Modern Warfare 2 Clan "Qs<3"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door qualityscoper, 17 aug 2011.

1. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag op dit Forum gedeelte gewoon clanbattles regelen hoor:)

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    dude, ga anders even in elk topic liggen zeuren over de clans. Kun je zelf eigenlijk wel game? jezus.

3. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Haters gonna hate.

Ohja, ik wil wel scrimmen. Ik regel wel een team, message me maar.

4. Versus DeadLock

Versus DeadLock Versus Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Niightmareee,

Ik kijk hier nu nog niet zolang.. maar jij bent echt de grootste zeikerd die ik heb gezien. Je loopt elke clan klein te maken die zich zelf hier proberen te promoten. In plaats van een beginnende clan klein te maken zou je ze beter helpen met wat tips. Zo niet, dan weet ik niet wat je hier loopt te doen.
    Misschien weet jezelf hoe moeilijk het is om je clan naar voor te brengen wanneer je net bent begonnen. En dat uitdagend gedoe van je irriteert me ook. ''Kom dan scrimmen'' Je doet net of dat je heel de wereld aan kan, maar waarschijnlijk faal je zo hard dat je meteen je Xbox uitdrukt..

Met vriendelijke groet,
    Versus DeadLock :)

OT: Ik wens jullie veel succes toe met jullie clan! :)

Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  5. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Sounds like a challenge...

6. Versus DeadLock

Leuk Bevonden:
    0
    Dat jij in je leven alles als een uitdaging ziet is best gay. Je moet het zien als een tip, advies, raad.

Als je moeder zegt dat je je schoenen moet opruimen.. Ga je haar dan ook staan uitdagen? ''Kom dan scrimmen jonge!''
    En nee, dit moet je niet opvatten als een tweede uitdaging en al helemaal niet als belediging.

:)

7. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, ik ga nergens omheen draaien. Zo ben ik gewoon niet. Ik doe niet moeilijk en geef gewoon mijn mening. Ik zei alleen dat name change onzin is, want meestal wordt de clan disbanded.

8. Versus DeadLock

Leuk Bevonden:
    0
    Is het jou clan? Nee, dus hun bepalen de regels. Als hun willen dat de mensen die joinen een name change doen.. dan gebeurt dat. Heel simpel. En als jij z'n clan topic meteen naar een Dr. Phil topic laat veranderen.. Dan is dat nogal sneu voor de clan die daar zijn leden vandaan wilde halen.

Het is goed dat je eerlijk je mening geeft. Maar in sommige berichte kom je nogal fel uit de hoek waardoor je deze berichten krijgt. En als je dan ook elke persoon gaat uitdagen die terug reageert met zijn eigen mening is ook gewoon een actie voor een kind van 12. Je eigen mening goedkeuren maar die van een ander afkeuren.. Zo gaat het dus eigenlijk.

9. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, iedereen zit op mij te haten omdat ze niet tegen kritiek kunnen.

10. Versus DeadLock

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien het altijd kritiek is snap ik dat ook wel.. Je loopt elke clan, idee, persoon af te zeiken.

Er zijn vast een hele hoop mensen die gewoon tegen kritiek kunnen. Maar aangezien het meer zeiken is zou ik er ook niet blij van worden als je mijn clan topic vol spamt met die berichten. Jij haalt eigenlijk de leden die misschien een clan willen joinen meteen weg uit een topic omdat je het niet eens bent met de aanpak van die clan. Je zou ook gewoon een keer kunnen zeggen dat je het een leuk idee vind. In plaats van direct je mening te geven en zo de boel klein te maken.

:)

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    nightmare, ik speel al een tijdje geen xbox meer. maar al speel ik met mijn oude team, eten we je op. en dan bedoel ik wel decerto regels dus geen famas festijn waar iedereen me kan mikken.

maar goed.

versus deadlock, laat het maar hangen. het is een kleinerend mannetje. die zijn er zoveel op de xbox die denken dat ze awesome zijn omdat ze 31 - 5 staan in een public. let it go, let it go.

nog wel dit: name change verplichten is een goed iets. zo scheid je mensen die echt willen en clanhoppers. mensen zoals jij wss.

Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  12. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, dit is een quickscope clan, dus competitive sniping scrim -.-

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    dit wel, andere topics niet. ik praat in het algemeen.

14. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik praat over dit topic. Ohja, die andere gare clan zei ook dat ze me zouden ownen in een sniper scrim. Na 4x challengen heb ik nog geen antwoord.

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    kijk, dit is het laatste wat ik erover zeg en dan ga ik er niet meer op in.

het gaat er niet om hoe awesome jij bent of hoe slecht de rest. Mensen hebben bepaalde ideeen voor een clan, die gaan ze beginnen en proberen er iets van te maken. Die promoten ze hier met hun ideeen.

Tips zijn altijd welkom, vinden hun ook fijn. maar jij kleineerd ze gelijk. Zegt dat het stom is, niet klopt, dat je ze toch wel owned terwijl dat helemaal niet relevant is.

Ook jou kijk op bepaalde dingen, is helemaal jou keus en mening maar geef dat als tip mee op een normale manier in plaats van ze gelijk af te zeiken.

Elke clan doet dingen op hun manier, en dat je zegt dat name change clans snel dood gaan klopt niet. Kijk naar grote, goeie clans zoals Fariko en Team Reflex, bestaan nog steeds en name change is verplicht. Die mannen doen mee aan Lan's en grote wedstrijden. De leider van Reflex organiseerd zelfs zijn eige Lan met dikke prijzen, waarvoor mensen uit het buitenland naar toe komen.

Houd dus de volgende keer gewoon je grote mond een beetje dicht en geef je mening op een normale manier met als tip waar ze misschien wel iets mee kunnen.

Ciao.

16. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat alle name change clans bagger zijn... Ik zeg dat de meeste beginnende, kleine, name change clans snel disbanded worden.

17. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

18. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt echt een bord voor je kop he

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    lal, ik houd er verder over op nu:p ik heb mijn zegje gedaan.

Deel Deze Pagina