1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Moderators met weinig PK.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door BATM4N, 18 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet bepaald een erg inhoudsvolle post, maar ik snap je punt.
    AUB volgende keer wel wat inhoudelijker :)

2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er op zich de humor wel van inzien, iemand die kritiek uit op moderators terwijl die persoon zelf niet eens de regels toe kan passen. Ik heb er totaal geen probleem mee als mensen kritiek hebben, maar kom dan eens met bewijs. Zolang ik die niet gezien heb neem ik deze thread gewoon totaal niet serieus.

Om nog even te reageren op degene die het had over vrijheid van meningsuiting: in het Wetboek staat ook een deel waarin uitgelegd wordt dat vrijheid van meningsuiting niet betekent dat je alles maar mag zeggen. Je moet je wel degelijk aan de regels houden die daarvoor gelden. De instanties mogen optreden tegen begaande overtredingen. In dit geval: wij moderators hebben het recht leden die zich misdragen (zich niet aan de regels houden) te wijzen op hun fouten en de daarbij gepaste maatregelen uit te voeren.

3. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wat inhoudelijker zijn. Ik snap niet dat deze thread open blijft. Als ik zo de posts van meneer Batm4n lees vind ik hem maar een aansteller. Hij zegt meer te weten dan wij denken, maar wil z'n identiteit niet prijsgeven. Heb je soms wat te verberegen of zo?
    Een beetje kinderachtig vind je niet?

Bij deze.

Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  4. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hun forum, Hun regels niks geen wetboek.. Zij kiezen de mods of dat nou jan wolkers is of een turks sprekende belg.. er is altijd nog een negeer optie, scheelt je een topic maken en een hoop geblaat. Simpel.

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

ik ben geen van beide, mag ik wel blijven ? :+

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Als er voor middernacht geen duidelijk onderwerp (d.w.z. concreet voorbeeld) is gepost waar deze thread over gaat gooi ik er een slotje over.

Discussies over het wetboek houd je maar op forum.wetboek.nl.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Oeps sorry Eckie dit ging offtopic. :'-(

8. SupahMaster

SupahMaster Guest

Misschien kan je er maar beter nu al een slotje op doen ( ik geef mijn mening, oeps dat mag niet :+ ) want er word alleen maar nog spam geplaatst op een paar mensen na..

9. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor wie het zegt :+

10. Tha Thomas

Tha Thomas ...............

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook dat het echt nergens over gaat...
    Ik vind de mods hier wel chill, gewoon mannetjes zoals jij en ik. Zeggen gewoon wat ze vinden. Ik vind ook niet dat de mods een overduidelijke regel functie moeten hebben (en dat ze dus niks anders mogen), ze moeten wel doen wat ze moeten doen maar mogen wel gewoon meepraten.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Anders geef je mensen nog even de tijd om wat voorbeelden te posten :{

Maar als jij nu stopt met posten wordt er idd minder gespamt _0/

12. SupahMaster

SupahMaster Guest

stop jij dan ook..

On-Topic: ik geef gewoon mijn mening..

13. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

En nog een keer mis. Het forum is van XBW. Hierdoor is XBW ook verantwoordelijk voor wat er op het forum staat. Zij moeten ook het forum handhaven en de regels van het forum gaan hier de grondwet te boven, zolang ze in redelijke wijze worden gebruikt.

Wat Ecky (volgens mij) bedoelt is dat je mag zeggen wat je wilt zolang je je aan de regels houd en het NETJES houdt. Ga je tegen de regels in dan hebben de mods het voorrecht om jouw threat dicht te kwakken of gewoon helemaal te verwijderen.

Ooit afgevraagt waarom de mening van een Leeraar ook hoger staat als die van een leerling? En waarom denk je dat je bijvoorbeeld in een forum over voetbal ze het niet op prijs stellen als je aankomt met jouw politieke mening?

Het recht van meningsuitings heeft een boel haken en ogen, die ook allemaal in de Wet zijn vernoemt en behandeld. Dus als je dan wat verder zoekt als alleen de samevatting van dat recht kom je dat ook tegen

14. Zullen we hier dan maar verder gaan met het Bigger bang topic? Over de Rolling Stones?

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gelieve niet te spammen Die Pimpmaster..:)

Batm4n zeurt gewoon.. En om hier nou een tread over te maken.. Hou het dan voor jezelf als je geen mods mag.:eek:

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb het al zo vaak gezegt maar dan nog een keer voor Batman:

Hun forum, hun regels. Ben je het er niet mee eens blijf je lekker weg.

Ze gaan niet voor elke member andere regels toepassen.....

17. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt helemaal.
    De grote vergissing die van Gogh maakte was dat hij vrijheid van meningsuiting verwarde met vrijheid van onbeschoftheid.

De taak van een goede moderator is het in juiste banen leiden (niet afdwingen) van een topic.
    En als een topicplaatser zijn/haar post onterecht ziet worden afgebroken, neem dan even contact op met de moderator als je dat echt belangrijk vindt.
    En ach, vaak is het de moeite niet eens waard.
    Er is nog een hele grote wereld buiten dit forum.
    Als iemand zich wil uitleven in het uitoefenen van zijn/haar moderatormacht dan kan ik me daar echt niet erg druk om maken.
    Op de plaatsen waar het er ECHT toe doet luisteren mensen toch wel naar je. ;)

18. SupahMaster

SupahMaster Guest

Hup nog meer spam + reclame in dit topic..
    dat gaat lekker...

en BTW: wie luistert er nu nog de rolling stone bleh :{

geef mij maar Zelda Ocarina Of Time Muziek _O_ _O_

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Je hebt gelijk.

Topics over acties van moderators worden niet alleen toegestaan, maar (door mij iig) zelfs aangemoedigd. Wij zijn ook maar mensen, dus als er iets verkeerd gaat post het dan in dit forum.

Doe dat echter wel met concreet voorbeeld, want zoals je ziet gaat deze thread nergens over!

Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina