Oh,hmm. Dus het wordt niet zoveel meer gespeeld. Dat is jammer,al zeg ik het zelf. Maar zijn er wel mensen die het nog gewoon elke dag spelen?
Hmm,jammer. Ik zou graag in een Halo 3 clan willen,sinds ik niet zeker weet of ik WaW moet kopen. En MN leek mij opzich wel een leuke clan,voor pros of newbs.
Haha dat was sarcasme om het maar ff duidelijk te maken. Ben ook geen voorstander van naamsveranderingen dus zou jullie nooit joinen (no offense)
Hmm,is WaW het waard? Sinds ik nog een open plekje heb voor kerst. Stel als ik het voor Kerst krijg,zou ik dan deel mogen uitmaken van de M-N clan?
Je gaat dan in een try-out. Je kan mee-trainen op de dinsdagen en donderdagen vanaf 8 uur en als we iets in je zien dan krijg je dat te horen. WaW is het zeker waard.
Met een beetje hulp is CoD 5 best makkelijk onder de knie te krijgen. Call of Duty is sowieso misschien wel de makkelijkste clangame. Goed zijn in Call of Duty gaat dan meestal ook over goed positiespel en niet over je aim (wel een beetje)
Aim is belangrijk, want anders schiet je niemand dood hé. Maar gelukkig hebben we iemand in de clan ( MN ScorpioN ) die goeie tactieken kan bedenken. Pros.. Hmmm het ligt eraan hoe we spelen. Ik speel soms wel bar slecht of weer goed. Zoals vandaag. Ik kwam thuis van school ging ff CoD5 spelen met een Thompson met zo'n ronde magazijn en hupsakee stond 30 kills 3 deaths. Toen een paar potjes later verplaatste ik mijn xbox naar boven( kreeg opeens drie rode streepjes, maar had het probleem snel opgelost ) en opeens stond ik 5 kills 9 deaths... Afwisselend is het soms, maar meestal sta ik gelukkig wel in de plus. Heb een 500+ Kill death..
Die discussie is al zoooooooo vaak gevoerd. Maar als ik 1 week cod WoW zou spelen rape ik jullie allemaal no joke
Ratio zegt alleen dat je vaak in de plus staat. 9 vs 9 is het maximale.Alleen die ****** tanks.. en die juggernauts.. Zombie is ook vet.