whehe
Ik heb deze tread zo een beetje gevolgd, en ik moet zeggen dat er wel sterke punten in zijn verwerkt over dat sig gedoe. [Munch] heeft mij een ook een PM gestuurd om mijn sig in te korten. Klaar, geen probleem. Daar ga ik dan niet moeilijk over doen. Maar ik vind wel dat je niet zomaar iemand's sig moet verwijderen omdat hij/zij even geen tijd heeft (of wat dan ook)! Dat is bij mij hetzelfde; Soms ben ik onderhand elke minuut op het forum, en de andere keer weer na een week ofzo. Als een mod mij nou net in díé week een pm had gestuurd, en ik daar niet op kon reageren, was mijn sig ook verwijderd. Niet dat dat zo erg zou zijn geweest, maar dan dan hadden ze in ieder geval óf een mailtje, óf een paar dagen later nóg pm moeten sturen. Ik heb mijn sig nu gewoon ingekort en doe daar eigenlijk niet moeilijk over. Maar mijn punt is: het is toch niet erg als je je sig even inkort. Er staat neem ik aan toch geen belangrijke info in. En kom dan niet aanzetten met die: Check mijn tread voor laagste prijzen en de leukste Xbox games bla bla bla bla zooi
/EDIT:
Goed gesproken, maar zoals [Munch] als zei: Niet élke mod is evil
Laatst bewerkt: 8 dec 2003