1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ben ik ook van mening. Ik liep gister dan ook gewoon alles te capturen bij domination. Maar ook vet veel gasten te knifen :D heerlijk!
    Bij FFA zal het ook wel werken denk ik , maar eens proberen straks.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2009
  2. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Knifen werkt het lekkerst op Favela of Invasion imo.

3. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Primary Weapon (attachment): TAR-21 + ACOG Scope
    Secondary Weapon (attachment): USP + Silencer
    Perk 1:Sleight of Hand Pro
    Perk 2:Stopping Power Pro
    Perk 3:Commando Pro
    Equipment:Semtex + Flash Grenadee
    Camo's:Meestal Desert of Urban

Primary Weapon (attachment): Barret .50
    Secondary Weapon (attachment): USP + Silencer
    Perk 1:Sleight of Hand Pro
    Perk 2:Stopping Power Pro
    Perk 3:Commando Pro
    Equipment:Semtex + Flash Grenadee
    Camo's:Meestal Desert.

Wat is zo'n beetje de beste Assault en Sniper Rifle? ACR heb ik gehoord voor Assault? En Sniper?

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Daar kan niemand je echt een antwoord op geven aangezien er dat waarschijnlijk ook niet is. Het is niet enkel afhankelijk van speelstijl maar ook van situatie & omgeving. De meeste delen waarschijnlijk de mening dat inderdaad de ACR en de TAR-21 het meest in aanmerking komen voor die titel. De SCAR-H is ook verre van slecht, maar meer een spray wapen waar je eigenlijk Scavenger als perk bij moet nemen.

Persoonlijk heb ik het altijd meer gehad voor de burst ARs zoals de Famas & M16, maar dan met een speelstijl vnl. op middel tot lange afstand. Met zulke wapens ben je dan eerder in het nadeel als je korterbij een (of meerdere) vijanden tegenkomt in een one/two-on-one situatie. Met een full-auto wapen is de kans dan waarschijnlijk ook groter om een double kill te maken in zo'n situatie i.p.v. het onderspit te delven.

Voor snipers geldt hetzelfde. Als je hardcore modes speelt heb je de extra damage van de Barrett of Intervention sowieso niet nodig voor One Shot (torso) Kills. Langs de andere kant ligt de firerate & recoil van de EBR of WA hoger zodat sommige liever snel enkele schoten afvuren i.p.v. een one-hit met erg veel geluid. In mijn ervaring/tests in splitscreen is voor een longshot(!) torso(!) one shot kill(!) shot enkel de Barrett (of Intervention) sterk genoeg (en dan zonder silencer en met Stopping power).

Maar nogmaals, veel hangt af van je speelstijl, en die pas je sowieso ook wel wat aan aan het wapen dat je gebruikt dus weapon-statistics-wise niet te veel zorgen over maken en blijven uitproberen.

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind die Tar echt een onding. Heb hem beetje uitgeprobeerd, maar ik pak nog liever een M4A1. Van de Assault Rifles vind ik de AK47 het beste en als je ermee om kan gaan staat de M16 op de tweede plek

6. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Tar is best goed, alleen op lange afstand zuigt ie...Heel vaak heb ik geprobeerd om een vijand van lange afstand te killen maar dat ding vliegt alle kanten op, lol.

7. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben lvl 20, heb dus nog niet alle upgrades en perks, speel vaak met de UMP45 en M4, maar zit altijd te twijfelen en schuiven met de upgrades en perks.

Bij perk 1 gebruik ik vaak sleight of hand pro, maar de snellere aiming merk ik niks van, of infinite sprint. Bij perk 2 zit ik altijd te twijfelen tussen fast moving, toch wel handig omdat ik veel loop op de map en je wat moeilijker te raken bent en stopping power, dat je vijand eerder doodgaat is natuurlijk altijd een goede upgrade en die ene dat je 1 kill minder nodig hebt voor je kill streak. Ik sprokkel behoorlijk wat kills bij elkaar, maar heb ook vaak veel deaths, dus veel streaks heb ik vaak niet, en meestal niet meer dan tot 3 of een keer 4, dan is die perk wel fijn, vooral omdat je dan bij 3 kills al een carepackage hebt en daar kan weer van alles inzitten.

bij perk 3 neem ik of diegen waarbij je meleeafstand vergroot wordt, of de uav jammer, maar ik weet niet hoe goed die werkt, zien vijanden je dan nooit meer op de radar?

Bij de upgrades ook vele opties, red dot is altijd fijn, acog scope heb ik voor ump45, maar voor close combat is zo'n scope juist onhandig, holographic site zie ik de meerwaarde niet van op de red dot, alleen dat de stip groter is, maar dat is juist irritant. bij ump45 gebruik ik ook vaak akimbo met fast running en oneindig sprinten, extra fire power is ook goed, maar dat heb je met 2 ump's sowieso al ;)

Tja, en dan die combinaties tussen upgrades en perks is lastig, gebruik bij mn ump vaak snelheid en bij mn m4 stopping power, maar mss moet ik daar juist snelheid gebruiken want ik las ergens dat stopping power niks toevoegd op een Assault Rifle? Heb ook net de Tar21 vrijgespeeld, geen idee of die een beetje goed is, in SP is ie wel fijn met Acog scope.

Nou ja, een heel verhaal, misschien hebben jullie goede tips?

8. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Acog op een ump45 is imo foute boel.

Ik gebruik mijn ump45 klasse alleen maar op korte afstand (op langere afstand is ump45 zeer slecht) en zet FMJ of red dot sight op. Acog scope voegt dan niks toe, omdat die op langere afstanden goed werkt, waar de ump45 dus weer voor zuigt.

Tar21 kan ik je niet echt aanraden, van de assault rifles zijn imo de M4A1, Scar-H en de ACR het beste, of je moet van burst wapens houden.

Scrambler werkt op de volgende manier: wanneer je in de buurt van een vijand komt er steeds meer ruis op zijn radar naarmate jij dichterbij komt. Dus als je naast hem staat is zijn radar een en al ruis (zoals bij anti-UAV killstreak)

Verder gebruik ik bij al mijn classes (behalve stealth, hierbij coldblooded) stopping power. Naar mijn mening is het toch wel erg handig om de vijand sneller neer te leggen, en ook bij assault rifles merk ik het verschil.

Lightweight kan ik alleen maar aanraden bij ump45 classes of knife classes, voor anderen is coldblooded en stopping power superieur.

Hopelijk een paar vragen kunnen beantwoorden :thumbs:

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik wijs er maar even op, maar je had het natuurlijk ook al kunnen afleiden uit Mathijs z'n beschrijving, dat Scrambler je dus eigenlijk ook deels verraadt. Aan de hand van de (sterkte van de) ruis die opeens op je radar verschijnt weet je dus dat er een vijand met Scrambler in je onmiddelijke omgeving is, terwijl die jou daarom nog niet eens hoeft opgemerkt hebben op z'n radar als je niet pas geschoten hebt.

10. Asharith

Asharith Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn de setups die ik speel. Ik vind rushen met P90 helemaal geweldig en ben er ook best goed in. ( ratio 1.70 and rising ). Oneindig rennen met marathon en sluipen met ninja is echt ffing deadly. Toch kan ik mijn oude liefde de M16 niet vergeten en is ModernWarfare2 een waar camp paradijs. Tactical Insertion erbij (achter de containers bij skidrow bijv.) en met een beetje mazzel ga ik zo 25-5..

Long range maps:
    Primary Weapon (attachment): M16A4 + Tube + Red Dot
    Secondary Weapon (attachment): M93 Raffica + Akimbo + FMJ (deze behoud je tijdens last stand perk )
    Perk 1:Bling Pro
    Perk 2:confused:topping Power Pro
    Perk 3:Last Stand Pro (akimbo raffica spammen of jezelf doodmaken met een granade zodat je tegenstander geen kil verdient ;) )
    Equipment:Tactical insertion of Claymore + Flashbangs
    Camo's:geen

Rush maps
    Primary Weapon (attachment): P90 + Silencer
    Secondary Weapon (attachment): Stinger
    Perk 1:Marathon Pro
    Perk 3:Ninja Pro
    Equipment:confused:emtex + Flashbang
    Camo's:Geen

Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  11. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tubes en Campen hoe kan je dat in godsnaam leuk vinden. De hele tijd op 1 plaats zitten en wachten tot er iemand voorbij komt.

12. Asharith

Asharith Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik speel gewoon naar de meest efficiƫnte manier en op sommige maps is de P90 rush techniek gewoon niet zo heel goed. Als een beetje campen je naar een 5tegen1 ratio brengt en je MVP gaat worden doe ik dat gewoon. is ook best leuk om je killstreaks te volbrengen. Nu zijn er natuurlijk vele gradaties van campen.. en ik ben niet zon mietje die stil in een hoekje blijft liggen en 4-0 gaat in een volle 10mins..

Tubes: Tja.. ik gebruik ze enkel als iemand achter een hoekje schuilt of er meerdere tegenstanders komen rushen (meestal vergeet ik ze zelfs). Voor solo ben ik meer trefzeker met bullets. Ik begrijp dat mensen tubes haten maar ze zijn niet supergoed ofzo.

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb sinds gisteren de ACR aardig veel gebruikt, moet zeggen dat het ding me aardig bevalt de combo die ik gebruikte:

Primary Weapon (attachment): ACR + Tube
    Secondary Weapon (attachment): Stinger (aangezien niemand dit lijkt te hebben)
    Perk 1: Scavenger (bijna pro, gisteren voor de eerste keer deze perk aangezet :+)
    Perk 2: Stopping Power Pro
    Perk 3: Steady Aim Pro
    Equipment: Frag + Flash
    Camo's:geen

Het wapen heeft geen scope nodig, dat scheelt weer een attachment :). Dit is trouwens het eerste wapen waar ik een tube op geprobeerd heb. Zo'n hekel als ik er aan heb moet ik toegeven dat hij toch handig is voor mensen die net even achter een hoekje verstopt zitten :9. Soms is het ook gewoon lachen om iemand zo'n granaat recht tegen zijn bakkes aan te schieten \o/. Maar zodra ik FMJ ofzo heb gaat hij eraf :9

@ Hierboven

Last stand vind ik wel zo'n frustrerende perk he, ze moeten degene die je werkelijk neerschiet de kill geven, niet het afmakertje. Jezelf opblazen met een nade vind ik ook aardig lame :mad:

Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  14. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    tubes zijn zo irritant op mid range verlies je meestal altijd. ook als dat ding meters van je inslaat ga je nog dood

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Sinds kort de RPG's als secondary bij mijn assault classes (ACR/M16/SCAR). Speelt erg fijn. Ze zijn over hele lange afstand niet heel accurate, maar je hebt er 2 en ze schieten vrij snel achter elkaar. Heb regelmatig double en triple kills.

Verder van de .50 overgestapt naar de WA2000. Schiet dat veel meer headshots mee. Gisteren in het eerste potje dat ik ermee speelde op Estate waren van de 20 kills die ik ermee maakte, 15 headshots. :thumbs:

16. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, daar kan ik zeker weer wat mee, bedankt ;) Ik weet dat de ACOG niet goed is op UMP45, ik bedoelde alleen te zeggen dat ik die vrijgespeeld heb bij de UMP45, niet dat ik hem gebruik ;) Daarom zei ik ook dit:
    ;)

Stopping power is dus wel een toevoeging op Assault Rifles, ok, dan moet ik dus wel de extra snelheid en dat je een kill minder nodig hebt voor een kill streak laten varen.

17. bja123

bja123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Primary Weapon (attachment): ACR + holographic
    Secondary Weapon (attachment): raffica + red dot
    Perk 1:confused:leight of Hand Pro
    Perk 3:ninja pro
    Equipment:confused:emtex + Flash
    Camo's:die blauwe

ACR vind ik wel 1 van de betere assault rifles. Mss wel iets beter dan de M16, ACR heeft weinig recoil en schiet snel en bij close range combat word je bijna altijd wel neergeschoten als je een M16 hebt.

18. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet of jullie het is opgevallen, maar is de F2000 nou beter geworden na de patch??? of lijkt het maar zo

19. TNR38

TNR38 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net met free for all sta kom ik in een game dat al een tijdje bezig is en ik begin met 600 punten achterstand op de nummer 1. Ik eindigde 2e met 150 punten achterstand op de 1e. :emo:

20. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Akkoord, maar die redenering geldt natuurlijk ook omgekeerd. Op long range word je door een M16 bijna altijd wel neergeschoten als je een ACR hebt.
    Het hangt er dus maar vanaf in welke situatie je je bevindt, of in welke situaties je jezelf het meeste plaats o.w.v. je speelstijl.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina