1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Moderators zijn niet consequent

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door BlaiR.WitcH, 8 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Damn, en jullie maar zeiken over topicvervuiling, onzinnige posts en TADAA! Mr.admin hiself met de meest onzinnige post ever!

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm hiermee ben ik het niet met je eens.
    Allereerst hoe wil je ondertussen nu 9000 members modereren en ook nog aan alles en iedereen uitleg geven wat wel en niet mag? Dat gaat gewoon weg niet en dan kan het best dat een mod soms kort overkomt. Ik vind dat niet zo gek als je ziet hoe vaak ze wel niet in moeten grijpen.
    Ik denk dat als een boel members zich beter gedragen je ook zal zien dat mods meer de tijd kunnen nemen om members op de goede weg te helpen.
    Ten tweede heb ik darkwing ook vaak genoeg normaal zien reageren en eigenlijk zie ik zelf dat vaker van hem en andere mods dat de reactie die jij nu beschrijft.

Aantal members is denk ook ook wel de reden waarom zoiets als een sig met teveel regels over het hoofd gezien kan worden.
    Ben het wel met Blair eens dat een mod dan eigenlijk het goede voorbeeld moet geven en niet zelf een te lange sig moet hebben.

Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zeg, wat loop je nou moeilijk te doen? Volgens mij kun je het een beetje slecht hebben dat ik je een tijdje terug - terecht - geband heb, en nu probeer je een beetje te provoceren door overal tegenaan te schoppen waar mijn naam aan hangt.

Voor de duidelijkheid: die ban was niet persoonlijk bedoeld hoor :) Maar 1 ding: loop nou niet hier de grootste stampij te maken, dat is nergens voor nodig.

4. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Jongen wat rustiger aan kan wel. Ik begrijp de reactie van Darkwing wel hoor. Wat jij zei was echt niet lief *bad boy :cool:* dat Darkwing nooit aardig over komt? Alsof het een bruut is :eek: Misschien heeft hij niet zo'n goede contacten met jou of iets dergelijks, maar hij is echt geen bruut te noemen. En dat hij denkt dat hij God is? Hoe kom je daar dan aan?

Als je met een duidelijk voorbeeld komt, kunnen we het er over hebben, maar jouw mening komt meer uit het niets. Mening + argumentatie = discussie waard, anders niet :)

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als de zielige modjes dit niet aankunnen moeten ze maar geen mod worden, maar niet iedereen gaan zitten afzeiken, moeten ze betere moderators hebben!

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als je de mods hier belachelijk gaat lopen maken ben je bij mij aan het verkeerde adres. Mij mag je best voor rotte vis uitmaken, daar lig ik niet wakker van. Maar alle mods over een kam scheren en ook nog eens zielig noemen, dat gaat me te ver. Het respect is bij jou ver te zoeken, als ik jou was zou ik nu stoppen met het maken van dergelijke opmerkingen.

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wou je even erop wijzen dat regels ook voor Admins gelden, niet alleen voor members, daarmee heb ik de verwijzing naar GOD gemaakt, jij denkt dat je boven de regels staat en dat laat je ook goed merken met je reactie(s).

Maar goed, deze discussie win jij toch weer dus ik houd maar ermee op...

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het is geen kwestie van betere mods. Vergeleken met een paar andere sites denk ik dat we het kwa kwaliteit mods zeker niet slecht getroffen hebben.
    Maar je kan ook niet verwachten dat bij het grote aantal members we nu hebben een mod niet zo nu en dan iets over het hoofd ziet of ff te kortaf reageert.
    Vreemd eigenlijk dat jij een mod ervan beschuldigt zich god te voelen terwijl ie dat dus eigenlijk volgens jou wel zou moeten zijn om alles hier in goede banen te kunnen leiden.

9. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik maak niemand belachelijk, maar als mod zijnde heb je te maken met verantwoordelijkheden, en als iemand dat niet aankan, vervang je die iemand door iemand die dat wel aankan!

10. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    zielige modjes? PARDON? Nu zijn we opeens allemaal zielig ofwat? Ik weet niet wat jij hebt hoor, maar dit slaat echt totaal nergens op!

Wij zittten hier ons moeite te doen voor jullie en wat krijgen we van jou terug: jullie zijn zielig? Wij doen tenminste ons best om et voor jullie aangenaam te maken, maar het is logisch dat jullie er aan mee gaan werken, maar dit werkt dus niet wanneer iemand ons voor zielig of onaardig of bruut gaat uitmaken. En alsof wij iedereen afzeiken? Ehm...Ik zeik nooit iemand af :eek: Ik probeer altijd netjes en juist te handelen ook al begint mijn geduld op den duur op te raken.
    Dat je deze opmerking nu maakt is dan ook zeer flauw

11. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    whehe :+

Ik heb deze tread zo een beetje gevolgd, en ik moet zeggen dat er wel sterke punten in zijn verwerkt over dat sig gedoe. [Munch] heeft mij een ook een PM gestuurd om mijn sig in te korten. Klaar, geen probleem. Daar ga ik dan niet moeilijk over doen. Maar ik vind wel dat je niet zomaar iemand's sig moet verwijderen omdat hij/zij even geen tijd heeft (of wat dan ook)! Dat is bij mij hetzelfde; Soms ben ik onderhand elke minuut op het forum, en de andere keer weer na een week ofzo. Als een mod mij nou net in díé week een pm had gestuurd, en ik daar niet op kon reageren, was mijn sig ook verwijderd. Niet dat dat zo erg zou zijn geweest, maar dan dan hadden ze in ieder geval óf een mailtje, óf een paar dagen later nóg pm moeten sturen. Ik heb mijn sig nu gewoon ingekort en doe daar eigenlijk niet moeilijk over. Maar mijn punt is: het is toch niet erg als je je sig even inkort. Er staat neem ik aan toch geen belangrijke info in. En kom dan niet aanzetten met die: Check mijn tread voor laagste prijzen en de leukste Xbox games bla bla bla bla zooi |:-

/EDIT:
    _O__O_ Goed gesproken, maar zoals [Munch] als zei: Niet élke mod is evil ;)

Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  12. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ho ho ho (en dit is niet de kerstman) ff een btje rustig aan Stam! Ik heb niet het idee dat jij een discussie kan voeren over dit aangezien je alleen maar de modjes loopt af te zeiken nu en niet met sterke agrumenten komt en dat ook goed en degelijk kan omschrijven. Als jij zo je mening uit dan kan ik me voorstellen dat de modjes zullen denken: "Laat maar lekker lullen, met hem valt toch niet normaal te praten".

En dat ik zei dat ik Darkwing verbitterd vond de laatste tijd moet je niet zo letterlijk opnemen (ja, ik had het ook niet zo moeten zeggen, sorry), maar je komt gewoon wat te streng over naar mijn mening en je laat duidelijk zien dat je boven de 'normale' staat op dit forum. Ik zal vanav/morgen even met concrete voorbeelden komen zodat ik mijn mening kan onderbouwen en we dit in (waarschijnlijk) een nieuwe thread even kunnen bepraten ok? :)

13. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik het zeg maar ik denk dat de plaatser van de draad eiegenlijk gewoon wil zeggen dat de heer darwing erg agressief over komt in de zin jij bent fout dus ik sta in mijn recht. Dat vind ik op dit forum wel vaker. Er zijn hier een aantal moderatoren die redelijk met machts vertoon een draad sluitenen dat stuit denk ik een hoop mensen tegen de borst. En tuurlijk zal daar wel een reden voor zijn misschien is die persoon al tig keer gewaarschuwd. Maar dat weten een hoop andere gebruikers niet. Daar om hebben heel veel mensen negatief beeld over het forum van xboxworld. Moet mij zelf daar ook bij rekenen. Ik snap ook wel dat het soms vervelnd is alles 100x te moeten vertellen. Ik zelf werk op een helpdesk bij een it bedrijf en moet soms echt tig x ket zelfde verhaal vertellen aan een klant en kan dan niet zeggen case closed.

Ik zie het heel simpel. Jullie kunnen dit doen omdat wij gebruikers van jullie site gebruik maken. Dus een beetje respect van beide kanten kan geen kwaad. Het hoeft allemaal niet zo vijandig want zo komt het heel vaak wel over.

14. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    *belt Sam Fisher op* ,,Yeah, Sam? I have a job for you, [Munch]..." :+

Het is al goed, je hebt helemaal gelijk, ik heb respect voor jullie, want jullie verrichten goed werk door duizenden members te helpen, etc. Maar ik erger me soms aan het gecommandeer, bijv. "EN DAARMEE UIT ANDERS EEN BAN!"
    Je weet wel wat ik bedoel ;)

15. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik ook wel...
    maar dan kan je nog wel een selectie maken tussen "actieve" posters en "minder" actieve.. je ziet altijd dezelfde mensen op de green mile... dat is gewoon zo...ik reken mezelf wel tot de actievere, aangezien ik elke dag wel post eigenlijk...

Als ik je dan PM Darkwing en je reageert niet, en je gaat nu beweren dat ik jou als persoon uitscheld voor zielig.... dan ben je inderdaad zielig omdat je nu liegt.... ik zei dat je actie zielig was..

dat je zegt dat ik niet naar Munch luisterde toen ze me vroeg me sig. in te korten, is ook een leugen... ik ben meteen mijn sig in gaan korten...

en Darkwing... dit is ook allemaal niet persoonlijk bedoeld hoor :)maar 1 ding.. als je fout zat durf het dan ook gewoon toe te geven....

Rally-ho

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    :eek:

Dus jij vind de modjes zielig? En sinds wanneer zeiken de mods iedereen af? Je blaat zomaar wat in 't rond, gebaseerd op nix. Kom eerst met argumenten aan voordat je zulke onzin post.

17. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Doe eens ff lekker rustig allemaal!!

Vraag jezelf het volgende ff af voordat je op post reply drukt: Is het gezeik het alllemaal wel waard en laat ik anderen in hun waarde?

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Darkwing zat niet fout. Je sig was te lang en volgens de FAQ (die jij dus niet gelezen hebt) loop je dan het risico dat je sig ingekort wordt zonder waarschuwing. Dat Munch jou een PM stuurde was dus eigenlijk totaal overbodig, alleen goed bedoeld ;)

19. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Lees de tread door, Dioga, dan heb je je argumenten ;)

20. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is het niet waard, maar het is wel eens gezellig op zijn tijd; zo'n discussie :) :+

on-topic:
    Maar maak dan gewoon een nieuwe sig die korter is. Klaar, waarom moeilijk doen als het gewoon simpel kan?!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina