1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1

    ACR is idd een lekker wapen. Ik heb em voor de kleinere maps met silencer en Red Dot Sight, en voor de grotere maps met ACOG scope. Echt ideaal :)
     
  2. Unrealpsycho nl

    Unrealpsycho nl Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het goed doet wel hoor..nee je moet het niet in Derail gaan doen..Maar de kleinere lvls heb ik toch meestal wel een K/D van 2.5+

    Grotere lvls gebruik ik mijn ACR voor.
     
  3. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde vanmiddag even met die P90 AKIMBO
    Dat speelt nog best wel vrij goed zeg jezus! ik had er zelfs een Longshot mee :p

    Grtzz
     
  4. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    ACR is ook gewoon goed in kleine levels hoor hij is heel erg steady dus je kan gewoon no scopend sprayen van dichtbij..;)
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de ACR close range niet echt heel goed. Als ik ga lopen met een ACR, pak ik altijd m'n secondary
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF is up met die masterkey (de kleine shotgun die je onder je AR kan steken)? De ene keer schiet ik iemand in z'n been, is het een OHK, vervolgens schiet ik iemand in zijn borst en die gaat niet dood:confused:
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Misschien dat die gast die je in zijn been schoot al een boel schade had gevangen?
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik rushte naar hun spawn, dus lijkt me sterk (en het was op Skidrow, via de tunnel, hij kon dus nergens af zijn gesprongen en dan nog zo snel bij de tunnel zijn).
     
  9. Unrealpsycho nl

    Unrealpsycho nl Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Een shotgun heeft een shatter schot, die schiet gewoon 10 fragments in een kogel soms is dat mis meestal raak van dichtbij maar er bestaat een kans dat je mist. Weet niet zeker hoor maar dit is mijn theorie:x
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar vaag, ik ga het morgen maar eens uittesten in private match:+
     
  11. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Zooo hé opeens dacht ik: We gaan de WA2000 proberen. Die sniper is chill!

    Ik heb altijd deze classes:

    Gewoon
    Gewoon stealth
    Sniper thermal
    Sniper gewoon

    Ik heb met de FAMAS bijna alle challenges (ook de prestige) dus die wil ik eerst even afmaken.. Daarna verder met hoogst waarsch de M16A4, als ik al bijna level 70 ben blijf ik gewoon doorgaan en ga ik na 2e prestige opnieuw maar dan met de SCAR-H (hou eigenlijk niet van spraywapens).

    Maargoed mn Classes:
    - Gewoon:
    Famas + Holographic
    Sleight of Hand Pro
    Cold Blood Pro
    Steady Aim Pro

    - Gewoon Silence:
    Famas
    Bling Pro: Holographic & Silencer
    Cold Blooded Pro
    Steady Aim Pro

    en dan hangt het van de map af wat ik doe kwa sniper.. Een sneeuwmap zoals Derail kan je niet goed met thermal, maar een donker level is dat juist superchill.
    Dus heb ik ook 2 sniper classes:

    - Sniper Thermal
    Snipergun
    Bling Pro: Thermal & Heartbeat
    Stopping Power Pro
    Steady Aim Pro

    - Sniper
    Snipergun & FMJ
    Sleight of Hand Pro
    Stopping Power Pro
    Steady Aim Pro.

    Waarbij dus mijn 'snipergun' altijd een intervention was. Met Intervention hoef ik nog maar 200 kills voor de laatste challenge, dus die houdt ik nu nog even. Maar daarna stap ik sowieso over naar de WA2000! Dat ding is superchill: Ook 1 shot 1 kill. Maar als dat niet gebeurt heb je hier een gróót voordeel; Je kunt sneller weer schieten, en hebt amper recoil! Je kunt dus supersnel dubbelshot doen als je die eerst niet in één keer raak hebt.
    Pff waarom was ik hier niet eerder achter..
    Eisen van mij aan een goede sniper zijn namelijk dat hij 1shot1kill heeft, het liefst silenced maar dat heb ik opgegeven. Je kunt namelijk niet met silencer en cold blood een 1 shot 1 kill sniper hebben, of je moet alleen headshots kunnen schieten natuurlijk ;)

    Verder uiteraard altijd M93 akimbo, waar ik bling heb ook nog silencer erop. Shit die guns zijn echt geweldig om bv bij Estate het gehele huis te clearen. Van ver weg ook nog super accuraat, hoge damage dus meestal maar 1 burst met LT+RT en je bent klaar. Echt fijn die dingen.

    Al dat gay-e gedoe met shotguns akimbo en noobtubes is echt niets voor mij..
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  12. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd als ik zonder scavenger speel, ben ik in no-time out of ammo. Hebben jullie daar geen last van?
     
  13. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al maak je een headshot, als je én een silencer hebt én coldblooded is het nooit OHK. Ik spreek uit ervaring:p
     
  14. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    ohk????

    De barret 50. cal is wel chil alleen de recoil is te groot.... :mad:
     
  15. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    "One Shot Kill" of iets dergelijks denk ik.
     
  16. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, daarom ik speel ook altijd met scavenger, gaat haast niet anders als je killstreaks wilt halen.
     
  17. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Of iemand anders zijn wapen pakken? :confused:
     
  18. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook 'one man army' doen en dan dezelfde class kiezen maar mijn voorkeur gaat ook uit naar scavenger
     
  19. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    One Hit Kill ;)
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu telkens weer dat als ik een nieuw wapen heb ik hem een halfuurtje helemaal geweldig vindt, en vervolgens weer terugga naar m'n SCAR. Herkenbaar? :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina