[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik 'Blind Fire' altijd met m'n SPAS, meestal ren ik rond en dan is het makkelijk om niet in te zoomen, want het bereik van die SPAS is best groot maar hij is traag wanneer hij dat tjie-tjiek geluidje maakt (dat je die lege kogelomhulsel eruit gooit) dus dan heb ik baat bij die 2+ seconden die ik bespaar als ik blind fire. Heb er al 1200 kills mee, omg xd

2. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, zou eigenlijk best wel vet zijn als je je wapens kunt upgraden, niet alleen met attachments, maar ook met power, accuracy etc. Zodat je nog beter kan omgaan met het wapen waar jij goed in bent. Maarja, dan zal de wereld in 1 dag al weer hacks vinden om dat TE overpowered te maken...

3. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ninja veruit de beste perk van perk 3, want die heartbeat sensor zijn zo verradelijk + daarbij is ninja pro "dead silence" wat vaak ook heel goed van pas komt. Als je in free for all met ninja + silencer speelt ben je al erg stealth (behalve als iemand air support/uav heeft, maar dat is dan vaak toch maar 1 van de 8 ) en dan kan je gewoon rustig stopping power erbij pakken.

Daarnaast gebruik ik bij mijn rush perks bijna altijd steady aim, ik schiet dan ook echt best vaak zonder in te zoomen (helemaal met shotgun:))

4. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Sorry!! }:] Wist zo snel niet hoe te multiquoten.

Ok, ik zal wel eens proberen, maar voor je ninja pro hebt moet je eerst een tijdje ninja gebruiken en dan mis ik mn commando pro voor het knifen. En de silencer laat je veel inleveren qua range wat ik een erg groot nadeel vindt.

Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  5. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Weetje hoe sick veel recoil een SMG krijgt wanneer hij Rapid Fire heeft.

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    8)
    Valt toch best wel mee? Ik heb eigenlijk nooit het idee gehad van: Shit, die recoil is ineens flink toegenomen.' Gebruik bijna altijd Rapid Fire, is een briljante attachment imo.

7. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja jong, je kan je eigen posts niet deleten helaas :):

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Rapid Fire gebruik ik bijna nooit. En ''sniperen'' met een silenced Mini-Uzi gaat prima hoor

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Rapid Fire en Silencer zijn beide prima te gebruiken als je maar gewoon in burst schiet (over verdere afstand). En het ligt er aan wat je tactiek is, welke je van de 2 prefereert.

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind trouwens de gewone Ump .45 lekkerder spelen dan met RDS, ik had teveel last van recoil met die RDS :confused:

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Silencer geeft ook minder recoil.

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    RDS gebruik ik eigenlijk nooit, vind de iron sight van de meeste wapens gewoon chill

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ook, behalve die van de Tar, daar valt geen touw aan vast te knopen. Ik heb bij de meeste wapens nu Bling ingeruild voor Marathon. Meestal heb ik er toch wel baat bij om wat sneller op bepaalde posities te komen.

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb bij Perk 1 altijd Scavenger, aangezien je anders gewoon geen fatsoenlijke streaks kan maken

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Hangt ervanaf hoe goed je kunt mikken :cool:.

16. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Accuracy van 22%:): Maarja, zit vaak zonder ammo als ik Mini-Uzi zonder Scavenger gebruik

17. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Was een geintje pik, een geintje.:+ Vind scavenger zelf niet zo handig, omdat wanneer ik zonder kogels zit, meestal gewoon een wapen van een dooie afpak of mijn secundaire wapen gebruik (raffica ftw).

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Die :): was ook niet erg bedoelt;). Mja, gebruik meestal een silenced wapen, dus dan is een wapen van een dooie afpakken niet zo heel fijn

19. Schizo007nl

Schizo007nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn meest gebruikte class:

Primary: M4A1 Attachments: Silencer + Heartbeat Sensor
    Secondary: G18 Attachments: Silencer + Red Dot Sight
    Perk 1: Bling Pro
    Perk 2: Cold-Blooded
    Perk 3: Ninja
    Equipment: Frag Grenade
    Equipment: 2x Stun Grenade

Is lekker sneaky, speel veel search & destroy, dus dood = dood!

Verder vind ik de volgende classe ook heerlijk, vooral op kleinere maps of free-for-all

Primary: MP5 Attachments: Akimbo
    Secondary: Stinger
    Perk 1: Scavenger Pro
    Perk 2: Stopping Power Pro
    Perk 3: Steady Aim Pro
    Equipment: Frag Grenade
    Special: 2x Flash Grenade

20. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die niet overweg kan met sub-machine akimbo wapens ofzo? Ik ben dan veel te snel als een gek aan het sproeien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina