1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Modchips taboe?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Perkele!, 25 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    btw heb jij die mame spellen gekocht of gedownload (illegaal) om vervolgens op de xbox te spelen, dus het is illegaal en het mag niet hier op het forum...

en nee ik ben geen buitenlander... :D

/edit admin : Het gaat hier over de toelating ja of nee van dit soort topics. Maak het nou niet erger.

2. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    dus ik mag me er niet meer mee bemoeien?

3. Perkele!

Perkele! Retro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag nog steeds kopen wat ik zelf wil. Als ik die spellen op een PC moet spelen, dan moet ik een degelijke videokaart met een fatsoenlijke TV-uitgang kopen en ben ik bijna zoveel geld kwijt als aan een volledige XBox, dit is de enige reden waarom ik de Xbox gekocht heb, om hem in een arcadekast in te bouwen.

Wie zegt dat ik de regels wil aanpassen? Ik vraag me enkel maar af waarom dit onderwerp taboe zou zijn.

4. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    ach je doet maar wat je wilt met je boxie, boeit me niet en bemoei me er niet meer mee.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    iets dat nu duidelijk is uitlegt. Ik ben weg, mzzl.

Closed? Ja. Voortaan meld je dit soort dingen btw in het website problemen /opmerkinge forum.

6. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Het is gewoon zo op ons forum, of je het er mee eens bent of niet. Zoniet dan kun je beter op een andere forum je heil zoeken. :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina