1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind het wel belangrijk, omdat ik als sniper meestal toch een zwakke rugdekking heb, dus ik denk dat ik met Silencer en Stopping Power Pro ga werken en dan geen ninja en cold blooded.

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Afhankelijk van het snipertype heeft het weinig zin om Stopping power te gebruiken als je ook een silencer neemt aangezien het verschil met/zonder (Stopping power) meestal dan nietmeer groot genoeg is om een schot minder nodig te hebben.
    (Ik had ergens een deftige damagechart van MW2 PC data met verschillende setups, maar die ben ik blijbkaar even kwijt.. Zal eens in m'n history moeten snuffelen.)

3. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op mw2tips.com, als je dan wat naar onder gaat. Staat wel een filmpje met damage charts.

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je deze niet, DiaL?

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ah ja, maar dat is ook die interactieve flash chart. Die heb ik ook eens gepost hier, maar volgens mij is het origineel wel door een andere kerel/site opgesteld dan mw2tips. Nu maakt verder weinig uit, maar dat is niet degene die ik zocht eigenlijk.
    Het ging specifiek over damage multipliers van de verschillende snipers, o.a. nagegaan door andere waardes in te vullen en nadien te testen (pc versie) leek dat ze uiteindelijk echt een deftige approximation hadden van hoe de damage berekend wordt. Ik post hem wel even mocht ik het terugvinden.

Edit: Hah Orange, bedankt ;) Dat is inderdaad die flash chart, maar niet de uitgebreide. Bij snipers staat daar nog gewoon de 'algemene standaard' damage (en vermindering met silencer). Maar dat klopt niet helemaal, of tenminste er is nog een extra factor ergens aangezien bv. de EBR21 ingame niet even sterk is als de Intervention.

Laatst bewerkt: 11 jan 2010
  6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Een tactiek die ik vaak gebruik is wanneer ik een paar schoten los(sniper of geen sniper zijnde) ik naar een andere plek verkas, vaak gaan spelers kijken op de plek waar laatst schoten werden gelost. Nu je niet meer op dezelfde plek zit kan je die andere spelers alsnog pakken ondanks dat jij zichtbaar was op de minimap.

Op bijvoorbeeld subbase mogen ze gerust weten waar ik ben want vaak ben ik degene die hogerop staat en dekking heeft terwijl zij de trappen en de lange brede paden moeten nemen.

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Jullie moeten in het andere topic wezen, dit is het Custom Class topic :)

Gisteren een "nieuwe" erg vette en goede combo uitgevonden.

1e wapen: Maakt niet uit, die gebruik ik niet met deze klasse.
    2e wapen:.44 Magnum (Dual Wield)
    (X) Marathon Pro
    (B) Stopping Power Pro
    (Y) Steady Aim

Echt vet, constant rondrennen met de twee revolvers. Je hebt iemand echt snel neer. Een beetje akimbo 1887 achtig, maar dan wat minder noob, en een stuk vetter. Alle Perks hierboven zijn wel redelijk een must. Zonder Steady Aim schiet je niet heel snel meer raak, Zonder stopping power gaan ze niet snel meer neer (Anders is 2 kogels (1x met twee wapens schieten)genoeg). Marathon kan je verwaarlozen, maar zo ren je veel lekkerder rond zonder te stoppen.

Gister hiermee zo'n 300 kills gemaakt met de magnums. Steeds een score van ongeveer 30-5. Voor een rond-ren class niet geheel verkeerd en gewoon tof.

Laatst bewerkt: 11 jan 2010
  8. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt door de multipliers, de M14 EBR heeft een 1.1 multiplier op de torso (volgens mij WA200 ook), waar de andere snipers een 1.5 multiplier hebben.

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Nieuwe rush class die voor veel lol zorgt en best wel sterk is *).

1e: P90 met akimbo, grote magazijnen :D
    2e: Maakt niet uit, ik gebruik het liefst mijn RPG's voor Harriers en misschien wat mensjes die ik met kogels niet kan bereiken
    Equipment: Gebruik zelf Throwing Knife, maar is niet essentieel ofzo
    Special Nade: Gebruik zelf Stun, maar neem maar wat je wilt
    Perk 1: Marathon Pro, lekker rondrushen :D
    Perk 2: Stopping Power
    Perk 3: Steady Aim, anders mis je te veel

Over middengrote afstand met beide schieten, over kleine met een tegelijk (kun je herladen terwijl de andere nog te gebruiken is) en over grote afstand: wegwezen.

10. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dus je hebt alleen one shot kills met de sniper zonder silencer en met stopping power?

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Niet alleen, maar dan gaat het wel een stuk sneller.

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja inderdaad, maar ik dacht niet dat het al op die flash chart stond, blijkbaar toch. Het gaat blijkbaar over een stomache shot i.p.v. torso want daar zijn ze allemaal gelijk.
    Hangt ervan af of je stomache of torso one-shots bedoelt, ik heb dat ooit uitvoerig getest met de Barrett & Intervention, maar durf het nietmeer met zekerheid zeggen voor de EBR/WA of het verschil groot genoeg is voor 2-3 shots.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    WA2000 zonder SP met silencer heeft soms 3 torso shot nodig.

Headshot is toch altijd dodelijk?

14. impulse_SneaKy

impulse_SneaKy Member

Leuk Bevonden:
    0
    imo zou headshot altijd dodelijk moeten zijn, maar als je nog eens painkiller hebt en dan silencer sniper moet je volgens mij 6x raken in z'n kop :D

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Klopt, dual magnum is erg goed :) .

16. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een leuke class gevonden voor S&D, vooral up Rundown zit je zo achter alle vijandelijke snipers!

Primary: MP5K + Silencer
    Secondary: G18 Akimbo
    Equipment: Throwing Knife
    Perk 1: Marathon
    Perk 2: Cold-Blooded
    Perk 3: Ninja Pro

Zorgde weer voor een hoop leuke final-game-winning-killcams:p

17. Kilian002

Kilian002 Smell you later!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net prestige gedaan dus moet weer overnieuwe beginnen maar de class die koen heeft gebruikte ik ook een soortgelijke van!

18. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu alleen een UMP opgezet, damn dat ding is accuraat :D

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    UMP en Mini-Uzi zijn heerlijke wapens. IMO zelfs beter dan de meeste AR

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    UMP heeft idd goede range met goede accuracy. Mini Uzi heeft beide wat minder.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina