1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Moderators met weinig PK.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door BATM4N, 18 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    ja man egg wel

^^dit is het niveau van al jouw posts ongeveer.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Eckie houdt mooi orde hierzo. Iedereen moet gewoon ontopic blijven.
    Iedereen heeft zijn eigen mening, Dat kan je niet veranderen. Mr E en Cygnum doen hun best hier en mij hoor je niet klagen. Kijk eens beter naar hun posts Batman.

3. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ook dat de mods te streng zijn !

als ik op gunk.be forum nu een verkeerde topic maak zullen de mods het subtiel vertellen
    hier is het zo iets als afblaffen omdat je aldan niet perongeluk niet goed gezocht hebt !!!!!!

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dit is niet geheel correct. Dit doen ze niet wanneer je een nieuwkomer bent, wel als je al 3 jaar member bent (en terecht).

Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  5. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    @fable man IK BEN HET HELEMAAL MET JE EENS!!!!!!

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dit roept om een voorbeeld? Lukt dat denk je?

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Maar tussen dat Gunk.be en XBW zit ook wel een aardig leden verschil:

Gunk.be --> 6,433
    Xbw ---> 17.438

Ik vind de moderators zeker niet te streng, ze mogen van mij best die mensen zoals gumpy een beetje afblaffen.

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik vind dat die nieuwkomers zich raar gedragen these days.. Ze klagen en zeuren dat de moderators hun werk niet goed doen en kijken geneens naar hun eigen posts..

9. SupahMaster

SupahMaster Guest

lees de post van eckie dus me nie meer beldigen ja..

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nope, agreed. Dat afblaffen mag zeker bij figuren die daar gewoon om vragen. Ja, de moderators doen echt wel eea niet okay zo af en toe, maar ik vind persoonlijk dat ze het wel okay doen overall, niet foutloos, maar daarvoor zijn het mensen.

Gisteren kreeg ik een PM met daarin het vriendelijke verzoek om mijn sig. te verkorten, anders wordt deze verwijdert. Dit was gewoon een net verzoek, op normale toon. Dat vind ik dus gewoon netjes.

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wie zegt dat ik het over jou heb? :confused:

12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een zeikerd ben jij. Als er IEMAND was die members graag monddood maakte was jij het wel. |:-

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat deed Cygnum ook bij mij op vriendelijke toon. Cygnum is een aardige gast hor :)

14. SupahMaster

SupahMaster Guest

nee het was voor batman bedeolt die me zat uit te lachen..

15. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je toch lekker naar dat Gunk forum _0/

@ SupahMastah. Alsjeblieft, ga ergens anders heen, het Bobo forum ofzo, misschien de TMF Chat... :{

On-topic:
    Er zitten misschien wat dubieuze en rare beslissingen tussen, maar dat neemt toch niet weg dat ze gewoon op een goede wijze de orde bewaren op het forum. Dus mensen, laten we gewoon lekker gaan posten, als je het hier niet naar je zin hebt:

_0/

16. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wil batman dan niet zijn oude identiteit prijsgeven ?! en waarom dan niet, en jammer dat je niet op de GreenMile kan, daar waren de topics wellicht meer op zijn plaats.

Ik heb de afgelopen pagina's een beetje doorgelezen en lees een hele hoop "geroep" van Batm4n, maar wat is nu je werkelijke klacht, buiten het feit dat je boos bent dat we jouw thread hebben dichtgegooid.
    Naar mijn inzien hebben de betreffende moderators prima gehandeld in het sluiten van deze , ietwat overbodige, thread. aangezien we ook al het Superhelden topic hadden.

als je nog negentig dagen wacht, kan je zo de GreenMile in, mits je een GM - ban aan je broek hebt voordat je die 90 dagen hebt uitgezeten.

kus :)
    en nog een fijne laatste weekend dag toegewenst.

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Off-topic:

Blijkbaar mag je wel offtopic posten als je daarna maar on-topic gaat....

Nou goed genoeg gezemerd nu:

Ontopic:

Het is niet erg om de mods te wijzen op fouten die zijn maken, daarmee kun je het forum alleen maar verbeteren. Dus een thread als deze is imo niet nutteloos of irritant, mits men komt met voorbeelden en direct met een voorstel komt om hetgeen fout is gegaan te verbeteren. Het zeiken om het zeiken is imo erg onnodig en wordt vaak gedaan door mensen die eigenlijk gewoon niets te doen hebben.

18. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ehm... in de TMF Chat zitten alleen maar viezeriken.. net als in die Jippii gamerooms...

On-Topic: misschien kan iemand een centrale klachten-thread maken dan krijgen we dit soort topics niet meer...

19. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mis.
    Het recht op vrije meningsuiting is een grondrecht van elke Nederlandse burger.
    in artikel 7 staat:

1.Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten en gevoelens te openbaren,
    behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
    2.De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisie-uitzending.
    3.Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor personen jonger dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.
    4.De voorgaande leden zijn niet van toepassing op het maken van handelsreclame.

Dat grondrecht gaat het beheersrecht van een -overigens tamelijk middelmatig- forum heel ver te boven.
    Jouw uitspraken zijn dus direct in tegenspraak met artikel 7 van de grondwet.
    En niet alleen dat.
    Ze zijn zelfs direct strafbaar onder artikel 90 van het wetboek van strafrecht:

Art. 90quater. Onder discriminatie of discrimineren wordt verstaan elke vorm van onderscheid, elke uitsluiting, beperking of voorkeur, die ten doel heeft of ten gevolge kan hebben dat de erkenning, het genot of de uitoefening op voet van gelijkheid van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel terrein of op andere terreinen van het maatschappelijk leven, wordt teniet gedaan of aangetast.

Ik stel voor dat forumleden die zich in hun grondrecht op vrijheid van meningsuiting voelen aangetast een melding doen bij het MDI,
    (Meldpunt Discriminatie Internet) dat speciaal voor dit soort gevallen in het leven is geroepen.

Vermeld s.v.p.:

* uw e-mail adres
    * uw naam (optioneel)
    * de exacte lokatie van de uiting waarover u een melding doet (URL of Nieuwsgroep)
    * een korte omschrijving van de uiting (of een kopie daarvan).
    LET OP: generieke meldingen (dus zonder exacte lokatie) over een website of webforum e.d. kunnen wij niet in behandeling nemen.

Uw melding wordt strikt vertrouwelijk behandeld. Uw naam of e-mail adres wordt niet aan derden gegeven.

Hiermee kan elke discussie over vrijheid van meningsuiting meteen gevoerd worden op de plek waar ze thuishoort, in de rechtszaal.
    Kunnen wij ons weer een beetje concentreren op de Xbox en op de Xbox360 :p

Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  20. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Bla bla bla.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina