1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Moderators met weinig PK.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door BATM4N, 18 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @SupahMaster Postcount heeft niks te maken met het begrijpen van het forum. Je moet ook vriendelijk blijven tegen je medemens ook al heeft hij een andere mening of inzicht dan jou.

Ik zie dat Bat-man een mening heeft gevormd over het forum en in plaats van hem nu af te katten zou ik graag wat meer willen horen over hoe hij zijn mening heeft kunnen vormen oftewel ik zou graag wat voorbeelden willen zien en wat meer informatie. Dan kunnen we er allemaal rustig over discussieren. Oke?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mjah elk forum heeft zijn eigen gerbuiks handleiding de topics waar hij over klaagt zijn om geldige redenen gesloten ... hij moet gewoon even wachten tot hij 90 dagen lid is

3. BATM4N

BATM4N Guest

Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen (10 Lezers)
    Suggesties voor Xboxworld.nl? Log-in problemen? Vragen aan de XBW Crew? Problemen met actie's van moderators of gewoon vragen over wat wel en niet mag? Dit is het forum.

Als je hier iets over te melden hebt dan is dat in mijn ogen hetzelfde als de vrijheid van meningsuiting.
    En wat geeft jullie het recht om dit feit niet toe te staan?

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nogmaals, ik vind deze thread oké, niets mis mee. Anders had ik hem wel gesloten. Ik wacht op de eerste concrete voorbeelden zodat hier een normale discussie gevoerd kan worden over of de mods idd verkeerd gehandeld zouden hebben.

Ik wil je alleen afhelpen van de illusie dat je vrijheid van meningsuiting hebt op dit forum. We nemen dit recht omdat dit forum van xbw is, en je bent hier te gast.

5. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jup wat Eckie zegt klopt ja, ook al ben ik 't er niet mee eens. Maarja, er zal wel over na zijn gedacht, dus moeten we daar vrede mee hebben. Wij hebben ten slotte de regels niet gemaakt;)

En Batm4n, wat doe jij lijp dan? Ervan uitgaande dat dit je 1e account hier is (ziet beginpost 'ik loop hier nu een paar dagen rond..'), vind ik dat je nogal een grote bek hebt voor iemand die net komt kijken op deze site. Kom over een maand of 2 nog maar eens met die kritiek, dan heb je meer recht van spreken:)

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Heb je ook voorbeelden? Want dit is natuurlijk een slap stukje tekst zonder argumenten of cases waar we over kunnen discussieren. Ik neem aan dat je toch niet bedoelt met ze handelen te snel omdat ze die achterlijke thread van je over die superheld van je hebben gesloten toch? Nee toch?

7. BATM4N

BATM4N Guest

Batman geeft zijn ware identiteit niet prijs.

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, kom alstublieft van die toren af, en doe je pak uit.. En ga melk halen voor je moeder....

9. BATM4N

BATM4N Guest

Ha-ha.
    Ga alsjeblieft wat aan die humor doen.

Ik ga eten en daarna kom ik wel verder discussiëren.
    Tevens ben ik nu minder bedeeld omdat ik geen GM toegang heb. De nodige argumenten zullen dan ook niet compleet zijn.

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1

Wat bedoel je daar precies mee? Want ik heb vele malen gewoon mij mening over bijvoorbeeld de islaam gezegd, natuurlijk goed onderbouwd, en geen problemen gekregen.

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga maar niet vertellen hoe grappig ik eigenlijk ben, want dan kom je niet meer bij en dat willen we niet.

Je bent inderdaad minder bedeeld, daarin moet ik je gelijk geven. Als je niet met argumenten komt dan kun je niet van ons verwachten dat we je serieus nemen, en moet je me toch echt uitleggen waarover je dan wilt discussiëren met ons wanneer jij als threadstarter blijkbaar geen kennis van zaken hebt.

Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha, ben je nou echt zo kortzichtig? :p

13. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat Eckie "inspringt" zegt iets over de mate van overleg die we hebben, en over de eenheid die mods behoren te zijn.

/edit:
    dit impliceert dat jij de enige bent die argumenten dient te leveren.
    En argumenten gebaseerd op het gedrag , de persoonlijkheid, denkwijze etc. van een moderator kun je toch ook wel afleiden van de rest van het forum?
    Daar heb je de green mile niet voor nodig, aangezien iemand niet zomaar een schakel omzet in zijn hersenen die heb/haar volledig anders maakt.
    Heb je er problemen mee? Probeer dan tenminste een paar redelijke argumenten te geven.

Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  14. UnderCover

UnderCover Xbox Tuig

Leuk Bevonden:
    0
    die gast is echt een zeikert!

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Zou je svp on-topic willen posten?
    Dat je je niet kunt verdedigen met dat recht. Je kunt dus niet mensen uitschelden en vervolgens dat recht aanhalen.
    En zou je on-topic willen posten?
    Zou je on-topic willen posten?
    Zou je on-topic willen posten?

16. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hou jij aub je mond dicht, je bent weer zó triest bezig. Kijk je eigen post als administrator eens na; jij was cker zo erg als de rest, zo niet erger. _0/

17. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    En zou je on-topic willen posten? :D

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Geef graag een concreet voorbeeld. Dan zal ik ernaar kijken.

19. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat die gast jaloers is of dat dit een tweede account is van een beruchte Ex-XBW-er. Ik heb namelijk nog nooit wat slechts gezien van die 'nieuwe' moderators en ik denk velen met mij niet.

20. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    vette bitchfight hiier

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina