1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Moderators zijn niet consequent

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door BlaiR.WitcH, 8 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hm nee eigenlijk niet, vind niet dat je een mod een selectie/voorkeursbehandeling moet hebben tenopzichte van active members. Dat zou namelijk zeer oneerlijk zijn tenopzichte van minder active members die zich altijd gedragen en 1 keer in de fout gaan. Die zouden dan harder gestraft worden als een active member.
    Overigens lijkt het me ook geen doen om het bij te houden. Als je dan iemand een waarschuwing geeft zou je eerst moeten kijken hoe vaak ie post etc.
    En vergeet niet dat er ook genoeg active members zijn die vaak genoeg net aan over de schreef gaan.
    Hoewel ik je aan de ene kant wel snap ben ik het in ieder geval niet met je eens

2. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    ff voor de duidelijkheid:

1._O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ iedereen die zijn vrij tijd steekt in het netjes houden van deze site..._O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ (ja ook jij DwD)

2. nee ik vin het niet erg om me sig in te korten zoals in een eerdere post gesuggereert werd.

3. ik irriteerde me er gewoon aan dat m'n sig binnen 12 uur na de eerste warning gewist was..
    ik heb Darkwing toen een PM gestuurd..
    stond in dat ik D A T zielig en achterbaks vond.
    hij vat dat verkeerd op en denkt dat ik hem zielig en achterbaks noem en reageert niet..
    ik zie dat weer als gebrek aan respect en kan daar pissig om worden.

4. ik zie vandaag een thread, met een post van Darkwing erin, en met een sig van meer dan 5 regels...
    ik moest mijn frustratie gewoon even kwijt dus vandaar deze Thread..

5. DUS ik heb helemaal niks tegen niemand niet

Rally-ho

3. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    jjjaaaahhaaaaa maar ben dan CONSEQUENT en zorg ervoor dat de mods zelf ook met een sig lopen van max 5 regels!! zie topic

Rally-ho

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt weer helemaal gelijk DutchBastard

Iedereen die bij Xbw komt of bij een andere site. Moet elkaar met respect behandellen ..als je zegt, maar dat doe Darkwing niet of die andere mod was niet lief tegen mij ... dan zijn er altijd 2 verhalen. Als je je netjes aan de regels houd van de site dan laat iedereen jou in je waarde. Maar als het beleid je niet bevalt ... heb je altijd nog de keuze om ergens anders heen te gaan. Er zijn 9000 leden, een paar modjes en admins ... er is 1 xbox ;) ... let's play together :) ....

Dus je hebt een keuze

1) hier gezellig meepraten over de Xbox
    2) ergens anders heen gaan

Als het goed is houd iedereen zich aan de regels ... meestal spreken de modjes onderling ook elkaars gedrag aan ... Dit gebeurt net als bij de normale gebruikers niet in het openbaar ... maar via pm of in het modhok

We zijn hier om te gamen .. niet om te bek vechten!

5. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie dat je dat in iedere post zet. Is dat misschien een idee voor je sig.... ;)

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ja!
    Maar moet het niet Tally-ho zijn?

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Manmanman, je zit hier op een XboXforum waar er tientallen anderen van zijn. Als je het hier niet trekt ga je toch lekker weg? Dat is heel makkelijk: alt-f4,

Groetjes

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ok, ik kon me niet helemaal meer herinneren wat er in die pm stond, maar ik weet wel dat de toon van die pm mij absoluut niet aanstond, en dat ik er op dat moment dan ook totaal geen zin in had om daar serieus op in te gaan.

En zoals ik al zei, ik lig heus niet constant op de loer naar te lange sigs. Ik heb daar niet altijd tijd voor en ook niet altijd zin in. Maar zo af en toe (en dat gebeurt vrij regelmatig, ook door veel van de mods merk ik) dan pik ik er wat tussenuit die mij opvallen en die krijgen van mij netjes een pm. Doen ze daar na een paar dagen nog niets op uit dan verwijder ik zonder pardon de sig.

Ik heb jouw sig gewist omdat Munch daarom vroeg. Daar zit niks achterbaks aan. Of het nu miscommunicatie was of niet, dat weet ik niet, maar goed, het is nu eenmaal niet anders.

9. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ach man, ga toch een konijn opvreten ofzo, flikker zelf toch lekker op!

10. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    hehe wel aan gedacht maar ik wil toch andere info als sig ;)

geld dat ook voor moderators? want ik zie nog steeds een moderator die net als ik de FAQ's nog eens door moet lezen;)

dit is alles wat ik er nog over kan zeggen....
    MODERATORS ZIJN NIET CONSEQUENT... punt..
    als er regels zijn die niet worden opgevolgd door de mods, dan is dit inconsequent... ik heb dus daarover mijn gelijk....

Rally-ho

11. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    @ mvdstam: Mag jij je af gaan vragen waarom ik mezelf qoute...

Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ok.. In deze post vind ik enige vorm van argumentatie.

Dit is dus nog nooit door iemand gezegd (behalve jij). Er wordt altijd gezegt wat iemand fout doet en hoe 't beter kan.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom wil je dan eerst de moderators in het algemeen zieken dat ze niet 'consequent' zijn? Dat recht heb je pas wanneer je eéérst aankaart dat een moderator een te lange signature heeft. Dat kan immers iedereen gebeuren, niemand is perfect.

14. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    ok that's all I wanted to hear...
    jij bent het dus met mij eens dat het raar is dat je sig nog geen 24 uur na de eerste "warning" opeens gedelete is...
    jij doet dit normaal zelf ook anders zeg je...
    vrij vertaald:
    dan is het bij mij 1 keer fout gegaan en dan was dat niet je bedoeling..
    DwD : sorry BlaiR.WitcH
    BW. np Darkwing..

Rally-ho

15. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    klik Kijk hier eens naar misschien dat jullie inspiratie opdoen... :'-( (vanaf de
    3e post van CyriLLuZ...)

EDIT: 2 zielen 1 gedachte... (*me is weer helemaal :))

Ik vind de uitspraak van CyriLLuZ wel zo mooi dat ik hem ff in mijn sig opneem...:+ (voor de mods verwijder mijn sig niet aub...:+ over een week is de auote er weer uit)

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik ben degene die het hier wél op dit forum naar zijn zin heeft, jij blijkbaar niet...:{

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    [edit]dubbelpost[/edit]

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dus dat was alles waar je op uit was? Sorry? Ik hoef mijn verontschuldigingen niet aan te bieden hoor, jij was in eerste instantie al fout met jouw te lange sig. Een tijdje terug was je sig ook zonder pardon verwijderd, het is eigenlijk pas sinds kort dat we mensen van tevoren waarschuwen.

Dus wat je eigenlijk wil horen is: "Sorry dat ik te vroeg was met het corrigeren van mijn eigen stomme fout." Klinkt een beetje krom he?? Mja, dat is het dus ook :) Vandaar dat ik je mijn verontschuldigingen ook niet hoef aan te bieden.

19. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Man ik blijf mezelf quoten hiero, zo denk je dat het allemaal weer goed is zo komt Darkwing er weer achter dat ie vanochtend met zijn verkeerde been uit bed is gestaapt of met zijn been uit het verkeerde bed... :+.

Kom op Darkwing laat het lekker rusten...

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik ga een discussie niet graag uit de weg :) Helemaal niet als ik persoonlijk word aangevallen :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina