1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Wat nemen jullie als eerste gun bij je knife class?

Ik nu die WA2000 en dat is eigenlijk een heerlijk wapen zonder stopping power. Vaak is 1 chestshot genoeg en anders ram je er zo nog een doorheen omdat firerate best hoog ligt en recoil best laag.

Tactical knife voor dichtbij, sniper voor veraf.

Wat ook leuk is is Magnum akimbo met marathon (niet noodzakelijk) + stopping power + steady aim

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Als jij de HQ hebt spray je er doorheen zodra hij gaat knipperen. Zelf doe je als hun hem hebben. Verder is het gewoon veel kills maken en hopen dat er wat penetration kills bij zitten.

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Haha, nu ik weet dat die FMJ zo lastig is keek ik even naar de challengeresultaten tot nu toe en blijkt dat ik er al 5 kills mee gemaakt heb voordat ik uberhaupt wist dat alleen kills door een object heen meetelden ;)

4. Drzapper

Drzapper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gister heb ik de extended mags op de UMP45, speelt heerlijk :)

5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik stoor me de laatste tijd wel meer aan de recoil van de UMP, hebben jullie daar ook last van? Dan hoef je met ext. mags niet zo vaak te herladen, maar echt lekker achter elkaar doorschieten op meerdere vijanden kan dan ook niet. Mn Acog kan er gelukkig af, want ik heb de thermal vrijgespeeld, dus alleen nog ext. mags. Laatste twee potjes had ik 1 penetration kill per potje, nog 33, best lastig :confused:

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Jij gebruikt ook echt een scope op je UMP omdat je dat handig vind? Scopes vind ik echt bagger voor dichtbij, helemaal de thermal. Thermal gebruik ik alleen op sommige maps op mijn sniper en ACOG alleen op snipers, de M16, Scar-H of ACR.

7. Drzapper

Drzapper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet te veel aan denken, dan gaat het een stuk sneller.
    Met recoil bedoel je dat de marker op dezelfde plek blijft onder het schieten ?
    Ik gebruik de silencer op de UMP, en daar word het een stuk beter van.

8. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Recoil is hoe erg je vizier omhoog schiet door de kogels. Maar de UMP zou ik echt niet met thermal gaan gebruiken, ACOG kan misschien nog net. Heb iemand op youtube er best hoge scores mee zien halen. Maar, het zou niet mijn keus geweest zijn.

9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    ACOG heeft er alleen opgezeten om thermal vrij te spelen, thermal speel ik alleen vrij omdat ik alle upgrades voor de UMP vrij wil spelen, verder gebruik ik die uiteraard niet op de UMP, enkel RDS en straks Extended Mags. Daarom zei ik ook dat de ACOG er weer af kan nu ik thermal gehaald heb ;)

Recoil is idd de terugslag en ik vond die de laatste tijd best sterk op de UMP en ik kan me niet voorstellen dat dat door ACOG en FMJ kwam?

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ACOG draagt daar wel aan bij, FMJ lijkt me sterk. Je kan een silencer gebruiken bij de UMP, daarbij is het negatieve effect van een silencer toch niet erg groot, maar het verminderd wel de recoil.

11. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De ACOG-sight verhoogt inderdaad heel erg de recoil, ook rapid fire doet dat. Dat is zo vervelend, haha.

12. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    ACOG verhoogt geen recoil.

13. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dan ben ik sinterklaas.

14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de ACOG er nu weer af, ik zal s kijken of ik het nu fijner vind, van Rapid Fire wist ik het idd, dat is ook niet zo raar.

15. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    ACOG verhoogt wél recoil. Allemaal PC gamers hebben in de gamefiles gekeken en daar staat dat wanneer een ACOG scope wordt toegevoegd, je over het algemeen meer terugslag hebt.

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, ik heb het zelf getest met UMP met RDS en UMP met ACOG, het is niet echt onomstreden omdat het zelfs verschillend was per magazijn en natuurlijk de afstand en ondergrond waar je op schiet, maar onder zo gelijk mogelijke omstandigheden heb je na 3 in 1 keer geleegde magazijnen met de ACOG gemiddeld meer recoil dan met RDS.

17. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het zal vast wel 0,124981249124% recoil toevoegen. Maar als je logisch nadenkt dan snap je dat je ook meer beweegt omdat je scoped bent.

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ook als je hip-fired heb je gewoon meer recoil hoor.

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik weet niet dat dat zo logisch is, recoil is het terugslag-effect van je wapen, of je nu ver inzoomt of helemaal niet, de afgevuurde kogels hebben niet meer energie en dus zou de terugslagkracht juist hetzelfde moeten zijn.

Maar het effect van de recoil is/lijkt wel groter, ik denk dat daar de verwarring zit.
    Als je wapen zoals in bovenstaande paint beweegt o.w.v. recoil tussen de 2 posities zal je op afstand 1 (waar je bv. op focust met de standaard zoom of met RDS) je kogels minder ver zien afwijken van het midden van je crosshair. Op een verdere afstand 2 (waar je bv. op focust met ACOG sights) echter is de accuraatheid logischerwijs veel minder, je kogels sproeien meer/verder weg van je originele mikpunt en het lijkt dat je recoil groter is i.p.v. het normaal verlies aan accuracy met afstand.

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Het lijkt wel een les Natuurkunde hier :p hoe ver je inzoomt maakt niks niks uit, ik ben op dezelfde plek gaan staan en heb op dezelfde plek geschoten, met ump met ACOG en met UMP met RDS, en bij de ACOG zaten de kogelgaten gewoon gemiddeld veel hoger dan bij de RDS, dus dat is feitelijk meer recoil en heeft dus niks te maken met je eigen beeldhoek etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina