1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Moderators zijn koning!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door da -Z-, 8 dec 2003.

1. daaf

daaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    modjes zijn natuurlijk absoluut goed..

maar waar veel mods geen rekening mee houden.. en dat is altijd en overal zo..

is dat er altijd mensen zijn die er minder verstand vna hebben..

als mods zijnde zit je altijd in de materie (de xbox sowieso dus) en kan je redelijk met computers opschieten..

veeel mensen kunnen dit absoluut niet en komen sowieso niet vaak op fora.. en das vervelend als sommige mensen dan wat vragen en niet geholpen kunnen worden..

tuurlijk was die threat over THUG waardeloos, maar ik denk dat er wel voorbeelden te noemen op mijn geschetste situatie..

zie t als : een hoogleraar die ( voor hem) simpele materie probeert over te dragen aan een leerling (die er niks van snapt)

soms wordt daar geen rekening mee gehouden en das jammer..

toch blijft t wel strontscheppen om alle hopeloze mannetjes draadjes weer te sluiten..

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk is het te begrijpen dat er mensen zijn met 0,0 ervaring met Xbox of met fora in het algemeen. Juist dan moeten ze zélf ook onderzoek durven te doen. Dus niet alleen concreet op zoek naar het antwoord van hun eigen vraag, maar óók kijken naar wat de gedrags- en leefregels hier op het forum zijn. Links naar de FAQs zijn in overvloed aanwezig, en het is een kleine moeite de hoofdpunten even door te lezen.

3. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Mmm, dit doet me hier aan denken: [​IMG]

:+

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Re: Re: Moderators zijn koning!

Hehehehe, narretje :+

kijk maar uit, wellicht dat ik jouw naam ga rondbazuinen als zijnde volgende star member :D

5. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Als dekmantel voor je eigen promotieactiviteiten zeker! Dacht het niet!:+

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal mee eens!

Ontopic:
    De meeste moderators lijken me aardige gasten en het werk doen is fantastisch en heel koel en alles, maar soms man o man 8)

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou wel eens willen dat mensen zouden begrijpen dat modjes ook gewone mensen zijn, net als elk ander. En ja, modjes maken ook wel eens fouten, maar als een modje een gewone post schrijft dan krijgt ie gelijk weer de een of andere lompe reaktie en daar mag ie dan niet boos over worden.

Ik ben vanmiddag weer eens publiekelijk "machtswellusteling" genoemd omdat ik iemand meld dat ie foute informatie post en daar mag ik dan niet boos over worden.... <grmbl>

Nou, in dit geval leg ik het voor aan de admins en maak ik er een klacht van, want dit gaat me gewoon te ver...

Pejannl is een beetje boos.

8. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal gelijk heb je!
    en dan mag dat ook toegegeven worden door de desbetreffende mod ;) ipv. zich te verschuilen achter "ik sta in m'n recht" of "lees de faq's"8)

Rally-ho

9. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    idd. dat zijn dan echt ''schoonheids'' foutje's.
    Er wordt bijna noioit onterecht een thread gesloten ofzo.

10. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij niet!!!!!!!!!!!!;)

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

De Mods hier zijn prima. Wel vind ik ze soms ietwat te serieus, vooral als het gaat om een off topic discussie. Vooral in de non Xbox hokken moet daar in mijn ogen veel ruimte voor zijn.

En tja, pjannl, ik zal nooit meer dergelijke schuttingtaal gebruiken.... Volgende keer smijt ik gewoon weer met geslachtsdelen ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2003
  12. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Verstopt zich achter monitor........ 8):cool:

13. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Moderaters zijn hier wel ok. Maar lijkt me wel shit voor hun dat ze zo vaak en lang op dit forum moeten zitten om orde te houden. Sorry maar lijkt me echt geen k*nt aan.

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    is het ook niet. Het is dat we opgesloten zitten in Miriks kelder, anders waren we er allang mee gestopt :'-(

En als we ons best niet doen, komt Mirik langs met een grote zweep :eek:

:'-(

15. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ik d8 dat Mirik meer van de lintjes was i.p.v zweepjes? :eek:

16. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Haha ok dan, zit dat zo. Nou ik jullie zo heb afgezeken even wat aardigs zeggen: Jullie doen het goed, niet te streng niet te slap en zijn niet kortaf ofzo maar leggen ook het een en ander uit. Ga zo door ermee, echt relext forum hier. MZzzls.

Deel Deze Pagina