[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf vond de L85 LMG wel het fijnst. Drum magazine, hoge accuracy zijn voor mij een leuke combinatie. Je hebt (ik tenminste) ook geen Sleight of Hand nodig, maar ik gebruik wel stopping power.
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    ^Spraynoob.

    Is het nou onmogelijk om een sniperclass te kiezen waarbij het is 1shot1kill(bodyshot), maar je wél silencer erop hebt?
    Want een .50 met silencer en stopping power pro killt niet in 1 schot.
    Ook niet met silencer, FMJ én stopping power! Dus blijkbaar onmogelijk om met een silencer het zo te houden dat je met een bodyshot in 1 schot iemand killt..

    Zónder silencer is het met stopping power (pro) wel gelijk 1 schot 1 kill, terwijl er helemaal niets aan damage af zou moeten gaan wanneer er een silencer op zit..
    Ik wil namelijk stealth zijn en snipen! Dus silencer, cold blood en ninja!
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik gebruik regelmatig een LMG, namelijk de AUG HBAR. Echt een heerlijk wapen. Maar aangezien je die maar kut vind kan ik je ook niet verder helpen. :9
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat heb ik laatst ook ondervonden. Heel vaag idd dat er met silencer schijnbaar kracht, of in ieder geval snelheid en daarmee kracht van je sniper af gaat. Zeker bij die .50 cal vind ik dat erg vaag.

    Voor sniperen ben ik dus nu weer teruggestapt op:
    Sleight of hand
    Stopping power
    Steady Aim pro
     
  5. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik speel nu vooral met mijn secondary Rangers Akimbo. Die dingen zijn echt niet te stoppen.}:]
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0

    Uhm... Nee? Ik geef alleen advies aan Cookie.

    En als jij stealth wil zijn én wil sniperen moet je maar gewoon 2 keer schieten óf, zoals ik het doe, na ieder schot verplaatsen, en zorgen dat je teammates je flanken gedekt houden.
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt een hekel aan zulke idioten, echt niet cool :mad:. In Close Combat kan je daar gewoon niks aan doen
     
  8. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dan ben je toch geen idioot als je het gebruikt in de close combat levels? Is dan toch juist slim om te doen. In de wat meer open levels gebruik ik of mijn m16 acog of mijn silenced fal
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde op Karaichi en toen had je zo'n gast die de hele tijd ging campen.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kom nu vaak teams van 6 man met riot shields tegen in HC SnD.
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    In HQ ook , echt bloed irritant die gasten :9
    Gaan ze bij hq in een hoekje zitten en dan moet je maar zien hoe je ze dood krijgt.
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Easy kills toch... Gooi gewoon een stungrenade op hun dak en schieten maar. Eigenlijk zou je gewoon 3 riot shields en 3 man met assault rifles moeten hebben. Dan zou het misschien nog werken.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    haha ja, 3 riot shcield ervoor en dan daar achter gasten met assault rifles. Wel een beetje hoog This-Is-Sparta gehalte:+
     
  14. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    RPD by far. RPD met grip is een beest! Was bij CoD 4 ook al zo maar bij MW2 al helemaal :thumbs:

    Aug op een goede tweede naar mijn mening.
     
  15. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit is idd zwaar kut!!
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon geen core spelen ;)
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Core? Denk dat je bedoelt hardcore? Dat speel ik sowieso al niet. Meestal TDM.
    @koennn : ik had het tegen degene boven je..

    Ik wordt zó gestoord van al die lui met LMG's+grip of iets dergelijks, die maar een beetje noob rondsprayen in de hoop eindelijk iets te raken!
    Ligt het aan mij of zijn er ook véél meer lui die bij MW2 kansloos aan het campen zijn?
    Maar dan ook écht kansloos, ergens om de hoek zitten met Lt de hele tijd al ingedrukt, wachtend tot iemand de hoek om komt. Verziekt voor mij echt een groot deel van het spelplezier. Zit je op een lekkere streak, word ik weer gekillt door zo'n campende noob die uiteindelijk met 4-18 het spel verlaat.
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, was niet echt duidelijk.

    Dat veel mensen campen komt volgens mij doordat heel veel mensen voor het eerst online e.d. spelen, en een beetje overdonderd zijn door het spel. Zeg nou zelf: toen jij voor het eerst online speelde, rende jij toen ook meteen op iedereen en alles af zoals je nu doet?
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik anders een keer deze knop: [​IMG]

    Ik weet in ieder geval dat ik het ook niet deed (toen ik voor het eerst xboxte was dat nadat ik 1,5 jaar BF2 had gespeeld) maar ik kan me voorstellen dat nieuwelingen, n00bs zoals ze vaak genoemd worden, een beetje overdonderd zijn.

    Ik vind dat hele ""n00b dit, n00b dat" zowiezo maar een beetje 'elite-achtig'.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina