1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Moderators zijn niet consequent

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door BlaiR.WitcH, 8 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik wel met je eens ja... uiting van frustratie noemde ik het al eerder.
    maar jij bent het dus met me eens..
    niemand is perfect en iedereen (incl. mods) mogen op foutjes in bijv. sigs gewezen worden, voordat je iemand inconsequent noemt, of voordat je iemands sig verwijderd...
    we waren ook al tot de conclussie gekomen dat er een miscommunicatie geweest is tussen DwD en Munch..
    kan gebeuren, niemand is perfect...
    dat is alles wat ik wilde horen..
    -------------------------------> foutje

Rally-ho

2. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen is toch tevreden en waarom zou je niet je verontschuldigen aan bieden ook al meen je er geen reet van hij is blij mee... laat het dan gewoon zo. Maargoed ik heb geen zin om hierover met jou een discussie aan te gaan.

Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Omdat dát juist achterbaks zou zijn :+

De sig-kwestie van Blair.witch is idd opgelost nu (ga ik vanuit), ik wacht alleen nog op voorbeelden waaruit blijkt dat ik verbitterd zou zijn en dat modjes zielig zijn.

4. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    haha Darkwing, ik je hebt al genoeg gezegd waaruit blijkt dat je het eigenlijk wel met me eens bent... letterlijk hoef ik niks te horen hoor:9

dat je daar verder te trots voor bent daar heb ik niks mee te maken... voor mij case closed..

Rally-ho

5. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Risicomijdendgedrag... ook leuk voor galgje of scrabble :+

6. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    nog ff.. wrom kan ik me draadje niet sluiten hier??

Rally-ho

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Omdat je alleen die optie hebt in X-Bazar.

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Daar heb je boze moderators voor nodig....:D:D:D:D

Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  9. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij zeur jij over alles. Admins en mods maken hier de regels en daar moet je je gewoon aan houden, ze proberen het voor iedereen leuk te houden. DwD heeft gewoon gelijk, jij valt hem persoonlijk aan en deze discussie heeft niks meer met je sign te maken. Waarom wil je hem trouwens sluiten? Niemand gaat dit draadje sluiten, omdat ze de discussie aan het winnen zijn....en terecht!

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Rustig maar, de discussie tussen blair en mij was al lang afgelopen :)

Maargoed, ik zal wel weer de boze moderator uithangen en deze draad sluiten :p Denk niet dat er nog veel nuttigs hieruit kan vloeien, de sfeer wordt er in ieder geval niet beter op zo.

Ik blijf benieuwd naar argumenten en voorbeelden waarom ik verbitterd over zou komen, dat kan via pm of anders in een nieuwe thread. Kunnen we daar fijn over door discussiëren :)

Case closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina