1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Modder-Eter stopt als admin.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Aankondigingen' gestart door Modder-Eter, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Beste members,

    Ik speel al sinds begin dit jaar met de gedachte te gaan stoppen als admin. Zoals de titel van deze thread al aangeeft is de tijd aangebroken dit dan ook daadwerkelijk te doen. De laatste tijd ontbrak het mij aan de motivatie om de taken uit te voeren, waardoor het mij duidelijk was dat het tijd is voor een vertrek.

    Ik heb hier een lange tijd als member rondgehangen en daarna een lange periode als crewmember gediend. Ik heb ervan genoten zo lang het duurde, maar aan alles komt een eind. Uiteraard zal ik hier gewoon blijven posten als reguliere member en zal er voor de rest weinig veranderen. Daarnaast is er nog meer goed nieuws te melden. Mijn positie wordt niet opgevuld door 1 nieuwe admin, maar zelfs door 2 nieuwe admins! Er zal spoedig een aankondiging geplaatst worden waarin dit bekend gemaakt wordt. Om te eindigen met een hint: Een van de twee is zelfs een oude bekende (Nee, het is niet Daan of Josh :+).

    Ik wens deze twee, en natuurlijk de rest van de crew, veel succes!

    Modder
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina