1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Las in het multiplayer topic dat het ook MISCHIEN werkt met allerlei rocketlaunchers. Wat ik eigenlijk niet hoop =(.

2. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
  3. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf er ook niet echt zitten. Maar als ik verderop in de map zie dat er een ongebruikte care package is. Ga ik daar gewoon soms even heen om te kijken of er weer iemand hem aan het uitpakken is.

4. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook geen Domination enzo totdat de Launcher glitch weg is. Ik speel gewoon SnD en camp wat meer zodat ik niet door dat soort types gerushed word.

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, tuurlijk, want als je een killstreak van 3 hebt (hardline aan dus) dan is het logisch dat je een AC130 krijgt. 8)
    Sowieso vind ik dat care packages te vaak goede dingen bevatten, alleen is het niet echt een heel groot punt.

6. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Te vaak goede dingen? Dan heb ik zeker altijd pech. Ik kreeg altijd UAV - Counter UAV of Predator Missile.... Toen ben ik maar gestopt met deze killstreak.

Heb nu Predator Missile - Harrier Strike - Chopper Gunner.. Niet dat ik de Chopper Gunner al eens heb gehaald met mijn killstreak.. Predator Missile heb ik al weinig :p Misschien toch maar terug gaan naar Care Package. Heb ik misschien nog kans dat ik eens wat goeds krijg uit die dingen.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik krijg toch zeer regelmatig een Chopper Gunner of Ac130 uit de care package. Vind eigenlijk wel dat ze dat wat mogen verminderen want waarom zou iemand nu precision airstrike of turret nemen als hij ook de kans heeft met minder kills al een ac130 te krijgen

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal afgestapt van die kistjes , elke keer als ik een emergencydrop deed dan viel de helft wel ergens achter een hek etc.. en dat zijn dan altijd de beste dingen natuurlijk :mad:

Zelf heb ik nu:

Harrier strike
    Pavelow
    Chopper gunner

9. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ze beiden laten vliegen? Dus een harrier en een pave low allebei in de lucht.

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Kan, maar is niet echt efficient als je twee dingen in de lucht hebt die allebei op dezelfde doelwitten schieten.

11. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel voor de javelin spammers. :p

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Net had ik ook zoiets. Ik een mooi stukje gras uitgezocht voor m'n emergency airdrop, word ik in me rug gekilled, en spawn ik helemaal aan de andere kant van de map. Die knuppel had alle vier m'n kistjes:+

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb nog altijd

UAV, Care package en Harrier airstrike.

Misschien moet ik maar ff wat hogere killstreaks selecteren. Alleen heb ik de Pavelow nog niet, en de Chopper Gunner nog niet.

Anders deed ik:

Harrier Airstrike, Pavelow en AC130 of Chopper Gunner

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Pavelow vind ik nogal nutteloos als je al een Harrier Strike hebt, omdat de Harrier Strike vaak al 4 kills bezorgd en dan heb je al meteen een AC130. Kun je beter een Predator Missile nemen om die Harrier Strike sneller te behalen of een Nuke om het af te maken na de AC130.

15. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup dat heb ik ook:
    5. Predator
    7. Harrier
    11. AC130 (Wil deze veranderen naar Helikopter maar moet helaas nog 3 levels wachten voordat ik een nieuwe killstreak reward kan kiezen. :mad:)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op HC zie je ze niet. Alleen als de UAV online is. Dus daar gaat die vlieger niet op.

17. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Zelfde combo als ik gebruik :thumbs:
    Werkt perfect, als ik de predator heb haal ik de AC130 meestal ook. Wil hem nog wel eens wisselen met de chopper gunner, daar heb ik mijn 27 killstreak aan te danken O-)

18. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruiken er wel eens mensen hier Hardline en dan killstreaks UAV, Carepackage en predator missile/sentry gun. En dan gewoon keihard rushen telkens!

Gister hiermee 5 carepackages gehaald in een potje van 10 minuten, score 30/8

19. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn classes atm (ben net geprestiged)

"Frontliner"

Scar-H + Holographic Sight
    USP. 45 + Tactical knife (die is echt baas)
    Semtex (word claymores)
    Stun Grenades

Scavenger Pro
    Stopping Power Pro
    Steady Aim

"Sniper"

Barret M82A1 + Thermal sight _O_
    USP. 45 + Tactical Knife
    Tactical Insertion
    Smoke

Scavenger Pro
    Stopping Power Pro
    Commando Pro

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Op je sniper, waarom Commado Pro? Het is toch vooral van afstand dat snipen? Of vind je het zo handig dat je wat verder kan knifen 'in het geval dat' je eens met iemand in close combat zit? Lijkt me dat Steady Aim wat handiger is voor no-scopen (met barret kan je snel schieten, dus mocht ik in close combat ermee komen, schiet ik gewoon heel snel mijn magazijn leeg en vaak raak ik dan best wel goed) en als je die pro hebt, dan krijg je Steady Aim Pro, waardoor je langer je adem in kan houden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina