1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat jullie je dus wel degerlijk aan het beleid houden. Ik vind dat de moderators streng moeten zijn, omdat het hier anders binnen de kortste keren meer over andere dingen gaat dan over de xbox en zijn spellen.

Goed bezig!!:)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet wel dat je hier geen mening mag hebben en dan vooral niet als het iets negatiefs over de xbox of halo is!

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    van mij wel ... ik heb er geen problemen mee ... zolang je het maar goed onderbouwd en dat het geen opsom topic word

:)

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik bedoel jouw ook niet! Samen met Graveheart ben je m'n favo mod!;)
    Ik zal geen namen noemen, maar het is een keer gebeurt dat een mod mij afzeek omdat ik iets negatiefs over halo zei.
    Mzzl
    Wouter

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja eigenlijk had deze thread direct gesloten moeten worden .. omdat we geen bemiddelings bureau zijn ... maar ach de discussie is best wel fun... ach en je kan TheOne2000 niets kwalijk nemen ... hij is immers een beest

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jouw probleem is dat je argumenten of niet aanwezig zijn of niet kloppen :cool:

Deel Deze Pagina