p ben jaloers op jullie :p

14. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, heb ook nog steeds niets binnen gekregen .
    Maar gelukkig kunnen we met Pim mee genieten ;-)

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    EN skills / wapens en dergelijke beetje zelfde als WoW? je kunt dingen kopen / van mobs etc? en quests ook beetje hetzelfde? kill zoveel van die , loot dat en dergelijke? En kun je niet SS maken van een spell oid? want ik hoor allemaal dat die fcking vet zijn maar zie ze niet :p

En kun je bijv dual wielde? en zien voor bijv de jedi zwaarde er goed verschillend uit of alleen andere kleurtjes? en qua armor ook gewoon shoulders / chest etc etc?

16. Seh

Seh Guest

Alle films/episodes binnen. Maar eens beginnen met kijken denk ik vanavond, toch vrij weinig anders te doen. :cool: Kan iemand mij beetje vertellen wat te verwachten, zonder spoilers.

Beetje offtopic, maar weet geen beter topic hier.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Star Wars? Ik zou ze wel kijken in de volgorde waarin ze verschenen zijn. Dus 4-5-6-1-2-3

18. Seh

Seh Guest

Ah, oke. Wilde met 1 beginnen, bedankt. :)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is veel leuker om de vragen die je hebt in 4-5-6 later beantwoord te zien worden.

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Agree, en + anders zie je eerst de nieuwe films en dan de oude:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina