1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kom je gisteren met je Jedi je eerste Heroic instance tegen. Level 9 gemiddeld daar, maar ik kom er wel doorheen. Vandaag gaat die klojo met zijn Lightsaber neer. Level 8 en nieuwe gear en skills moeten het doen.

Game is trouwens nog meer casual bij de launch dan ik me van World of Warcraft heb laten vertellen. Yellow vind dat natuurlijk geen probleem. :+

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Begin is idd erg makkelijk maar het wordt wel moeilijker. En elke flashpoint moet ook een higher difficulty (level 50?) setting hebben.
    Vooral die 1e flashpoint is erg gapend makkelijk maar dat is ook voor veel mensen de 1e echte group content die ze doen. Dus rustig die mensen er in easen.

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    idd, en de leukste pvp is toch in battlegrounds

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoe krijg je de balken met icoontjes aan de linker- en rechterkant van je scherm? Als level 28 past het niet meer in de standaard 2 balken, maar op streams zie ik mensen die ook balken aan de zijkant van het scherm hebben.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Options ergens, kan niet al te moeilijk te vinden zijn.
    Wel veel abilities maar je gebruikt ze ook allemaal, in meerdere of mindere mate, i.t.t. telkens tussen 3-4 switchen.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze hebben natuurlijk bij WoW gezien dat casual meer subscriptions oplevert. Heel veel fouten die WoW in het begin had hebben zijn al kunnen aanpakken.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik maal er ook niet om, het was toch wel te verwachten.

Btw: Kun je de quests in start zones van andere classes ook doen als een Jedi of Trooper? Ik wil met mijn Jedi op Ord Mantell aan de slag en met mijn Trooper op de start zone van de Jedi. Kan dit?

Misschien door de dialogen etc niet, maar zou het wel graag willen.

Waar op Ord Manttell beginnen de troopers ook alweer? Ik zoek al via google atm.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je zult alle quests die geen class quests zijn van die class kunnen doen lijkt me.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok bedankt. Ik zal het zo nog wel even verder bekijken.

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Zodra je je eigen ship hebt kan dat pas dacht ik.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Van een startplaneet kan je volgens mij niet af, totdat je de main quests hebt gehaald. Dan ben je dus level 10. Als je later je eigen schip krijgt kan je wel vrij reizen, maar ik ga gewoon naar de planeten waar ze me heen sturen. Is ook het meest logische.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok, bedankt. Ik kan met level 10 wel naar de startzone van de Jedi als trooper. Ik snap alleen niet waarom je er wel heen kunt, maar geen quests daar kan doen.

Dat je die class related quests niet kan doen is logisch, maar ik heb ook nog niks anders gevonden.

Imo een beetje jammer, want ik had hier ook graag de mogelijkheid gezien zoals in World of Warcraft. Daar heb je helemaal de vrijheid waar je quests wilt doen en vooral wat je dus als startzone wilt gebruiken.

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heeft te maken met het verhaal en dat alle quest teksten zijn ingesproken. Anders hadden ze alle questgivers moeten aanpassen en ook de rewards.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja idd, niks aan te doen dus. Geeft ook verder niet.

Welk level kon je ook alweer een mount krijgen? Gewoon even om door gebieden te reizen, niet perse planeten? Was toch level 20?

Ben al fanatieke mountverzamelaar wel benieuwd naar hoeveel mounts, spaceships en gewoon, er in de game zitten.

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Level 25 de 1e.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hartelijk dank. Word dus nog even flink doorploegen.

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Riding skill is ook best prijzig trouwens.

Net trouwens op Taris geland, ziet er wel aardig uit!

Laatst bewerkt: 31 dec 2011
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Was het in WoW ook voorheen. Nu nog steeds wel een beetje, maar je krijgt dan je mount, epic, praktisch gratis.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt er toch ook 'lore' ontdekken. Ik had er dacht ik 3 op de eerste planeet gevonden (Bounty Hunter). Daar krijgt je codex entries en XP voor. Zitten wel een beetje verstopt dus je moet ff zoeken.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Yep en op lagere levels nog even flink wat XP vangen voor het ontdekken van stukjes van de map. Telt ook lekker mee. Zo deed ik dat wel eens met risico in WoW op een ongeschikt level. :+

Heb nog tot maart subscription ergens, weet nog niet of ik daarna ga verlengen. Er kan namelijk zomaar een mooie woning voor me komen. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina