1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

Remco Guest

Cod: Modern Warfare 2, dus speculeren over de nieuwe CoD die eraan komt van de herfst;) We hebben ook gewoon een CoD 4 topic.

Kijk es aan

2. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Toch zouden ze het een keer mogelijk moeten maken om in COD MW2 met de 360 tegen PS3 gebruikers te kunnen spelen. Kijken wie er beter zijn...

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat waren ze eerst van plan met COD 2 Big Red One voor de Xbox en PS2. Jammer dat dat niet door was gegaan, lijkt me best leuk, aangezien ik ook best veel vrienden heb die COD op de PS3 spelen

4. Scarface55

Scarface55 Guest

Dat zou een revolutie betekenen xD Zou leuk zijn als je met de 360 kunt game op het PS3 netwerk. Lijkt me moeilijk maar jah..

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als ze de maps wat groter maken als die van CoD4 dan kan het wat worden.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    CoD4 en aanverwante nutteloze discussie verwijderd. Het gaat hier over mw2, voor mw1 is idd een ander topic en als er geen nieuws is meld je gewoon niks :)

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ergens moet je de maps in deze nieuwe COD niet te groot maken. Kijk eens naar de maps van COD 3, echt niet normaal zo groot. Ik vind de maps zoals we die bijvoorbeeld zagen in Medal of Honor Allied Assault groot genoeg. Ik kijk nog met weemoed terug naar de tijden op de Stalingrad demo map. ;):)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar goed. Ze moeten ook niet te klein zijn. In 4 had je snipers die op 1000m nauwkeurig zijn en die gebruikte je dan op 50 meter. Iets groter zoals in 5 mag van mij. Echter moet er niet te veel rubble en andere zaken in de maps liggen.

9. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dikke BS, call of duty moet zich gewoon houden aan wat ze al die jaren goed doen. Lekker afwisselende maps, de ene iets groter dan de andere, met zowel de mogelijkheid om te rushen/sprayen(alhoewel ik hier geen fan van ben) en om long distance te spelen. Iedereen heeft nu al 2 x meegemaakt wat er gebeurt als je de maps groter gaat maken en er bv voertuigen aan toe gaat voegen (cod3 en cod5). Cod2 en Cod4 zijn allebei een groot succes geweest en hopelijk maken ze geen vergissingen bij het 6de deel.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    In COD: United Offensive zaten ook grote maps en dat is ook altijd een succes geweest. Grotere maps kan gerust hoor, mits er >24 man ofzo in een server kunnen..

11. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb je het over de eerste 2 versies van cod, heb zelf cod1 op de pc gespeeld en idd daar waren de grote maps zeer succesvol. Denk dat als je maps van die grote terug gaat halen de balans van de game verpest, close combat vs long range is nu perfect gebalanceerd, dan zou iedereen zich beperken tot assault/sniper classes.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Waarom online ook niet het nodige bots toevoegen op de een of andere manier? Lijkt me leuk dat als je door een dorpje loopt en je ziet allemaal gevallen bots liggen. Prop er net zoveel NPC's als maximaal spelers erin kunnen en je kunt tenminste een epische strijd voeren. Ik heb het altijd maar kleine vuurgevechten gevonden, maar iedere keer alleen maar killen is ook niks aan. In mijn ogen mag er online wel wat meer spanning in door sterk aangevoerde bots voor beide partijen. ;):)

13. Remco

Remco Guest

Ja, gewoon een leeg vierkant veld :cool:

14. Mitch0Neil

Mitch0Neil World Domination

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mijn zwaar irriteert bij deeltje 4 is, is dat ik altijd op het einde een goede killstreak krijg. Vaak is een potje op zijn einde als ik zwaar aan het killen ben:'-(, van mij mogen ze in MW2 ook wel wat langere potjes doen. Met bots lijkt me ook wel gaaf:+

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik hoop alleen dat er geen voertuigen zijn. De voertuigen in COD spellen vind ik erg matig altijd en ik wil cod spelen, geen battlefield

16. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er bots komen in de plaats voor de mensen die leaven zoals in GoW2 update (vandaagO-))

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat nou ook weer niet. Maar wat je nu in deel 5 ziet is dat er veel meer campers zijn. Er mogen wel genoeg obstakels zijn :)

18. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6

Ik vind dat juist een leuke toevoeging. Anders loop je alleenmaar, wat ook niet echt interessant is. Ik hoop dat er een fiets is met een mitrailleur :9

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze moeten dan wel met normale wapens te slopen zijn. Niet 5 rockets....

20. Remco

Remco Guest

Haha geniaal, ik vond die motor bij deel 3 ook erg vet altijd

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina