1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore campen ze altijd veel.. echt zielig, ik speel altijd TDM en ik ren altijd naar de actie toe omdat ik zo veel mogelijk kills wil maken. Hardcore zitten ze altijd in hoekjes te wachten omdat ze niet weten of er iemand om de hoek komt..

Ik gebruik bijna bij iedere class Bling, Cold Blooded & Ninja :) Je komt echt overal onopgemerkt! :thumbs:

2. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cold Blooded werkt zo lekker bij High Rise. En dan doen zoals Reefun al zei. Behind enemie lines. Dus helemaal naar beneden en dan bij de andere kant weer naar boven.

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb nog niet getest ook al gebruik ik ze zelf, maar kan je enemy claymores eigenlijk doen exploderen door erop te schieten? Of moet je echt traag dichtbij komen en zodra ze geactiveerd zijn stoppen of terugstappen om ze onschadelijk te maken?

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je kan ze kapot schieten, maar dan moet je alsnog wat afstand houden aangezien ze dan nog gewoon schade doen.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je kan er ook op schieten.

//Edit

Damn, Cookie eerder, kan dat ook nog :mad:

6. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom er altijd te laat achter.

7. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    wie gebruikt er eigenlijk scrambler?

ik gebruikte hem in het begin, maar ik kwam erachter dat die je juist verraad.

hoezee voor de ACR!!! 1 woord geweldig wapen, geen terugslag, heerlijk iron sight, lekker snel. het is de nieuwe G36c (??COD4 iemand??) voor mij.

mijn favoriete wapens top 5
    1 ACR
    2 Vector
    3 Tar
    4 Intervention (acoq)
    5 M16

maar eigenlijk zijn alle wapens goed

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    De basisschool lijkt me ook een goede plek voor hem.
    Ninja? Die heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt. Lijkt me niet zo heel handig, beetje onzichtbaar blijven voor HBS. Gebruik liever Steady Aim Pro of Commando Pro.
    _O_
    De AUG is best wel chill, de enige LMG waarvan ik de toegevoegde waarde zie. Niet zo'n lomp groot magazijn, maar gewoon lekker accuraat (met grip) en damage doen :cool:.
    Jeuh*)

9. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat klinkt goed omdat ik de G36c erg mis!

10. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, en dat zegt een klein kind. Je kunt het echt niet hebben of wel, dat iemand anders een andere mening heeft dan jou. In dat opzicht gedraag je je echt naar een 12 jarige. En verneukt ben je al. Dus luisteren hoeft niet meer.

Ik zeg gewoon mn mening. Kun je daar niet tegen, dan ga je maar ergens anders janken. En je weet wel goede voorbeelden te geven moet ik zeggen. Waarschijnlijk zelf ervaring mee?

Niet zo goed als een hbs? Jij bent echt een <ziekte> nerd. Een Hbs weet je niet eens de exacte locatie. Waarschijnlijk gefrustreerd omdat je er niks van bakt. Want als je liever een HBS hebt, dan heb je echt geen recht van spreken xD.

Edit vandaar dat je je zo ergerde in het clan topic. Omdat je zelf onder de categorie kleine kinderen viel. Ik zat er btw niet ver naast. Ik zie net dat hij net 15 is geworden.

Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Pot verwijt de ketel, kolere 8) Maar kunnen we nu gewoon weer ontopic gaan in plaats van dat continue gebash? Het wordt allemaal iets te persoonlijk nu.

12. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Scrambler gebruikte ik eerst in mijn "ninja" class maar zoals al eerder is opgemerkt verraad het je eerder dan dat het je helpt.

Dus nu heb ik scrambler aan staan op een assault class die constant in de front linies zit. Bedoel, Je zit er toch, Dus waarom ze dan niet extra neten?

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Posts hierboven verwijderd. Nu weer ontopic of er zullen waarschuwingen worden uitgedeeld. Dit gaat helemaal nergens meer over.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Welke sniper gebruiken jullie eigenlijk?

Ik gebruik eigenlijk al vanaf het begin de 50. Barret. Vind hem erg fijn in de omvang en meestal is ook 1 shot = 1 kill (i.c.m Stopping Power). De Intervention en de W2000 hebben wel minder terugslag maar minder damage volgens mij.

Barret 50. + Thermal Scope + HBS
    Bling Pro
    Stopping Power Pro
    Steady Aim Pro

Ik ben nu level 54 dus moet nog 2 levels wachten op de laatste sniper, iemand hier ervaring mee? Dus wat is jullie favoriet?

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zelfde als jij, met dezelfde perk. Alleen gebruik ik Commando Pro i.p.v. Steady Aim Pro.

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Heb nog zo goed als helemaal niet een sniper gebruikt in dit spel. Heb niet echt behoefte aan. Had wel vanavond een Sniper Class gemaakt met die 3e sniper, dus die ga ik later eens (als ik in de juiste map beland) uitproberen, want vind in andere games snipperen best wel chill :cool:.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ging laatst heel lekker met sniper (50 cal) , maar nu gaat het wat minder. Vandaag zelfs gehad dat ik iemand 3x in zijn borst raakte en toen een headshot van hem kreeg. Zie je in de killcam dat ik hem 1x raak en daarna 10 meter naast schiet 8) vaag gedoe was dat.

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik zelf de

Barret .50 FMJ
    Scavenger Pro
    Stopping Power Pro/Coldblooded
    Steady Aim Pro

Heb nog heel lang gespeeld met een Intervention, maar zie niet echt de voordelen ervan t.o.v. de Barret. Hij is niet sterker, terwijl hij wel bolt action is...

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    heb exact hetzelfde als jij, maar dan niet met FMJ maar met Thermal.

20. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Barret + Thermal Scope
    marathon
    Stopping power
    Ninja

Is het verstandig om met dit wapen bling te hebben?
    En zoja welke 2 attachment?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina