1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

M'n computer: een hel op aarde.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Reckuuza, 17 sep 2008.

1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    McAfee is verplicht, anders kan ik geen webmail lezen.

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    :confused: wat is dat voor bull....?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kun je dat eens uitleggen? waarom is Mc Afee verplicht? wat voor webmail heb je?

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat diegene bij een bank werkt, ze mogen niet zonder beveiliging hun mail lezen. Daarom wordt dit ook gratis aangeleverd door dat bedrijf, de update moet van internet gedownload worden..

5. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Kan je de update niet apart downloaden en installeren?

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Gebruik dit topic maar even;

Ik heb 2 problemen/vragen
    1. Normaal als ik muziek download krijg je zon automatische playlist die je gewoon in WMP sleept en dan krijg je de playlist. Nu zijn ze opeens allemaal uit mijn maps verdwenen, heb ik iets fout gedaan dat ik ze niet meer kan zien? Ik heb wel een .sfv file in de meeste
    2. Telkens als ik mijn pc opstart heb ik een map "programmas" op mijn bureaublad. Dit is een snelkoppeling van Start>Programmas .. Maar ik wil dit helemaal niet op me bureaublad dus ik verwijder die map van me bureaublad maar als ik dan me pc weer opnieuw op start staat hij er gewoon weer???

7. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    1 is opgelost

8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Kijk 's in je map opstarten ;)

9. dvdspeler

dvdspeler Guest

start --> uitvoeren --> msconfig --> tabblad "opstarten" alles uitvinken wat niet nodig is en je PC is al een stuk sneller :+

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    dat bedoel ik niet :+ Er komt gewoon telkens weer zon mapje op me bureaublad te staan zeg maar ;) .. Ik verwijder hem telkens er vanaf maar als ik dan weer opstart is hij weer terug

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dan heb je een programma o.i.d. waarin je heb ingesteld dat ie die map daarvoor moet gebruiken, dus moet je uitzoeken welk programma dat doet en dat dan veranderen.

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb ook een probleem, ik ging gister scannen met SUPERAntiSpyware.
    Toen kwam ik allemaal bestandjes tegen die ik kende en wist dat het virusdownloaders waren enal. Toen zag ik de perfectkeylogger, toen keek ik waar die stond.

Hij stond bij: C:/windows/system32/Windows Update.exe.
    Is die veilig om te verwijderen en gebeurt er dan niks met je pc?

Moet nu trainen, ddaarna komt een plaatje \0/

hier is het plaatje:

Edit:
    Heb ze beide verwijdert. Ik had de bestanden gegoogled en zag dat ze niet goed waren. :)

Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Idd, dat windows update.exe is gewoon gedaan zodat je het niet verwijderd :+

14. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ik wist niet waar ik het neer moest zetten, sorry als het verkeerd staat.

Ik heb een PC bij mijn vader, waar alle films-games opstaan. Nu wil ik dit openen bij Mijn moeder op de PC. Kan dit? Via mijn netwerklocaties ofzo?
    De PC's staan niet in hetzelfde netwerk!!

Greetz Daan

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Een pc die niet in eenzelfde netwerk verbonden is kan je ook niet bereiken natuurlijk. Dan zou je een netwerk moeten aanmaken. Voorlopig kan je alleen met geheugendragers aan de gang om de bestanden te verplaatsen of het aanmaken van een netwerkverbinding tussen beide.

@Hayabusa. De Keylogger die jij op je pc hebt staan komt van Blazingtools, wat freeware is. Deze software word vaak niet verspeid door virussen maar vaak door de gebruiker zelf geinstalleerd. Neem dus even het risico mee dat je vriendengroep, ouders, broertjes of bijv mensen die je van internet kent, clanmembers oid. Zelf die software hebben geinstalleerd of jou ooit hebben overgehaald deze te installeren. Dit om wachtwoorden (van bijv computers games in geval van "cybervrienden", wachtwoorden van instant messaging programma's, msn-gesprekken oid te kunnen bekijken. Kortom, verwijder het en pas al je wachtwoorden aan wanneer je zeker weet dat je geen keylogger meer op je pc hebt staan. Hou er dus rekening mee dat een "vriend", je broertje nu je wachtwoord heeft of dat je ouders weten welke site's je allemaal bezocht hebt de afgelopen dagen, weken, maanden ;).

Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  16. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd dat mijn computer soms zomaar helemaal vast loopt. dan beweeg je op het ene moment nog je muis en daarna zit alles helemaal vast. Zelfs de lichtjes van het toetsenbord(numlock en zo) werken dan niet meer.

Ik kan helemaal geen regelmaat hierin ontdekken, dus iedere seconde zit ik weer vol spanning om te kijken of hij nu misschien vastloopt.

Ik heb al gekeken naar de temperatuur in mijn pc maar die is volgens mij wel in orde:
    Moederbord: 44 graden Celcius
    CPU: 33 graden Celcius
    HDD: 35 graden Celcius.

Deze temperaturen zijn wel bij licht gebruik (alleen internet)

Hopelijk zit er niet een schakeling in de kast los of zo. Maar ik moet hem zowieso maar eens open maken om de grote lading stof die er waarschijnlijk inzit eruit te halen. Misschien dat ik dan wat tegenkom, al denk ik van niet omdat ik niet zo'n grote kenner op het gebied van hardware ben.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hoe warm wordt je grafische kaart en welke is het?

18. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die staat er niet bij bij zowel Everest als Aida32.
    Ik heb niet echt zin om in mijn BIOS te gaan zitten klooien, maar zou het dan echt daaraan kunnen liggen?
    Het is al wel een oude Geforce FX5500.
    Mijn pc is ook al uit 2005 of zo.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het zou aan de bios kunnen liggen, maar als je er niets aan hebt veranderd dan zou het er niet aan mogen liggen.

De FX5500 heeft geen temperatuur sensor, daarom dat geen enkel programma de temperatuur er van kan aflezen. Je pc uit kuisen en zien of de koeler op de FX5500 er nog goed op zit lijkt me de beste optie die je nu kunt nemen.

Deel Deze Pagina