1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ZEKER!

Ik ben nog van de oude stempel, vond zelf dat de nieuwe versie's het bij lange na niet haalden dan bij de oude.
    Kijk dan wel even door de SFX heen die zijn natuurlijk veul beter in de 3 nieuwe SW.

Ik zou zeggen, "You have much to learn, young Padawan"

Have Fun!

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Persoonlijk vond ik episode 2 en 3 net zo leuk als de oude trilogie.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar waarschijnlijk omdat je die andere eerst gezien had? ;)

4. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  5. Seh

Seh Guest

Komt er een soort trial als bij WoW? Of is dat nog niet bekend? Ik zal waarschijnlijk toch wel voor Guild Wars 2 gaan, maar toch. 8)

6. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Of gewoon beiden :) GW2 is toch B2P dus die kan je naast een subscription based spel als TOR spelen

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    2 MMO's tegelijk spelen eindigd bij mij altijd als betalen voor 2 en er maar 1 spelen. Nee is GW gratis maar kan dus ook nog steeds zijn GW spelen en de andere alleen betalen.

8. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik heb GW ook naast WoW gespeeld, werkte prima. Als ik dan WoW even zat was zette ik de subscription stop en ging ik weer even aan de slag met GW. Ik ben zelf niet van plan om SWTOR te halen maar ik zie geen reden waarom hij niet voor SWTOR zou moeten gaan wat hem leuk lijkt als hij al GW2 speelt.

Laatst bewerkt: 2 jul 2011
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zeg ook niet dat hij dat niet moet doen. Had het over mezelf. Uiteindelijk speel ik altijd maar 1 game. Dan is het zonde dat ik er of voor 1 betaal en niet speel of dat ik een game koop en niet speel.

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    En hoe is het spel na een tijdje te hebben gespeeld? nog steeds vermakelijk of word het eentonig? i want more info :D

En @ Gforce, ik kan ook echt niet 2 games tegelijk doen... werkt niet, vooral niet MMO's. in MMO's gaat altijd flink wat tijd zitten en je hebt op een begeve moment een leuk clubje waar je mee speeld en dan wil je toch bij blijven, alles ondekken etc, een 2de MMO er naast zal uiteindelijk resulteren in inderdaad 2 betalen 1 spelen.

Je zou als je liever GW2 gaat doen dalijk het beste die gewoon kunnen gaan doen, dan een trial oid van SWTOR ( komen er toch wel ) en probeer die dan een weekje. Bevalt het beter speel je die, zoniet ga je weer snel terug naar GW2 ;)

Laatst bewerkt: 6 jul 2011
  11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Speel het bijna niet meer, had eerst enorme problemen met het patchen, en heb er al genoeg van.

Morgen nieuwe class starten, kijken of het me nog kan boeien.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ah oke, Dus het houd niet echt de interesse?

13. Grievous NL

Leuk Bevonden:
    7
    kijk er nog steeds naar uit om het te spelen.

heb me vandaag via de site bij een guild aangesloten van de republik, een guild waar we gewoon nederlands of belgie's kunnen praten
    meld je ook aan bij mijn guild is wel leuk als er meer mensen zijn van hier.

guild: de verdedigers

http://www.swtor.com/guilds/85545/de-verdedigers

Laatst bewerkt: 10 jul 2011
  14. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    =(

Zou er toch een andere naam aangeven!

Edit: Is dit spel te spelen als 'leek'? Zo let ik bv bij WoW ook niet op de verhaal lijn, wat ik enigszins wel jammer vindt!

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben van de nieuwe generatie en zelfs ik vind de oude trilogie beter dan de huidige. De laatste 3 waren gewoon kinderfilms.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Oudere lijken meer voor het geld gemaakt te zijn terwijl de oudere meer voor het verhaal zijn.

17. Grievous NL

Leuk Bevonden:
    7
    ach ik heb de guild niet opgezet de guild is van een site die bij elke mmo de zelfde naam gebruiken moet zegen dat ik aan de naam toch geen waarde hecht als je guild maar goed is

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zullen we een XBW guild opzetten? Of is daar geen behoefte aan ivm. trouw zijn aan oa. wow guilds?

Ik ben zelf totaal geen MMO gamer dus ik zou wel in een XBW only guild willen zitten

19. Grievous NL

Leuk Bevonden:
    7
    Heb me bij deze guild aangemeld omdat deze guild veder al meer ervaring had met MMO en ik ben totaal niet bekend met MMO games.
    Je kan je ook bij ons aanmelden als je voor de kant van de republik gaat spelen.

http://www.swtor.com/guilds/85545/de-verdedigers

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik zoek wel een guild als ik ook daadwerkelijk kan spelen:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina