Zooo hé opeens dacht ik: We gaan de WA2000 proberen. Die sniper is chill!
Ik heb altijd deze classes:
Gewoon
Gewoon stealth
Sniper thermal
Sniper gewoon
Ik heb met de FAMAS bijna alle challenges (ook de prestige) dus die wil ik eerst even afmaken.. Daarna verder met hoogst waarsch de M16A4, als ik al bijna level 70 ben blijf ik gewoon doorgaan en ga ik na 2e prestige opnieuw maar dan met de SCAR-H (hou eigenlijk niet van spraywapens).
Maargoed mn Classes:
- Gewoon:
Famas + Holographic
Sleight of Hand Pro
Cold Blood Pro
Steady Aim Pro
- Gewoon Silence:
Famas
Bling Pro: Holographic & Silencer
Cold Blooded Pro
Steady Aim Pro
en dan hangt het van de map af wat ik doe kwa sniper.. Een sneeuwmap zoals Derail kan je niet goed met thermal, maar een donker level is dat juist superchill.
Dus heb ik ook 2 sniper classes:
- Sniper Thermal
Snipergun
Bling Pro: Thermal & Heartbeat
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro
- Sniper
Snipergun & FMJ
Sleight of Hand Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro.
Waarbij dus mijn 'snipergun' altijd een intervention was. Met Intervention hoef ik nog maar 200 kills voor de laatste challenge, dus die houdt ik nu nog even. Maar daarna stap ik sowieso over naar de WA2000! Dat ding is superchill: Ook 1 shot 1 kill. Maar als dat niet gebeurt heb je hier een gróót voordeel; Je kunt sneller weer schieten, en hebt amper recoil! Je kunt dus supersnel dubbelshot doen als je die eerst niet in één keer raak hebt.
Pff waarom was ik hier niet eerder achter..
Eisen van mij aan een goede sniper zijn namelijk dat hij 1shot1kill heeft, het liefst silenced maar dat heb ik opgegeven. Je kunt namelijk niet met silencer en cold blood een 1 shot 1 kill sniper hebben, of je moet alleen headshots kunnen schieten natuurlijk
Verder uiteraard altijd M93 akimbo, waar ik bling heb ook nog silencer erop. Shit die guns zijn echt geweldig om bv bij Estate het gehele huis te clearen. Van ver weg ook nog super accuraat, hoge damage dus meestal maar 1 burst met LT+RT en je bent klaar. Echt fijn die dingen.
Al dat gay-e gedoe met shotguns akimbo en noobtubes is echt niets voor mij..
Laatst bewerkt: 14 dec 2009