Mode? Trent? Muziek? WTF?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PeaCock, 10 sep 2003.

1. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste lui,

Er zijn altijd al groepjes geweest op scholen. Veel gefreakte mensen hier en daar...

Punk, R&B, Nerds, buitenlanders (srry is nou eenmaal), enz.

"What's up yo" hoor je veel...

Of skaters met de discman hard aan en sloom lopend...

Of nerds met boeken in hun hand en snakkend naar de volgende les...

Of de trance freaks, die in grote groepen staan met "versleten kleding" en Lonsdale truien

Of popie jopie's die aan het roken zijn en hun zogenaamde kater bespreken...

Of de allround jongeren die zich nergens van aantrekken...

Of de meisjes die in groepjes staan en de hele tijd naar jongens kijken...

Waar hoor je bij? Waarom?
    Hoe zit het bij jouw op school?

Laatst bewerkt: 10 sep 2003
  2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit is al jaren zo hoor, heus niet alleen van de laatste jaren. In de jaren '60 had je de Hippies, de alto's, de provo's en weet ik wat allemaal nog meer. In de 80's had je o.a. punkers, en vast nog wel meer groeperingen. Het is nu niet veel anders, alleen met andere stromingen / muzieksmaken / haardracht / kledingstijl. Ze zien er anders uit, luisteren naar andere muziek en noemen zich anders, maar het principe is hetzelfde. Jeugdgroeperingen zijn van alle jaren.

3. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit niet meer op school :D :p

4. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, was er vergeten bij te zetten dat het altijd al was|:-

5. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Ik associeer mezelf niet echt met een van de genoemde groepen ben gewoon normaal, normaal gekleed... heb wel voorkeur voro merkkleding ( Diesel, Replay, DKNY, Duffer of St George, Indian Rags) Maar denk niet dat ik echt bij een groepje hoor.

Mischien dat dat ook komt omdat ik op het HBO zit daar is men al wel wat volwassener als op de middelbare school. Ik bedoel bij mij in de klas en op school hebben we niet echt groepjes.

Iedereen praat gewoon met iedereen. Natuurlijk heb je wel de eerste indruk van mensen, naar een Nerd zal ik niet zo gauw stappen om een praatje te maken, maar als je zo'n gast dan leert kennen blijkt ie soms heel aardig te zijn en kun je best met hem lachen.

6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wij dragen uniform & wij hebben gewoon groepjes van wie vriend met elkaar is. We moeten een donkerblauwe broek & donkerblauwe trui dragen met hemd eronder. Veel variatie is er dus niet. Maar ik kom wel met veel mensen goed overeen dus bij ons zijn die groepjes niet ZO goed merkbaar.

7. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    is dit op alle scholen in belgie zo dan? dat een uniform verplicht is?

8. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn school loopt de helft van de jongens er opgemaakt bij.
    De die-hard goths met shirtjes van Slipknot en weet ik wat. Verder veel skaters en een paar patsers en nerds.
    Zelf hoor ik bij geen van alle.

Veel jongeren (17) die allemaal vrij extreem gekleed gaan, voel me daar zelf een beetje te oud voor eigenlijk. Ene x draag k vanalles van Replay (mn vriendin werkt er lekkah makkelijk), andere x een H&M shirt, andere x een zelf bedrukt shirt van Bruce Lee.

Met andere woorden..... boeiuh?!

9. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, ik zat vorig jaar op Havo 3, nu op Mavo 4. Maar daar zie je de groepen echt duidelijk. Vooral buitenlanders zoeken elkaar veel op (slecht voor integratie) en heel veel alto's. Ik heb er niet echt last van, zolang ze mij maar niets doen.

Ik kleed me niet echt naar een bepaalde stijl. Draag gewoon spijkerbroeken, truien, vestjes en t-shirts. Niet in een bepaalde kleur of opdruk.
    Waarom? Ik draag gewoon wat ik lekker vind zitten en wat ikzelf mooi staat. Vrienden zullen dat gewoon accepteren, ze accepteren je hoe je bent. Anders is het geen echte vriend :)

Maar zulke groepen zullen altijd blijven bestaan net zoals de doelen die ze nastreven(al hoewel dat niet echt heel duidelijk meer is in onze/deze generatie.

10. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    veel skaters zie je niet meer waar ik vandaan kom, meer van die mr. trance popular. ik draag wijde kelding maar niet echt extreem. gewone merken zoals Matix, Reell, Emerica, Globe, DVS, DC. gewoon een basic skater.

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Uhhuh. That would be me.
    Lompe wijde broek, groot shirt.

:)

12. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    LOL :p Check zn sig dan :D

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik hoor denk ik bij deze vage groepering :confused:
    Alleen die versleten kleding snap ik nie...

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Re: Re: Mode? Trent? Muziek? WTF?

Spijkerbroeken van tegenwoording hebben van die vale plekken erop.
    Denk dat ie daarop doelt.

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Bij ons op school is dat ook wel duidelijk zichtbaar de groepjes, ik zelf reken mijzeld dan maar onder de basic skater (skate broek en de rest :p )

16. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    wij hebben een neutraal groepje......

17. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Re: Re: Mode? Trent? Muziek? WTF?

Mja, Lonsdale is ook van de gabbers... of is dat ineens overgeslagen? Niet dat ik weet...

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    "Of de allround jongeren die zich nergens van aantrekken..." Althans > Ik draag geen skatebroeken, luister niet naar trance, bespreek geen katers, ben geen meisje en ik rook niet.

19. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons wordt Lonsdale alleen nog gedragen door de zwarte kisten, witte veters, kale koppen figuren.

20. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    wissel lonsdale voor g-star dan das misschien beter.

Deel Deze Pagina