1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Als je cold blooded aanhebt met barret heb je dan veel one hit kills? Alleen bij headshots toch?

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Waarom zou je met cold blooded minder one hit kills hebben dan?

3. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, heb niet zo'n lekkere dag gehad. Zoeken duurde lang, slechte verbindingen en het wilde gewoon niet echt lukken. Uiteindelijk was ik zelf host en toen ging het wel wat beter, maar na drie potjes moest ik kappen. Waar is trouwens je headset?:9

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Omdat je zo geen Stopping Power kunt gebruiken..

5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, ok, maar als sniper zou ik toch voor zoveel mogelijk stealth kiezen, het enige wat ik op zou offeren is Ninja Pro voor Steady Aim Pro, maar wel cold blooded en silencer, ondanks dat je wapen dan minder sterk is.

6. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had Skarjan al een message gestuurd dat mijn headset dood is. :p Heb Xbox support al gebeld en ik krijg binnen 10 dagen een nieuwe. Je klonk trouwens niet blij toen je snel doodging in Karachi. Hoorde je door me tv schreeuwen. XD

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben gewend op Karachi, altijd First Blood te halen (bijna elke map trouwens, maar zat er niet in) en toen ging ik fucking bad op dat level. Niet cool :cool:.

8. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal bijna nooit First Blood, behalve (gegarandeerd) op Highrise dus. Was wel fun tho', wij wonnen bijna elke match op 1 na. :p

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op skidrow, invasion en karachi:

Primary wapen: mp5 met red dot sight
    Secondary wapen: m9 handgun met tactical knife

Equipment: claymore

Perk 1: marathon pro
    Perk 2: lightweight pro
    Perk 3: commando pro

Op afghan en wasteland:

Primary wapen: barret .50 met thermal sight
    Secondary wapen: shotgun met foregrip

Perk 1: sleight of hand pro
    Perk 2: stopping power pro
    Perk 3: steady aim pro

op de rest van de maps:

Primary wapen: m16 red dot sight / acr met silencer
    Secondary wapen: shotgun met foregrip

Perk 1: scavenger pro
    Perk 2: cold blooded pro
    Perk 3: ninja pro

Heb nu 2.15 k/d ratio ofzo en accuracy 22.9%. Level 68 (H)

Laatst bewerkt: 10 jan 2010
  10. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu met een erg toffe class vind ik zelf, lekker knallen.

1st: Mini Uzi -> Akimbo + Rapid Fire
    2nd: TMP -> Akimbo + Extended Mags
    Equipment: Bweuh, granaatje denk ik
    Bling Pro
    Lightweight Pro
    Steady Aim Pro

iig, lekker sprayen, heb er al mooie streaks mee gemaakt.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als jij Cold Blooded EN een Silencer op je Barrett .50 cal of je Intervention zet kan je snipen wel vergeten, hitmarker paradijs. Zelfs of Hardcore TDM is het dan nog erg moeilijk om one shot kills te krijgen zonder op het hoofd te schieten. Als je persé Cold blooded en een silencer wil op je sniper moet je bijna wel de wa2000 of M21 EBR kiezen, hier kan je lekker de trigger spammen:thumbs:

Steady aim heb je niks aan bij een sniper tenzij je gaat noscopen, ook heeft steady aim langer inzoomen maar als je zoveel tijd nodig hebt om iemand te raken kan je beter een m16 pakken want de kans is dan groter dat je hem daarmee eerder dood dan een sniper. Van wat ik begrijp als je Cold blood en silencer gebruikt ben je niet echt mobiel als sniper en wil je voornamelijk op eenzelfde plek blijven rondhangen, als je geen Ninja gebruikt verraad je jezelf alsnog voor mensen die een heartbeat sensor gebruiken.

Laatst bewerkt: 10 jan 2010
  12. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Steady aim pro heb je wel degelijk iets aan aangezien dat de oude iron lungs perk is.. Dus kan je langer je adem in houden met sniper wat ik persoonlijk wel zo fijn vind :)

Ik zou je zeker niet aanraden om met silencer en cold blooded te snipen, dan ga je je echt kapot ergeren aan het feit dat je ze eerst 20 keer moet raken om ze neer te krijgen.

Ik zou gewoon stopping power en als je hem unlocked FMJ gebruiken.
    Tenzij je natuurlijk liever met thermal schiet maar persoonlijk vind ik dat echt fucking gaar :mad:

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Waarom FMJ gebruiken?

14. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Omdat.. nouja silencer vind ik niks omdat het je zoveel damage in mindering geeft.
    En als je verder met een gewone scope wil blijven snipen blijft er niet zo veel meer over toch? :p

15. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jouw was zou ik TMP vervangen door G18, die heeft betere hipfire accuracy en grotere clip. But thats just ma' 2 cents.

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Gebruik je dan Silencer en Stopping Power of Cold Blooded en geen Silencer?

Steady Aim Pro heb je zeker wat aan doordat je langer je adem in kan houden plus de betere hip fire accuracy voor de shotgun die ik gebruik.

Ninja is alleen fijn als je pro hebt, die heb ik nog niet, en met een sniper loop ik toch minder rond dan met andere wapens, plus dat ik liever onzichtbaar ben op de radar dan onhoorbaar in het spel en heartbeatsensors worden niet veel gebruikt, dus dan vind ik Steady Aim Pro beter.

17. JeePee

JeePee Guest

Gebruik op elke map:

Gaat best lekker moet ik zeggen. Zit met deze unit op een hit accuracy van bijna 32.nogwat %, and rising (heb 't spel pas net).

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    De setup die ik voornamelijk gebruik:
    FMJ om door muren te schieten en dergelijke. De silencer voor mijn raffica omdat ondanks dat die erop zit je alsnog mensen in 1 burst dood krijgt , wanneer het nodig is ik "stealthy" kan zijn.

Semtex omdat ik die lekker naar campers kan gooien(ik gebruik alleen claymore als ik een bepaald gebied verdedig) Stun of Flash grenades maken weinig verschil, maar stun omdat als ik mijzelf raak(doh) ik alsnog kan kijken.

Sleight of Hand Pro voor sneller inzoomen, en cruciaal als je mobiel wil zijn als sniper. Stopping Power Pro omdat ik krijg die one shot kill wil hebben en niet extra ammo wil vergooien. Ninja Pro omdat ik een headset heb...

Thermal scopes gebruik ik niet want ik vind ze erg inaccuraat en ik merk zelf dat ik toch alleen inzoom als ik mijn tegenstander al van te voren heb gespot.

19. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, maar je bent dus goed zichtbaar wanneer je schiet, wanneer iemand een UAV heeft of wanneer iemand een killstreak reward heeft, en ik vind dat je als sniper toch wat meer stealth moet zijn, door dan iig een silencer of cold blooded te gebruiken.

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind stealth persoonlijk niet zo heel belangrijk. Misschien dat in het echte leven zo is dat sluipschutters echt niet gevonden mogen worden, maar aangezien ik als sniper toch veel beweeg maakt het me eigenlijk niet erg veel uit of ze me weten te vinden. Als ik ze maar zie voordat ze mij zien, dan kan ik met de kracht die de sniper heeft ze lekker snel afmaken :cool:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina