1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Mobile/Tablet] Marvel: War of Heroes {cardgame}

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Goiz, 15 mrt 2013.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja die Storm+ is best aardig. Probeer die nu een beetje te levellen maar heel bijzonder is die kaart niet. Heb nu ook die She-Hulk+. Die lijkt in beginsel beter maar ik ga niet echt wat doen met Bruiser cards dus levellen ga ik geen tijd aan besteden. Ik zou ook nog wel zo'n [New Protector] Quasar kaart willen hebben. Lekker fusen. :)

    Die Nova kaart geeft me op die andere account wel een beetje een unfair advantage hehe. Zit nu op volgens mij iets van 2600 defence ofzo en ben daar level 6 oid. Al die zielige leden die ongeveer dezelfde level zijn en me aanvallen verliezen standaard. :emo:
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Check m'n current deck:

    [​IMG]

    8)
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heb je wel even over gedaan denk ik. ;)

    Ik ben nu echt tegen een muur aangelopen (ben lvl 25). Zie alleen maar gasten met SSR of UR kaarten als ik wil aanvallen en zelf heb ik niet veel boeiends. Krijg gewoon geen fuck aan goede kaarten met die gold tickets, telkens rare of SR. :mad:
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    [yt]CI11yGUmeEY[/yt]
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben nu bezig met een 2e deck, maar het loopt inderdaad voor geen meter.. Krijg alleen maar rares en uncommons :/

    Hopelijk start die training snel, want dit is crap.
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Begint nu langzamerhand ergens op te lijken.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Nova, Red Hulk en Wiccan allemaal maxed in level en mastery. Heb die Hood nog maar net door de training dus die bezig met boosten. Crossbones valt als eerste af maar dan moet ik wel wat hebben op hem mee te vervangen...

    Deze wil ik:
    [​IMG][​IMG]

    _O_
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha Doom. Die kaart is praktisch onbetaalbaar 8)

    Ik heb nog een red hulk over ;)
    Je kunt trouwens die crossbone gebruiken voor het nieuwe event als damage boost tegen protection walls.

    //edit; Hood wel eerst gemaxed als base sr en daarna gefused??

    //edit2;

     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Doom is gewoon awesome. :cool: Had geen idee dat die zo rare was though.

    Ja nou ik ga ze niet helemaal levellen voor de fuse. Althans, heb wel de mastery gemaxed altijd maar level doe ik niet. Heb inmiddels ook al een tweede Nova dus heb die ook gemaxed en gefused. Ik geval van die Nova was 1 van de twee wel max gelevelled.

    Hood+ nu level en mastery maxed (atk: 7549, def: 6602) en Nova+ ben ik aan het levellen en mastery max krijgen.

    Maareh, je hebt nog een Red Hulk over wat wil je daar mee zeggen? :p

    EDIT: Nieuwe event is waardeloos voor mij. Mijn team (of hoe het ook heet) is drama dus we verliezen constant alles. Vorige event was veel lucratiever voor mij. Ik ga hierna echt op zoek naar een andere groep.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2013
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik schop zo even een team member uit m'n lijst. Als je me dan ff opzoekt en add als team member kunnen we ruilen. Duurt weer 2 weken, maar toch.

    Ik ga ook nog niet zo goed in nieuwe event.. maar alliane gaat wel aardig.. # 380 ofzo nu.
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Done. :)
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ok added. Zal hulk bewaren voor je ;)

    //edit; Kaarten die je gaat gebruiken in je deck moet je wel helemaal levellen voor fuse. Zo niet heb je zwakkere kaarten uiteindelijk.
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    2 currect decks:

    [​IMG]

    Aardig, maar ben er nog laaaang niet ;)
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ah ok. Mja boosten wordt steeds duurder lijkt wel, gaat nergens meer over. Mastery maxen kost je uiteraard niks. Maar ik zal er wel op letten dan.

    Maareh, gaat lekker zo bij je haha. Zijn ze ook allemaal maxed? Wat is combined atk. en def.? Zo rond de 65000/65000 per deck ofzo?8)
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Alles is maxed ja.

    Base attk/def ligt rond de 50-60K. Als de goeie kaarten triggeren kan ik rond de 140K halen. ;) Ik ga alleen heel het onderste deck vervangen. 2 verschillende soorten decks vind ik kut, dus ga er een nieuw speed deck van proberen te maken...
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Lalalalaa:

    [​IMG]
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hehe, maar jij hebt nog wel wat extra accountjes of niet? ;) Zag dat mensen dik farmen via pc. Ik ga nu proberen ook nog aan een [Supreme Magician] Doctor Strange en [Son of Chaos] Wiccan te komen zodat ik dan na die Red Hulk van jou (wat wil je daar eigenlijk voor? Kan denk vanaf morgen) dit team heb:
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Die Nova drop ik dan uit mijn deck omdat die uiteraard vooral goed is met andere speeds in het deck.
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen mixed deck maken. Dat zuigt. ;)
    Ik zou je bruisers ruilen en aan de slag gaan met een tactics deck.
    Ben niet op zoek naar een specifieke kaart voor hulk. Elke base sr is goed, maar voordat je gaat boosten en levellen met die red hulk, kies eerst een deck waarmee je wilt werken.. Tacs is de beste optie dan. Meer trades mogelijk met tacs dan met bruiser.
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, maar...

    [​IMG]

    Ik wil ook wel naar een single color deck toewerken, maar in dit geval clasht de abilities van met name Red Hulk niet met die van de rest. Die Vulcan is dan wel weer meer zoals die Nova uiteraard, dus ik denk dat ik die als eerst weer uit de deck haal.

    Ik heb alleen niet echt een base SR 'over'. Ik wil je die Nova+ SSR er wel voor geven als je er nog iets bij doet ofzo? Of anders een stuk of 3/4 'hoge' base rares (req 16/17) van speed?

    Traden laat 'ie trouwens nog steeds niet toe? Jouw post waarin je zegt dat je me hebt ge-add was van de 12de. Wazig.
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    2 weken;) Dus morgen.
    Ik kijken wel ff wat je hebt.. no worries.
    Ik zou voor tactics gaan als ik jou was. Een beetje opsparen en toewerken naar ssr scarlet witch of prof x
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    En nu wil je die Red Hulk+ van me? 8)
     

Deel Deze Pagina