1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UltiMat3 Hero

UltiMat3 Hero Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rust? die is echt erg. ze respawnen gewoon naast je en achter je. En favela gaat wel veel deaths mee als bij andere

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu afgelopen week, de TAR-21 geprobeerd, en alle attachements geunlocked. Maar dat wapen is ook zeker niet slecht, sterker nog, hij is echt niet veel slechter dan de SCAR en de ACR.

Als ik weer level 60 ben, ga ik de F2000 eens goed checken.

Laatst bewerkt: 27 dec 2009
  3. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf had de TAR-21 ook geprobeerd, maar als ik iemand van verre afstand met de ACOG Scope wou neerknallen, vloog dat wapen alle kanten op. >.> Gebruik nu weer de UMP45. Misschien ga ik ook terug naar dee TAR-21, heb daar een stuk of 750-800 kills mee. 8) 'k Ga wel wisselen naar RDS/HS, denk ik.

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ligt het aan mij maar wanneer ik een red dot op de UMP zet beweegt het vizier zo ontzettend veel op en neer dat ik niet fatsoenlijk meer kan richten, maar wanneer ik andere mensen de UMP zie gebruiken met een Holo sight lijkt dit minder te zijn. Zo had ik ook ergens gehoord dat het verschil tussen een holo en rds is dat bij een holo het meer een generalisatie is van het gebied waar de kogels zullen landen en een rds hierin preciezer is. Vandaar ook dat de rds zo op en neer gaat bij schieten en niet bij een holo.

Dus....vol automatische wapens holo sight en bij burst en single fire een rds denk ik?
    Persoonlijk gebruik ik nooit een holo sight omdat ik het te massief vind lijken en mij beperkt in het zien van m'n vijanden, maar ik denk het eens te gaan proberen als het bovenstaande waar is.

Laatst bewerkt: 27 dec 2009
  5. Azureux NL

Azureux NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik nu veel de Famas :) Wat is dat ding teringfijn als je weet hoe je er mee overweg moet!

6. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    En hoe moet je ermee overweg dan? :{ Gewoon richten en schieten lijkt mij?

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ben je stoned ofzo? Derail een goede map8)? Vind ik de kutste van allemaal |:-.

Die eerste LMG is echt goddelijk en de MP5k is ook zeker niet slecht. Throwing knifes zijn stiekem ook echt heerlijk, maar ik moet nog een beetje beter oefenen ermee.

8. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de AUG HBAR ook _O_. Goede stopping power, en ook goede accuracy. Je moet 'm alleen in bursts schieten IMO, dan is hij veel gerichter.

9. Azureux NL

Azureux NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet als een gek ermee gaan schieten, op de borst en ze zijn na 1 burst dood:cool:

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik dacht dat ik met de ACR speelde, maar ik speel met de SCAR-H, de ACR heb ik nog niet vrijgespeeld, maar ik switchde gister even weer naar de M4, wel met RDS die ik bij de Scar nog niet heb, maar vond die ook wel weer lekker, wat vinden jullie de beste Assault Rifle? Voor kleinere maps gebruik ik UMP45 die je met verschillende upgrades en perks anders kan gebruiken, maar ik wil ook voor 1 Assault Rifle gaan voor de grotere maps en die verder vrijspelen, ben wel benieuwd naar jullie voorkeuren.

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind de AK47 het beste, maar als ik die nog niet heb vrijgespeeld gebruik ik qua Assualt Rifles meestal de M16 of Famas. Als ik iets volautomatisch wil ga ik toch wat vaker voor een Sub-Machine gun of Light-Machine gun tegenwoordig.

12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, AK47 en M16 heb ik nog niet vrijgespeeld, Famas is zelf niet echt een favoriet van mij met die bursts, meestal heb ik net wat meer kogels nodig om iemand neer te knallen.

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet welk level je bent, maar de TAR21 vind ik persoonlijk een heerlijk wapen. En daarna gewoon de M16 en ACR gebruiken. Nu ik geprestiged ben ga ik het ook weer in die volgorde doen :)

14. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    TAR-21 is geweldig. Ik heb er rond de 1100~ kills mee waarvan iets van 160 headshots. Ik sinds vandaag de ACR unlocked, dus die ga ik gebruiken totdat ik de AK-47 heb. :) Hoop natuurlijk voor de 'Fall' camo voordat ik lvl 60 raak, zodat ik lekker 10 levels kan patsen. :p

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben level 22, dus ik heb de TAR, maar ik dacht juist te lezen dat dat niet zo'n goed wapen was dat vooral op de wat langere afstand erg onnauwkeurig was, maar hij is dus toch wel goed? Wat voor upgrade en perks gebruik je erbij?

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de grote afstand is het niet het beste wapen inderdaad, maar voor middellange en korte afstand vind ik hem uitstekend. Ik gebruik hem met Red Dot Sight, Scavenger Pro, Stopping power Pro en Commando Pro. Maar je moet het gewoon een keer proberen. Misschien vind je het een prettig wapen, maar misschien ook niet..

Laatst bewerkt: 29 dec 2009
  17. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    De TAR 21 gebruik ik altijd in het begin met Marathon - Stopping Power - Steady Aim. Als je wat verder komt dan Ninja voor Steady Aim. Als ik level 48 ben dan vervang ik de TAR 21 voor de ACR.

18. impulse_SneaKy

impulse_SneaKy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd als ik de TAR gebruik gaat er nooit iemand dood, ik schiet zo'n beetje m'n hele magazijn in hem, en meneer loopt gewoon door alsof er niets aan de hand is.. (en ja ik kan echt wel richten) Maar als mijn tegenstanders een TAR gebruiken, dan hoeven ze nog maar naar mij te kijken en ik lig daar al dood op de grond :confused:

19. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn de meningen over verdeeld :cool:.

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb gisteravond een paar potjes met de TAR gespeeld en dat ging erg lekker moet ik zeggen, voor mijn doen dan, dicht bij de match winner qua aantal kills, sowieso meer kills dan normaal (volgens mij een keer rond de 20) en ook wat kill streaks (meestal gewoon een care package, maar dat is voor mij al een hele lange kill streak :p) en dat met een TAR nog zonder upgrades erop!!

Bij de perks gebruik ik Sleight of Hand Pro, Stopping Power en Commando omdat ik met mijn nieuwe controller nu eindelijk kan knifen ;) Lightweight en Hardline zijn ook wel perks waar ik over twijfel te gebruiken, ben geen camper, dus wat meer snelheid is wel fijn en maakt je ook moeilijker te raken en aangezien ik niet zo makkelijk kill streaks maak zou Hardline ook fijn zijn, dan heb je na 3 kills al een care package en wie weet wat daar dan weer inzit. Overigens heb ik daar nog niet veel geluk mee gehad, steeds als er echt wat leuks inzit dan is of de match bijna meteen afgelopen, of iedereen zit binnen te campen, maar gister had ik een pave low en die heeft me wel wat punten bezorgd op die snipermap met die heg en tunnels in het midden ;)

En het hele magazijn leegschieten had ik geen last van, een kwart tot de helft voor 1 kill was genoeg, maar het is maar een momentopname natuurlijk, maar het viel me zeker niet tegen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina