1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

M'n pa gaat morgen naar Amerika, wat kan ie meeneemen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Alanson, 5 dec 2002.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    haha klinkt erg cool, als het hier in nederland gelaunched word, kan je dan ook tegen jappen en amerikanen spelen? of alleen tegen gasten in europa?

2. RFP

RFP Live!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan tegen de hele wereld spelen. Sterker nog, er is niet eens een optie om bijv. alleen tegen Nederlanders te spelen. Dat zou op zich wel handig zijn omdat je dan gewoon Nederlands kan praten. Misschien een idee voor de volgende versie van Xbox Live!

Maar zoals het nu is speel je tegen iedereen ter wereld. Of diegene nou in Japan, Amerika of Australie zit. De enige filtering die Xbox Live! doet is op ping snelheid.

ps. Ik zie Xbox Live! op termijn ook als een gigantische bedreiging voor telefoonmaatschappijen. Waarom zou ik m'n oom in Australie nog bellen als ik 'm ook via Xbox Live! kan speken? (gratis en in perfecte kwaliteit)

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik wil ook gamen via xbox live! grrrrr :D:D

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    oja, nog even een vraagje :D: ik ging toenet ff aan de achterkant van mijn xbox kijken, maar waar moet die kabel in vanuit je modem? in dat gaatje helemaal rechts van de xbox, dat kleine opening ding??

5. RFP

RFP Live!

Leuk Bevonden:
    0
    In dat kleine opening ding inderdaad :)
    (heeft officieel een RJ-45 ingang)

6. SaURoN

SaURoN Bigevil.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Theoretisch kan live werken hier in NL ja zoals jij zegt,

denk dat het in praktijk je wel wat meer lag geeft als een americaan :)
    maar een shotje van je tv ofzo met inlog scherm van live :)
    met je gamerstag ofzo?
    hoe heb je dat lidmaatschap betaalt ensow?

7. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okee, je hebt me een beetje meer convinced, maar nu wil ik ook Xbox Live, maar ik heb een f*cking slowe verbinding, wel via de kabel, zou dat werken???
    En zowiezo koop ik wel zo'n pakket, heb je gelijk een communicator en die kun je bij offline dingen ook soms gebruiken, en die spellen, kun je daar offline ook iets mee???

8. RFP

RFP Live!

Leuk Bevonden:
    0
    Test je upstream/downstream snelheid via http://www.speedtest.nl ofzo. 128 Kbit/sec is minimaal.

Communicator werkt vooralsnog niet in offline games (er zijn geen offline games die er gebruik van maken). En de Xbox Live! games kan je uiteraard ook offline spelen. De meegeleverde game Whacked bijv. is offline te spelen of online (via Xboxconnect of Xbox Live!). ps. MotoGP is een online-trial only.

Maar de mogelijkheden voor zo'n communicator zijn natuurlijk eindeloos. Bedenk je dat je Halo2 speelt en in een grot iets roept via je communicator en vervolgens je eigen stem hoort galmen (en al je medespelers ook). Cool stuff ahead!

9. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het spel N.U.D.E. ook offline te spelen en daarbij heb je communicator nodig, maar dus de Whacked versie kun je ook offline spelen en de MotoGP alleen online okee, dan wel kopen lijkt mij

10. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, RFP, niet dat ik je niet helemaal geloof, ik weet ook wel dat het kan, maar kun je toch niet wat foto's maken, en op internet gooien of evt. ee kort filmpje maken?

11. RFP

RFP Live!

Leuk Bevonden:
    0
    Zie: http://groups.msn.com/rfpxbox/shoebox.msnw

Laatst bewerkt: 14 dec 2002
  12. tistochwa

tistochwa 13337 post's

Leuk Bevonden:
    0
  13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    we dwalen wel af maar dit is wel heel interresant...

yo RFP,
    dat xbox live dus gewoon in Nederland,
    1.maar idd hoe betaal jij dat? (nja eerste jaar is gratis maar daarna).
    2.dus ik kan gewoon ff een pak xbox live uit amerika bestellen en dan werkt alles (behalve moto gp, maar is toch een bagger spel vind ik zelf)
    3.merkt xbox live niet dat jij in Nederland zit?!?!?
    4.en dat voice gedoe kun je daar een filmpie van maken?

nja ik hoor het allemaal wel, kga nu me ouders overhalen om me ff 49$ te geven :D en ff xbox live te gaan bestellen...

14. NehpetS

NehpetS Guest

Volgens mij is dit een beetje stierenstront.......:{ :{

15. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij niet ouwe

16. NehpetS

NehpetS Guest

ouwe...?

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    je moet 's een keer deze topic doorlezen en die pics bekijke, dan zie je dat 't echt is OUWE

18. NehpetS

NehpetS Guest

ik snap het ouwe nog steeds niet.....en ik vind het nog steeds stierenstront

19. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan vind je dat:p maar ik ben bang dat mijn speed niet genoeg is het is wel 128 maar als je dan helemaal naar londen moet pingen weet ik niet of dat genoeg is(of komt er geen server in nederland)

20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    128 down of up??

ik heb 512/128, is tog wel ok?

Deel Deze Pagina